جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • معرفی تکنولوژی های برتر در جهان امروز
    15 می 2022 - 8:31
    شناسه : 2591

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه  تکنولوژی های برتر در جهان امروز بسیاری از ما می دانیم که در زمانی از کره زمین زندگی می کنیم همه چیز به سرعت در حال تغییر است. و تنها چیزی که ثابت مانده است خود تغییر خواهد بود. در این مقاله به بررسی تکنولوژی های برتر در جهان میپردازیم تا ببینیم در آینده چه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

     تکنولوژی های برتر در جهان امروز

    بسیاری از ما می دانیم که در زمانی از کره زمین زندگی می کنیم همه چیز به سرعت در حال تغییر است. و تنها چیزی که ثابت مانده است خود تغییر خواهد بود. در این مقاله به بررسی تکنولوژی های برتر در جهان میپردازیم تا ببینیم در آینده چه تکنولوژی هایی پیشرفت خواهند کرد و جهان آینده ما چگونه خواهد بود. و آینده تکنولوژی های روز دنیا چگونه رقم می خورد.

    فناوری و دنیای تکنولوژی

    بی شک امروزه زندگی بشر حول محور فناوری و نوآوری میچرخد و همین باعث شده تا بسیاری از شرکت ها به این سمت رو بیاورند و اینگونه است که تکنولوژی با پیشرفت بسیار و سرعت بیشتر در حال حرکت به سوی جلو است و همه روزه علم های زیادی در مورد تکنولوژی بیان می شود و کتاب های بسیاری در این زمنیه نگارش می شود.

    در پایین به بررسی تکنولوژی های برتر در جهان پرداخته شده است. همراه مجله الکترونیکی مانا باشید. تکنولوژی هر چقدر هم خوب باشد با سرعتی که پیش می رود برای بسیاری از مردم دردسر ساز خواهد شد. اما با کمی سازگاری با آن میتوان به نتایج درخشانی دست یافت.

    • هوش مصنوعی:

    چه بخواهید چه دوست نداشته باشید دیگر علم و تکنولوژی جدیدی به اسم هوش مصنوعی وارد زندگی بشریت شده است. ساخت انواع دستگاه های هوشمند از جمله خودرو ، لوازم منزل ، دستگاه های صنعتی و بسیاری دیگر از وسایل مورد نیاز ما از این علم بهره می گیرند.

    • شبکه ۵G :

    اینکه ما هم اکنون از اینترنت استفاده های بسیاری می کنیم شکی در آن نیست. به عقیده بسیاری زندگی بدون اینترنت مختل می شود و به نوعی به مایه گذران زندگی و سیستم الکترونیک و برق بدل شده است. بسیاری از سیستم های کارخانه ، ارتباط کسب و کار ها با هم دیگر ، سیستم های فروش و بازاریابی شرکت های مختلف در صورت نبود اینترنت مفهومی نخواهد داشت. بنابراین یکی از موثر ترین تکنولوژی های برتر در جهان اینترنت ۵G  خواهد بود در این نوع اینترنت سرعت انتقال داده  بسیار افزایش یافته است. و زمان انتقال به حداقل رسیده است.

    • توسعه تکنولوژی هوا و فضا

    یکی از تکنولوژی های برتر در جهان امروز استفاده از فضا . کاربرد آن در زندگی را میتوان نام برد چرا که شرکت های خصوصی مانند اسپیس ایکس، و یا حتی دولت چین اقداماتی برای سفرهای بین قاره ای از طریق فضا و تکنولوژی خاص انجام داده اند.  احتمالا زمان سفر بین قاره ای به کمتر از ۳۰ دقیقه خواهد رسید. که میتوان تحول عظیمی را به دنبال داشته باشد.

    18 300x225 - معرفی تکنولوژی های برتر در جهان امروز

    • کامپیوتر های کوانتومی

    یکی از علم هایی که سر آن بحث های بسیار داغی صورت گرفته ساخت کامپیوتر های جدید با استفاده از فیزیک کوانتوم است . که توانسته اند به صورت آزمایشگاهی و در محیط آزمایشگاه میزان سرعت پردازش و قدرت سیستم های کامپیوتری را افزایش دهند. و بخش دیگری مانند تصمیم گیری را به آنها اضافه بکنند.

    • بلاک چین

    یکی دیگر از تکنولوژی های برتر در جهان امروز علم بلاک چین می باشد اگر برای یک بار هم که شده به ارز های دیجیتال علاقمند شده باشید صد درصد کلمه بلاک چین را شنیده اید. این فناوری برای اولین بار توسط شرکت chinalysis  معرفی شد که هم اکنون به بسیاری از شرکت های معروف چهان خدمات بلاک چینی ارایه می دهد و حدس زده می شود تا این تکنولوژی به شدت محبوب شده و به مبارزه با پولشویی و درز اطلاعات کمک بسیار مهمی انجام دهد و تا حدی این مشکلات را به حداقل برساند.

    • تقویت انسان:

    از تکنولوژی های برتر در جهان امروز میتوان تقویت انسان به وسیله دستگاه ها و ربات ها باشد که به اختصار در این مقاله گجت گفته می شود. پیشتر گجت های پوشیدنی و لباس های خارق العاده برای انسان از سوی فیلم سازان و کارتون ها ارایه شده است. اما با کمی دقت متوجه می شویم که تک تک این گجت ها در حال ساخت هستند. و هر کدام میتواند عملکرد قسمتی از بدن را بهتر و یا دقیق کنند. و یا یاری رسان ذهنی و فکری برای آنها در تصمیم گیری ها باشند.

     

    سخن پایانی

    همانطور که مقاله تکنولوژی های برتر در جهان امروز را مطالعه کردید باید متوجه شده باشید که ما برای بهبود عملکرد زندگی خود در جهان امروز نیاز به استفاده از تکنولوژی داریم و ناگزیر هستیم تا آنها را بشناسیم و در مورد آنها تصمیم گیری کنیم. بی شک تکنولوژی هایی که در بالا معرفی شده اند زندگی بشر در سال های آتی تحت تاثیر قرار خواهد داد و همین امر سبب شده است. تا از اهمیت بسیاری برخوردار شوند. و تکنولوژی های روز دنیا بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

    برای مطالعه بیشتر :

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.