جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۸ آذر , ۱۴۰۱ Tuesday, 29 November , 2022 ساعت تعداد کل نوشته ها : 416 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 36×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت
    05 مارس 2022 - 13:28
    شناسه : 1702
    قطعا شما هم تاکنون کلمه رپورتاژ آگهی را بارها شنیده اید. ولی تاکنون با خود فکر کرده اید که چگونه بهترین سایت جهت رپورتاژ انتخاب کنیم؟ اصلا رپورتاژ آگهی چیست؟

    زمان مطالعه: ۴ دقیقه خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت،رپورتاژ آگهی چیست؟ چرا مهم است؟ در این بخش کمی درباره خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت صحبت می کنیم. قصد داریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. قطعا شما هم تاکنون کلمه رپورتاژ آگهی را بارها شنیده اید. ولی تاکنون با خود فکر کرده اید که چگونه بهترین سایت […]

    ارسال توسط : نویسنده : محمد علوی زاده اصل
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۴ دقیقه

    خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت،رپورتاژ آگهی چیست؟ چرا مهم است؟

    در این بخش کمی درباره خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت صحبت می کنیم. قصد داریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. قطعا شما هم تاکنون کلمه رپورتاژ آگهی را بارها شنیده اید. ولی تاکنون با خود فکر کرده اید که چگونه بهترین سایت جهت رپورتاژ انتخاب کنیم؟ اصلا رپورتاژ آگهی چیست؟

    با ما همراه باشید تا کمی تخصصی تر این مسئله را بررسی کنیم و در نهایت به شما درباره سایت های مناسب اطلاعات مفیدی دهیم.

    منظور از رپورتاژ آگهی چیست؟

    رپورتاژ آگهی، یک مدل آگهی متنی است که به سایت های مختلف جهت سئو ، برندسازی، بازدید بیشتر داده می شود. ماهیت رپورتاژ آگهی به گونه ای است که اگر سایت منتشر کننده اعلام نکند که متن، یک متن آگهی است، ممکن است خواننده متوجه آگهی بودن این متن نشود.

    تعداد کلمات مقاله رپورتاژ ممکن است متنوع باشد، ۳۰۰ کلمه و یا ۱۵۰۰ کلمه و نحوه نوشتار آن هم قوانینی دارد که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

    چگونه یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟

    سوال خیلی خوبی است. در بحث خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت، قطعا محتوای با کیفیت هم حرف اول را می زند. به راستی، چگونه بهترین رپورتاژ را بنویسیم که بازدید و بازخورد و اثر مناسبی داشته باشد؟

    یک رپورتاژ خوب شرایط زیر را دارا می باشد :

    • یک رپورتاژ آگهی خوب، تبلیغاتی نیست. یا حداقل خیلی کم تبلیغاتی است.
    • به خواننده اطلاعات مفید بدهید.
    • هفتاد الی هشتاد درصد محتوا باید اطلاعات مفید آموزشی یا سرگرمی باشد. بیست الی سی درصد تبلیغات!
    • تیتر هیجان انگیز و جذاب رپورتاژ مهم است
    • اطلاعات درست و مفید بدهید. اطلاعات غلط ممنوع!
    • راحت و روان بنویسید و از کلمات پیچیده خودداری کنید.
    • از تصاویر جذاب استفاده کنید.
    • اگر محتوای شما در قالب قصه گویی باشد که عالی می شود.
    • کلمات کلیدی را به دقت انتخاب و استفاده کنید.
    • هفتصد الی ۸۰۰ کلمه بهترین تعداد برای رپورتاژ آگهی است.

    چه رسانه ای برای رپورتاژ آگهی مفید است؟

    رپورتاژ مانا0 - خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت

    از نوع محتوای رپورتاژ که بگذریم، میرسیم به رسانه ای مناسب برای انتشار. جهت خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت ، دومین مسئله مهم همین رسانه ای است که می خواهید منتشر کنید.

