جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای زندگی آسان تر!
    08 نوامبر 2022 - 20:49
    شناسه : 3549

    زمان مطالعه: ۵ دقیقه معرفی اپلیکیشن های کاربردی اندروید امروزه، پیشرفت علم و تکنولوژی و به دنبال آن افزایش سطح سواد دیجیتالی مردم، استفاده از گوشی موبایل را در میان مردم رواج می دهد. بسیاری از برنامه نویسان با طراحی و توسعه نرم افزار های کاربردی زندگی مردم را آسان تر کرده اند. بعضی از برنامه های بانکی، با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۵ دقیقه

    معرفی اپلیکیشن های کاربردی اندروید

    امروزه، پیشرفت علم و تکنولوژی و به دنبال آن افزایش سطح سواد دیجیتالی مردم، استفاده از گوشی موبایل را در میان مردم رواج می دهد. بسیاری از برنامه نویسان با طراحی و توسعه نرم افزار های کاربردی زندگی مردم را آسان تر کرده اند. بعضی از برنامه های بانکی، با صرفه جویی در وقت مردم، نیاز بسیاری از افراد را رفع کرده است. به طوری که در گذشته برای یک انتقال پول یا حتی مشاهده مانده حساب، به خودپرداز ها مراجعه می کردند. توسعه این نرم افزارها منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه شده است. برنامه های بسیاری وجود دارند که به عنوان اپلیکیشن های کاربردی در اندروید مورد استفاده قرار می گیرند که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم. با مجله ی الکترونیکی مانا همراه باشید.

    برنامه ی Photomath

    افراد بسیاری برای حل مسائل ریاضی دچار مشکل می شوند. گاها حل نشدن یک مسئله ریاضی می تواند روزها کاربر را درگیر کند. احتمالا در ابتدا برای حل یک مسئله دشوار ریاضی به سمت استفاده از ماشین حساب مهندسی بروید. اما واقعیت این است که تصور اشتباهی را در پی گرفته اید. چراکه ماشین حساب به تنهایی نمی تواند یک مسئله ی پیچیده و طولانی ریاضیات را حل کند.

    photomath - اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای زندگی آسان تر!

    همانطور که قبلا نیز گفتیم یکی از بهترین نرم افزارهای کاربردی اندرویدی برای زندگی بهتر، اپلیکیشن Photomath نام دارد. اپلیکیشن Photomath به راحتی می تواند پیچیده ترین مسائل ریاضی را حل کند. شاید این سوال برایتان پیش آید که چگونه؟

    برای استفاده از آن، تنها کاری که باید انجام دهید، عکس گرفتن از مسئله است! پس از آن باید منتظر حل مسئله باشید به همین راحتی.

    فوتومث برای حل مسائل هندسه و ضرب و تقسیم های سنگین و همچنین حل کسرها کمک بسیاری به شما می کند.

    والدین نیز برای حل مسائل ریاضی کودکان نیز از این نرم افزار کاربردی استفاده می کنند. چراکه بسیاری از والدین به دلیل تغییر روش های تحصیلی و دور ماندن از درس و کتاب، حل کردن مسائل را کاری دشوار می دانند.

    نکته جالبی که در رابطه با نرم افزار Photomath وجود دارد؛ آموزش گام به گام حل مسائل است. به این صورت که شما می توانید به راحتی ریاضیات خود را حل کنید و روش حل مسائل ریاضی خود را نیز یاد بگیرید.

    نرم افزار iTranslate

    دومین برنامه در اپلیکیشن های کاربردی اندروید، iTranslate است. اپلیکیشن iTranslate را می توان انقلابی در توسعه نرم افزارهای کاربردی دانست. چراکه این نرک افزار امکان ارتباط میان افرادی که هم زبان نیستند را به شدت آسان می کند!

    طبیعیتا می دانید که نرم افزارهای ترجمه، تنها قادرند تا متن و لغات را برایتان ترجمه کنند. اما نرم افزار iTranslate علاوه بر متن، ترجمه صوتی را به بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا برایتان ارائه می کند.

    مزایای استفاده از برنامه iTranslate به قدری است که به هیچ عنوان نمی توان آن را با سایر نرم افزارهای ترجمه مقایسه کرد.

    itranslate - اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای زندگی آسان تر!

