جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • پردرآمدترین شغل های آلمان
    10 ژانویه 2023 - 23:56
    شناسه : 3851

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه پردرآمدترین شغل های آلمان کشور آلمان یکی از بهترین کشورهایی است که جوانان می توانند برای مهاجرت انتخاب کنند. در حقیقت بخش عمده‌ای از مهاجران با هدف یافتن پردرآمدترین شغل های آلمان به این کشور سفر می کنند. شاخص هایی که کیفیت یک کشور را تعیین می کنند شامل: کیفیت آموزش، رفاه، بازار کار و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    پردرآمدترین شغل های آلمان

    کشور آلمان یکی از بهترین کشورهایی است که جوانان می توانند برای مهاجرت انتخاب کنند. در حقیقت بخش عمده‌ای از مهاجران با هدف یافتن پردرآمدترین شغل های آلمان به این کشور سفر می کنند. شاخص هایی که کیفیت یک کشور را تعیین می کنند شامل: کیفیت آموزش، رفاه، بازار کار و میزان درآمد هستند. بسیاری از افرادی که مهاجرت می کنند با قصد یافتن بهترین شغل به کشورها سفر می کنند یکی از کشورهایی که هر فردی می تواند به عنوان بهترین گزینه برای یافتن شغل های پردرآمد از آن را انتخاب کند آلمان است بر حسب شاخص هایی که گفتیم  این آلمان بیشترین میزان رضایت را دارد. بسیاری از جوانانی که با هدف تحصیل به کشور آلمان مهاجرت می کند آینده ای روشن را از بابت بازار کار و موقعیت شغلی خود تصور می کند که تصور غلطی نیز نیست. چرا که آلمان از بابت شغل بسیار مناسب است.

    پیش از مهاجرت بهتر است کشور مقصد خود را از بابت بازار کاری شغل و سایر کیفیت ها بررسی کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین شغل هایی که می توانید در آلمان در سال ۲۰۲۳ بیابید آشنا کنیم بنابراین با مجله مانا همراه باشید.

     پردرآمدترین شغل های آلمان ۲۰۲۳

    بر اساس داده های به دست آمده از دو منبع معتبر با نام های Gehalt.de و Stepdtone، سه عامل: شغل انتخابی، صنعت و مدرک تحصیلی بر درآمد افراد در کشور آلمان تاثیر می گذارد. علاوه بر موارد گفته شده شهر محل سکونت نوع سابقه و صنعتی که نیروی کار در آن فعالیت میکند بر درآمد وی تاثیر می گذارد.

    حال به سراغ معرفی پردرآمدترین شغل ها در آلمان می پردازیم .

    دندانپزشکی  و پزشکی

    تمامی شغل های وابسته به درمان در کشور آلمان جزو پردرآمدترین شغل های آلمان به حساب می آیند پزشکان در کشور آلمان به صورت سالیانه حدود ۹۲ هزار یورو  درآمد دارند.

    میزان درآمد پزشکی در آلمان  متناسب با کیفیت سیستم بهداشت آلمان است که در حال حاضر آلمان یکی از بهترین سیستم های درمانی را دارد.

     مهندسی

    دومین شغل پردرآمد در کشور آلمان مهندسی است مهندسی طیف وسیعی  از رشته ها و شغل ها را در بر میگیرد از مهندسی فرد و مکانیک گرفته تا رشته های شیمی و معماری همگی شغل های پردرآمد در آلمان هستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که آلمان یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است. به همین دلیل میزان درآمد مهندسین خود را بسیار بالا در نظر می گیرد.

    در صورتی که تصمیم داشته باشید با مدرک مهندسی خود وارد یکی از دانشگاههای آلمان شوید یا از طریق رزومه خود و مدرک خود مشغول به کار شوید شغل و درآمد بالایی در انتظار شما خواهد بود. میانگین درآمد یک مهندس در کشور آلمان ۶۹ هزار یورو است. البته این مبلغ به صورت سالیانه در نظر گرفته می شود.

    ریاضیات و علوم کامپیوتر

    همانطور که می دانید امروزه یکی از رایج ترین روشهای عضویت در بازار کار و تجارت بین الملل استفاده از هوش مصنوعی و کامپیوتر است بدون استفاده از فضای کار آنلاین می توان در بازار کار ایفای نقش کرد به همین دلیل آن زمان نیز به عنوان یکی از توسعه یافته ترین کشورهای جهان به این دو رشته اهمیت بسیاری میدهد.  یکی از پر تقاضا ترین شغل ها در کشور آلمان ریاضیات کامپیوتر و هوش مصنوعی است.

    مقالات مرتبط: برترین مهارت های کامپیوتری

    برنامه نویسان و افرادی که در حوزه هوش مصنوعی و ریاضیات فعالیت می کنند می توانند موقعیت های شغلی عالی به درآمدهای بالایی را از آن خود کنند در کشور آلمان  اگر بخواهید در این حوزه فعالیت کنید نیازی به مدرک تحصیلی بالا ندارید صرفاً تجربه و مهارت شما کفایت می کند. البته از طریق گواهی های بین الملل و نمونه کار و فعالیت های عملی و تئوری خود می‌توانید شانس خود را برای دریافت یک موقعیت شغلی در این زمینه در کشور آلمان از آن خود کنید.  البته  از آن دسته از افرادی که در حوزه آی کی فعالیت می کنند نسبت به ریاضی دانان و برنامه نویسان و متخصصان کامپیوتر درآمد نسبتاً کمتری دارند. با این حال می توان متخصصان آی تی را نیز در گروه پردرآمدترین شغل های آلمان قرارداد. میانگین درامد سالانه ی متخصصان برنامه نویسان و ریاضیدانان در کشور آلمان حدود ۶۱ هزار یورو می باشد.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.