شکایت از کسب و کار اینترنتی چگونه است؟
شاید شما نیز یکی مخاطبان کسب وکار اینترنتی باشید و یا یکی از خریداران خدمات و یا محصولاتی باشید که در محیط اینترنت عرضه شده است و هم اکنون دچار مشکلی شده اید که کسی پاسخگو نیست و مانده اید که چکار کنید و به فکر شکایت از کسب و کار اینترنتی هستید؟ همراه ما باشید تا با مطالعه این مطلب اطلاعات مهمی در این باره بدست بیاورید.
اتحادیه کسب و کارهای مجازی
این اتحادیه در حدود ۴ سال پیش تشکیل شده و به منظور رسیدگی به شکایات اینترنتی و اصطلاحا وب سایت های عضو اتحادیه می پردازد . البته کار این اتحادیه فقط رسیدگی به شکایات نیست و وب سایت ها و کسب و کارهایی که عضو اتحادیه هستند توانسته اند خیلی از مشکلات صنفی خود را حل و فصل کنند.
نماد اتحادیه کسب و کار های مجازی
این نماد در وب سایت ها در کنار اینماد سایت قرار میگیرد و توانسته اعتماد لازم در بین مردم را برای خرید اینترنتی جلب نماید.
شکایت از کسب و کار
اگر شما خدمتی و یا محصولی را از طریق اینترنت و فضای مجازی تهیه و خریداری نموده اید و به هر نحوی راضی نبوده و یا محصول به دست تان نرسیده و یا ناقص رسیده و هر مشکل دیگری اعم از گران فروشی تقلبی بودن جنس میتوانید با مراجعه به وب سایت اتحادیه کسب و کار های مجازی شکایت خود را ثبت نمایید و پیگیر شکایت خود شوید.
اقداماتی که از سوی دولت صورت گرفته است
دولت نیز برای پیشگری از متخلفان حوزه کسب و کار های مجازی اقداماتی انجام داده است که شما میتوانید برای شکایت از یک کسب و کار مجازی هم از طریق صفحه گزارش مردمی پلیس فتا ، از طریق صفحه ای نماد ، و از طریق سایت تعزیرات حکومتی نیز اقدام به شکایت نمایید. که مستقیما تحت نظارت پلیس فتا بوده و برسی می شود.
پیگیری شکایت
شما میتوانید بعد از اینکه شکایت خود را ثبت کردید منتظر پاسخ مراکز و پلیس فتا باشید تا نتیجه را به شما اعلام کنند . که پس از بررسی های صورت گرفته در صورت عدم پاسخگویی واحد صنفی مستقیما پرونده به واحد قضایی قوه قضائیه فرستاده شده و مراحل شکایت از این طریق قابل پیگیری خواهد بود.
مطالعه بیشتر :
ثبت دیدگاه