    اگر دائما اهل سفرهای خارجی و گردش هستید؛ دانلود و نصب نرم افزار iTranslate از نون شب برایتان واجب تر است. اگر این نرم افزار را نصب کنید شما به راحتی می توانید با بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا آشنا شده و با مردم هر کشوری در جهان ارتباط برقرار کنید.

    ویژگی جالب دیگر نرم افزار iTranslate، آموزش زبان جدید است. با این برنامه می توانید از اشیا یا اجسام عکس بگیرید. هوش مصنوعی نرم افزار آی ترنسلیت، نوع آن جسم را تشخیص می دهد و آن را به زبان دلخواهتان ترجمه می کند.

    برنامه CamScanner

    پس از شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن تحصیلات، افراد بسیاری با برنامه ی اسکن از ورقه های خود عکس می گرفتند. بعضی از افراد نیز با این برنامه برای اسکن مدارک و اسناد اداری استفاده می کردند. زمانی که نیازمند ارسال اسناد و اسکن کردن کاغذها هستید می توانید از این برنامه استفاده کنید.

    cam scanner - اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای زندگی آسان تر!

    این برنامه به جای عکس گرفتن از کاغذ، آن را اسکن می کند. عکس گرفتن به همراه پس زمینه است اما با اسکن کردن، پس زمینه ی ورق حذف می شود و با افزایش روشنایی صفحه، تمامی چین و چروک و سایه ها را از بین می برد. جالب است بدانید با این نرم افزار می توانید اسناد و عکس ها را به پی دی اف تبدیل کنید.

    Time Buddy

    افرادی که دائما در حال سفر هستند و یا با اشخاصی صحبت می کنند که هرکدام در منطقه جداگانه ای با ساعت و زمان متفاوتی قرار دارند. این افراد نیازمند آنند که با راحت ترین روش تشخیص ساعات در هر شهر را بدانند. نرم افزار Time Buddy به راحتی این امکان را فراهم می کند. نرم افزار Time Buddy برای دانستن ساعت در شهرهای مختلف کره زمین شما را راهنمایی می کند. علاوه بر آن، می توانید با این ساعت برای خود برنامه ریزی کنید.

    time buddy - اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای زندگی آسان تر!

    تبدیل زمان توسط این برنامه منجر به صرفه جویی در وقت شما می شود تا بدون نیاز به عقب و جلو کردن جلسات به راحتی برنامه ریزی کنید.

    بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های درسی برای دانش آموزان

    همچنین شما می‌توانید گروهی ایجاد کنید که مناطق زمانی همه افراد تیم شما را در آن قرار دهد، تا بتوانید به راحتی همه آن‌ها را با هم و در کنار هم مشاهده کنید و برای جلسات خود برنامه‌ریزی کنید.

    نرم افزار Pixelcut

    قطعا تا به امروز شما نیز در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام طراحی های خاص و شگفت انگیزی را مشاهده کرده اید. آیا می دانستید که امکان طراحی پست های هنری تنها با گوشی موبایل امکان پذیر است؟

    نرم افزاز Pixelcut به شما اجازه ی طراحی پست های هنری را می دهد. با این برنامه ها می توانید به راحتی کار یک نرم افزار فوتوشاپ را انجام دهید. استفاده از این نرم افزار طراحی موبایل بسیار آسان است.

    pixelcut - اپلیکیشن های کاربردی اندروید برای زندگی آسان تر!

    با این برنامه می توانید علاوه بر عکاسی حرفه ای ، به صورت حرفه ای آن را ویرایش کنید. مزیت های این نرم افزار این است که در سریعترین زمان ممکن می توانید بهترین ادیت را داشته باشید.

    نرم افزار Reverse Lookup

    به دلیل افزایش بی شمار تماس های تلفنی کلاهبرداری، ناشناس و مزاحم، تماس هایی از کشورهای خارجی و … امنیت و اعتماد از میان رفته است. ممکن است با جواب دادن به شماره تماس های ناشناس یا شماره هایی که خارجی هستند، علاوه بر هزینه های گزاف و کسر از شارژ سیم کارتتان، هک شوید! به همین دلیل نرم افزار هایی برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی توسعه یافته اند. برنامه ی Reverse Lookup را دانلود و نصب کنید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.