    خب، از بین هزاران سایت برای رپورتاژ، باید سایت هایی را انتخاب کنیم که حداکثر بهره وری را از این رپورتاژ ببریم و یا اینکه بهترین و مناسب ترین هزینه باشد. به نظر شما چه سایت هایی مناسب است؟ با ما همراه باشید تا ویژگی این مدل سایت ها را هم بررسی کنیم:

    • سایت هایی که در کیوردهای بیشتر در صفحه اول و دوم هستند
    • سایت هایی که ایندکس بالایی دارند
    • سایت هایی که در کیورد مرتبط با شما صفحه اول هستند
    • سایت هایی که رتبه الکسای خوبی دارند
    • سایت هایی که دامین آتوریتی و پیج آتوریتی خوبی دارند
    • سایت هایی که در کلمات کلیدی مرتبط رتبه دارند
    • سایت هایی با اسپم اسکور کمتر از بیست درصد

    البته زیاد درگیر این موارد نباشید. تلاش کنید ببینید در چه کلماتی رتبه دارد و ورودی سایت چقدر است. این سبک سایت ها برای رپورتاژ آگهی دادن بسیار مناسب هستند و می توانید به راحتی به آنها رپورتاژ دهید.

    برخی سایت ها تگ رپورتاژ را به محتوای ارسالی شما نمی زنند. خب به نظر من این سبک سایت ها خیلی میتواند بهتر باشد.

    برخی از سایت هایی که رپورتاژ آگهی قبول می کنند، رتبه سایت خود در کلمه های کلیدی مختلف اعلام می کنند، این خود راهنمای مناسبی برای کسانی است که می خواهند به آن سایت ها رپورتاژ بدهند.

    رپورتاژ آگهی یا بک لینک؟ مسئله این است!

    قطعا انتخاب ما رپورتاژ آگهی می باشد. چرا که رپورتاژ آگهی ها از نظر گوگل طبیعی تر هستند. همچنین پیشنهاد می کنیم از بک لینک های فله ای و کیلویی! بپرهیزید. این حاصل تجربه ماست، باور کنین این بک لینک ها بیشتر اوقات نه تنها اثری نمی گذارند، بلکه بعضا به ضرر سایت تمام می شوند.

    برای خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت، حتما تحقیقاتی که در بالا گفتیم را انجام دهید و بررسی کنید. مطمئنآ این تحقیقات نهایتا به سود شما خواهد بود.

    خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت

    این مقاله درباره خرید رپورتاژ آگهی بود. دانستیم که برای اینکه هم کیفیت هم اثر بخشی زیاد باشد، دو مورد را حتما در نظر داشته باشیم. هم محتوای رپورتاژ آگهی که بسیار مهم است چگونه نوشته و نگارش شود. هم نوع رسانه.

    در نوع رسانه اصلا به قیمت توجه نکنید. چه بسا سایت هایی با قیمت کمتر اثربخشی بیشتری داشته باشند. می توانید مقاله همه چیز درباره رپورتاژ آگهی را مطالعه کنید.

    رسانه خبری و مجله الکترونیکی مانا

    رسانه خبری و مجله الکترونیکی مانا، یکی از سایت هایی است که رپورتاژ قبول می کند. ما روی محتوای ارسالی و انتشار آن در صفحه خیلی حساس هستیم. تلاش می کنیم محتواهای خوب و واقعی را در سایت خود قرار دهیم. تیم داوری مانا روی محتواهای ارسالی نظارت کافی دارند.

    شما می توانید جهت انتشار رپورتاژ آگهی خود با ما در ارتباط باشید.

    همچنین بخش بک لینک های سایت ما هم اصولی و با برنامه فعالیت می کند. می توانید جهت خرید بک لینک نیز با ما در ارتباط باشید.

    همچنین مقالات ارسالی شما بدون لینک به صورت رایگان در سایت ما منتشر می شود. یا اگر تصاویری دارید به صورت رایگان در بخش گالری تصاویر مجله الکترونیکی مانا منتشر می شود.

    از اینکه همراه ما بودید سپاسگزاریم. در مقالات بعدی اطلاعات بیشتری در این مورد در اختیار شما قرار می دهیم.

    می توانید نگاهی به مقالات زیر هم بیاندازید:

    تکنولوژی در خدمت بشریت یا بشریت در خدمت تکنولوژی

    دفتر توانمندسازی دانشگاه ها

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.