جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۱ Tuesday, 5 July , 2022 ساعت تعداد کل نوشته ها : 320 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 30×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • همه چیز درباره رپورتاژ آگهی
    17 دسامبر 2021 - 22:00
    شناسه : 1788
    بیایید با هم به دنیای پر از چالشی سفر کنیم! دنیای رپورتاژها و همه چیز درباره رپورتاژ اگهی را بدانیم. چند سوالی که به آنها در این مقاله پاسخ خواهیم داد به شرح زیر است:

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه همه چیز درباره رپورتاژ آگهی بیایید با هم به دنیای پر از چالشی سفر کنیم! دنیای رپورتاژها و همه چیز درباره رپورتاژ آگهی را بدانیم. چند سوالی که به آنها در این مقاله پاسخ خواهیم داد به شرح زیر است: رپورتاژ آگهی چیست؟ چگونه رپورتاژ بنویسیم؟ به چه سایت هایی رپورتاژ دهیم؟ با ما همراه […]

    ارسال توسط : نویسنده : محمد علوی زاده اصل
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    همه چیز درباره رپورتاژ آگهی

    بیایید با هم به دنیای پر از چالشی سفر کنیم! دنیای رپورتاژها و همه چیز درباره رپورتاژ آگهی را بدانیم. چند سوالی که به آنها در این مقاله پاسخ خواهیم داد به شرح زیر است:

    • رپورتاژ آگهی چیست؟
    • چگونه رپورتاژ بنویسیم؟
    • به چه سایت هایی رپورتاژ دهیم؟

    با ما همراه باشید تا به یک دنیای خاصی سفر کنیم که خیلی ها درباره آن سوال دارند و یا می خواهند تبلیغ و رپورتاژ بدهند.

    رپورتاژ آگهی چیست؟

    اول از همه قبل از اینکه به بررسی تخصصی تر بپردازیم لازم است به این سوال اساسی پاسخ دهیم. رپورتاژ آگهی واقعا چیست؟

    به زبان ساده، یک متن و نوشته است که داخل آن لینک سایت شما قرار دارد و در یک سایت دیگر منتشر می شود.

    در اکثر مواقع مخاطبان معمولی متوجه تبلیغی بودن متن نوشته شده نمی شوند. مگر اینکه در زمینه رپورتاژ فعالیت داشته باشند و یا تک رپورتاژ در سایت هدف زده شود.

    پس به عبارت ساده است، یک متن که شما به یک سایت میدهید تا منتشر کنند. و داخل متن چند لینک به سایت خود می دهید.

    اما… این همه ماجرا نیست. رپورتاژ نویسی قوانینی دارد که می تواند تاثیر آن را دو چندان کند. در ادامه بیشتر به این موارد می پردازیم.

    چرا رپورتاژ می دهیم؟

    ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا به یک سایتی ما سفارش رپورتاژ اگهی می دهیم؟ برای افزایش اعتبار سایت ما و سئوی سایت ما؟ برای بازدید بیشتر؟ برای شهرت؟ هر کدام از موارد بالا در چگونگی نوشتن رپورتاژ تاثیر گذار است.

    اکثر افراد برای دو دلیل رپورتاژ می دهند، اولین و مهم ترین دلیل سئوی سایت است. اینکه یک سایت معتبر به سایت شما لینک دهد، برای سایت شما اعتبار خوبی به ارمغان می آورد.

    دومین دلیل می تواند افزایش ورودی بازدید سایت باشد. سومین دلیل می تواند شهرت باشد. مثلا یک مصاحبه ای با مدیر شرکتتان ترتیب داده و سوال و جواب کنید. سپس آن را به سایت های خبری معتبر بدهید. فقط توجه داشته باشید که اگر سایت هدف که رپورتاژ می دهید، تگ رپورتاژ را به مقاله شما بزند، خیلی ها متوجه می شوند که این مصاحبه و مقاله رپورتاژ است و شما بابت انتشار آن پول پرداخت کرده اید.

    چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

    همانطور که در بالا بیان شدن، ظاهر قضیه این است که مقاله ای به سایت دیگر می دهیم. که داهل آن لینک هایی از سایت ما قرار دارد.

    آگهی - همه چیز درباره رپورتاژ آگهی

    اما مسئله مهم تر این است که چگونه رپورتاژ بنویسیم که بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد. بیشترین اتفاق مثبت برای سایت ما بیافتد. با مقاله همه چیز درباره رپورتاژ اگهی همراه باشید.

    به صورت خلاصه و مفید، موارد زیر را هنگام نوشتن رپورتاژ مراعات کنید:

    • کیورد و کلمه کلیدی اصلی مقاله
    • کدام کلمه به سایت شما لینک داده می شود
    • تعداد کلمات کل مقاله بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ کلمه
    • تصاویری که استفاده می کنید
    • تیترهای کوتاه و جذاب
    • پاراگراف ها نباید بیش از ۱۵۰ کلمه باشند

    ببینید دوستان، نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی خیلی مهم است. اول اینکه تعداد کلمات مقالات شما بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ باشد عالی است. کلمه کلیدی مقاله را با دقت انتخاب کنید که مرتبط به کسب و کار شما باشد. همچنین کلمه ای که لینک می دهید هم دقت کنید. اگر قصد دارید چندین رپورتاژ بدهید، به یک کلمه فقط لینک ندهید و تنوع کلمات داشته باشید.

    کلمه کلیدی مقاله بین ۰٫۵ تا ۱ درصد تکرار شود. بدین صورت که اگر کلمه کلیدی مقاله شما کفش تبریز  است، در یک مقاله ۹۰۰ کلمه ای ، کفش تبریز بین ۵ تا ۹ بار تکرار شود.

    می توانید مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

    شرایط تبلیغ در سایت مانا

    به چه سایت هایی رپورتاژ بدهیم

    بعد از نوشتن رپورتاژ، مهم ترین چالش ما این است که به چه سایت هایی رپورتاژ بدهیم. تلاش کنید سایت هایی را انتخاب کنید که در کلمه های کلیدی مختلفی خصوصا در کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما هر چند کم، رتبه داشته باشد. به ایندکس شدن مقالات یک سایت هم دقت کنید.

    پارامترهای مختلف دیگری هم هست. مثلا رتبه الکسا که متاسفانه از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ دیگر در دسترس نیست ( مقاله پایان کار الکسا را بخوانید)، پیچ آتوریتی و دامین آتوریتی، اسپم اسکور، ایندکس مقالات، رتبه سایت در کلمات کلیدی و …

    توجه کنید که برخی از این معیارها قابل دستکاری هستند. لذا فقط به یک معیار بسنده نکنید. و سعی کنید معیارهای مختلفی را بررسی کنید . مطمئنا قیمت هم یکی از معیار ها می تواند باشد.

    ممنونیم که با مقاله همه چیز درباره رپورتاژ آگهی همراه بودید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.