جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • بهترین ورزش برای لاغری
    27 اکتبر 2021 - 9:01
    شناسه : 1285
    اگر شما هم جز افرادی که به دنبال لاغری هستند، باشید پس بهتره این مطلب رو تا آخر مطالع نمایید. مطمننا نتیجه مطلوبی خواهید گرفت. واقعیت این است که با گسترش تکنولوژی و به ناچار آمیخته شدن آن با زندگی انسان ، سبب شده است تا مواردی از قبیل چاقی و خیلی از موارد دیگر سلامت انسان و جامعه بشری را به خطر بیندازد.
    ارسال توسط : نویسنده : رضا سرخی
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    بهترین ورزش برای لاغری

    اگر شما هم جز افرادی که به دنبال لاغری هستند، باشید پس بهتره این مطلب رو تا آخر مطالع نمایید. مطمننا نتیجه مطلوبی خواهید گرفت. با بهترین ورزش برای لاغری و با مانا همراه باشید.

    واقعیت این است که با گسترش تکنولوژی و به ناچار آمیخته شدن آن با زندگی انسان ، سبب شده است تا مواردی از قبیل چاقی و خیلی از موارد دیگر سلامت انسان و جامعه بشری را به خطر بیندازد.

    اما چه باید کرد؟ با استناد به سخن دانشمندان و متخصصان حوزه پزشکی و سلامت بهترین کار برای جلوگیری و پیشرفت ورزش کردن و فعالیت بدنی است. شاید اگه کمی دقت هم کرده باشید این انتخاب واقعا بی دردسر ترین و شاید راحت ترین راه برای پیشگیری و درمان باشد.

    در هر صورت بهترین ورزش برای لاغری ، ورزشکردن است. اما چه ورزشی بهترین نتیجه را خواهد داشت ؟

    این سوال بدون شک چندین جواب درست خواهد داشت اما نگران نباشید مطمعنا همه ی جواب ها مفید خواهد بود.

    • طناب زدن و به نوعی بالا و پایین پربدن های سریع یکی از موثر ترین هاست. چرا که کم هزینه بودن ، نیاز نداشتن به باشگاه و یا مکانی خاص از امتیازات این ورزش آسان است. سعی کنید ورزش طناب زدن را فراموش نکنید.
    • دویدن دومین حرکت ورزشی است که برای مبارزه با چاقی و بدست آوردن تناسب اندام توصیه میشود.
    • دوچرخه سواری نیز میتواند برای رسیدن به نتیجه مطلوب وکاهش وزن بسیار کمک کننده باشد.دوچرخه سواری را در قدم اول  میتوانید از مسافت های کوتاه شروع و به مرور زمان تایم دوچرخه سواری را بیشتر نمایید بی شک معجزه این ورزش را خواهید دید.
    • شنا نیز جز ورزش هایی است که تاکید میشود برای درمان چاقی انجام شود. ورزش شنا نیز یکی دیگر از موثر ترین هاست چرا که هنگام شنا کردن کمترین آسیب به مفاصل وارد میکند. درحالی که میزان سوختن کالری نسبتا بالایی دارد.
    • دراز نشست با درگیر کردن عضلات شکمی که بصورت منقبض شدن شکم بروز میکند. توسط مشاوران برای مراجعه کنندگان تجویز میشود. و با نظر سنجی هایی که صورت گرفته تا به امروز بیشترین تاثیر را بر روی لاغری ایجاد میکند.

    مواردی که تارسیدن به نتیجه دلخواه سعی کنید انجام ندهید ؟

    • مداومت عمل برای ورزش کردن همیشه معجزه کرده است.
    • تغذیه مناسب و جلوگیری از سیری کامل
    • استفاده از میوه جات و سبزیجات به میزان تقریبا زیادتر از دفعات قبلی
    • ورزش کردن اصولی و جلوگیری از خستگی مفرط هنگام انجام ورزش
    • داشتن برنامه منظم ورزش ، سعی کنید یک برنامه مناسب برای کاهش وزن خود تدارک ببنید.

    تمام مواری بالا به نوبت خود یکی از بهترین ورزش ها برای لاغری هستند و دارای چربی سوزی  فراوانی میباشند. اما توجه داشته باشید که میزان سوختن چربی به جنسیت و نوع ساختار بدن و مکانیزم سوخت و ساز بدن انسان وابسته است. همچنین میزان تغذیه ، و نوع تعذیه شما در این مورد بی تاثیر نبوده و شاید گاها تنها دلیل آن باشد. در کل پیشنهاد میشود که سعی کنید فعالیت بدنی و میزان عرق کردن را بیشتر کنید. و از این رو باید مواردی همچون : استرس ، اضطراب ، درگیری ذهنی و مواردی مشابه آن را تا حدالامکان کاهش دهید.

    البته نوع ورزش کردن و روش های بیشتری برای لاغری و از بین بردن چاقی توسط متخصصان تجویز میشود اما ورزش های معرفی شده در بالا بیشترین نتیجه را تا به امروز در بین مردم داده اند.

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.