جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • همه چیز درباره روبیکا، آیا روبیکا جاسوس است؟
    12 نوامبر 2022 - 23:35
    شناسه : 3559

    زمان مطالعه: ۴ دقیقه همه چیز در رابطه با اپلیکیشن روبیکا همه چیز درباره روبیکا و پاسخ به سوالاتی مانند آیا روبیکا امن است؟ آیا روبیکا هک می شود یا هک شده است؟ شاید شما نیز قبل از اقدام برای نصب روبیکا با چنین سوالاتی مواجه شوید یا از خود بپرسید که آیا روبیکا برای سپاه است یا روبیکا […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۴ دقیقه

    همه چیز در رابطه با اپلیکیشن روبیکا

    همه چیز درباره روبیکا و پاسخ به سوالاتی مانند آیا روبیکا امن است؟ آیا روبیکا هک می شود یا هک شده است؟ شاید شما نیز قبل از اقدام برای نصب روبیکا با چنین سوالاتی مواجه شوید یا از خود بپرسید که آیا روبیکا برای سپاه است یا روبیکا جاسوس است؟ این مقاله را تا انتها بخوانید و به هیچ عنوان از دست ندهید.

    همه چیز درباره روبیکا – پیامرسان داخلی روبیکا در تاریخ ۶ آبان سال ۱۴۰۱ شمسی جنجال هایی را برپا کرد و مورد حمله سپرهای امنیتی گوگل قرار گرفت یکی از اپلیکیشن های ایرانی است. اپلیکیشن های بسیاری برای افراد به خصوص دانش آموزان وجود دارد که گروهی از آن ها بهترین اپلیکیشن های درسی برای دانش آموزان نام دارند.

    اخیرا تمامی افرادی که اپلیکیشن روبیکا را نصب کرده بودند، با هشدار امنیتی مواجه شدند. مضمون این هشدار این بود که نرم افزار روبیکا را به دلیل جاسوسی در موبایل پاک کنید. این پیام در حالی ارسال شد که دسترسی های مجاز نرم افزار تغییری نکرده بود و همان دسترسی ها از چندین سال پیش بود. به همین علت، بسیاری از افراد اهمه چیز درباره این پیام را بر اساس عوامل سیاسی تعبیر کرده اند.

    آیا روبیکا هک می شود؟

    اگر بخواهیم به سوال «آیا روبیکا هک می شود؟» پاسخ دهیم؛ می توانیم بگوییم که پیامرسان همه کاره Rubika، نیز مانند هر پیام رسان دیگری رمزگذاری شده است و کاملا ایمن طراحی شده است. نرم افزار روبیکا مانند نرم افزارهای مشابه خود، امکان هک شدن را دارد. چراکه بالاخره هر قفلی با یک کلید به خصوص باز می شود. اما احتمال هک روبیکا بسیار کم است.

    آیا روبیکا تماس تصویری دارد؟

    بله! روبیکا تماس تصویری دارد. روبیکا یک نرم افزار همه کاره است که از بخش هایی مانند روبینو و ویترین و همچنین پخش آنلاین فیلم و سریال برخوردار است. بهتر است درمورد همه چیز در رابطه با روبیکا، یکی دیگر از موارد را نیز بدانید.

    روبیکا تماس تصویری دارد؟ - همه چیز درباره روبیکا، آیا روبیکا جاسوس است؟

    بخشی همانند تلگرام برای ایجاد پروفایل وجود دارد که می توانید از آن قسمت با دوستان خود چت کنید. برای گرفتن تماس تصویری نیز می توانید با برقراری یک تماس صوتی، روی دکمه ی شروع ویدیو بزنید. با این ویژگی تماس شما از حالت صوتی به تصویری تغییر می یابد.

    آیا روبیکا رایگان است؟

    اگر شما نیز می خواهید همه چیز درباره روبیکا را بدانید؛ بهتر است به این نکته توجه کنید که در رابطه با بحث داغ اینترنت رایگان روبیکا، اخبار جنجالی بسیاری مطرح شد. رایگان بودن روبیکا برای تبلیغات و سوق دادن مردم به نصب این اپلیکیشن ایرانی بود. درحقیقت اوایل شروع به کار این نرم افزار، اینترنت رایگان داشت و حجمی از اینترنت را مصرف نمی کرد. اما پس از گذشت مدت زمانی، روبیکا رایگان نبود!

    آیا روبیکا کنترل می شود؟

    نرم افزار روبیکا که سازنده آن نامشخص است و وبسایت آن نیز نماد اعتماد الکترونیکی ندارد در ابتدا نرم افزار خود را از طریق کانال تلگرامی سازنده اش منتشر کرد. پس از پیگیری های متعددی که توسط آذری جهرمی صورت گرفت. این خبر منتشر شد که برای روانتر کار کردن نرم افزار روبیکا از کد های تلگرام استفاده شد که بلامانع بود.

    msg 17366976 234355 - همه چیز درباره روبیکا، آیا روبیکا جاسوس است؟

    علاوه بر آن، نرم افزار روبیکا را کاملا امن معرفی کردند و به دلیل عدم درخواست دسترسی های اضافه امنیت آن را تضمین می کنند. البته هشدار اخیر گوگل پلی را در رابطه با جاسوسی روبیکا نباید بی اهمیت دانست!

    آیا روبیکا دیلیت اکانت می شود؟ – همه چیز درباره روبیکا

    متاسفانه در نرم افزار روبیکا امکان حذف حساب وجود ندارد. شما تنها می توانید با انتخاب گزینه Log Out از حساب کاربری خود خارج شوید و نمی توانید حساب کاربری خود را پاک کنید. بسیاری از افراد تصور می کننده که با خارج شدن از این نرم افزار همه چیز آن ها پاک می شود. اما این تصور غلطی است. اگر بخواهید همه چیز در رابطه با روبیکا را بدانید بهتر است قبل از نصب و ایجاد حساب کاربری این نکته را مدنظر قرار دهید که به هیچ عنوان امکان حذف اکانت وجود ندارد.

    آیا روبیکا ایرانی است؟

    روبیکا که با نام Rubika نیز می توان آن را دانلود و نصب کرد، پیام رسان ایرانی است. اپلیکیشن های ایرانی دیگری برای زندگی آسان تر نیز وجود دارند که جهت آشنایی می توانید مقاله مربوطه را مطالعه کنید و با آن ها آشنا شوید.

    اپلیکیشن روبیکا، توسط توسکا که سازمانی وابسته به وزارت اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران است، طراحی و تولید شده است. حواشی بسیاری در رابطه با نرم افزار روبیکا منتشر شد که یکی از آن ها ایجاد حساب کاربری جعلی برای بسیاری از بازیکنان تیم پرسپولیس بود. اعضای این تیم در باره اکانت های جعلی شکایت کردند که منجر به افشای آن ها شد.

    به نظر شما روبیکا چه ویژگی هایی برتری نسبت به اینستاگرام دارد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.