جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • بهترین مدرسه تبریز از نگاه مانا
    17 نوامبر 2021 - 8:00
    شناسه : 1524
    همانطور که میدانید سیستم آموزشی ایران به گونه ای طراحی شده است که همیشه قسمتی از پیشرفت دانش آموزان در تحصیل را مدیون خانواده و پیگیری خانواده هستیم.

    زمان مطالعه: ۲ دقیقه بهترین مدرسه تبریز مدرسه و تحصیلات به یکی از موارد مهم و اساسی در طول زندگی تبدیل شده است تقریبا تمام انسانها تا سن قانونی و گرفتن مدرک دیپلم، مدرسه خانه دوم او است. پس همراه  مجله الکترونیکی مانا باشید تا شما رو با معیارهای بهترین مدرسه تبریز آشنا کنیم . شهر تبریز و مدارس […]

    ارسال توسط : نویسنده : رضا سرخی
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    بهترین مدرسه تبریز

    مدرسه و تحصیلات به یکی از موارد مهم و اساسی در طول زندگی تبدیل شده است تقریبا تمام انسانها تا سن قانونی و گرفتن مدرک دیپلم، مدرسه خانه دوم او است. پس همراه  مجله الکترونیکی مانا باشید تا شما رو با معیارهای بهترین مدرسه تبریز آشنا کنیم .

    شهر تبریز و مدارس تبریز

    تبریز یکی از شهرهایی است که اگر دقت کرده باشید همه ساله محصلان و دانش آموزان ساکن این شهر میتوانند در کنکور سراسری ایران رتبه های خوبی  در هر چهار رشته کسب میکنند. و همیشه جز تک رقمی ها نیز نامی از دانش آموزان تبریزی به چشم میخورد. و این نشان از کیفیت بالای آموزشی ، این شهر دارد.

    واقعیتی که وجود دارد این است که مدارس شهر تبریز دارای امکانات سخت افزاری خوبی هستند. و هم چنین تعداد مدارس غیر انتفاعی نیز در این شهر رشد خوبی داشته است. و معمولا مدارس غیر انتفاعی به دلیل رقابت و جذب درآمد مجبور میشوند، امکانات و شرایط محیطی خوبی را داشته باشند و میزبان دانش آموزان باشند.

    معیارهای بهترین مدرارس تبریز

    • کادر آموزشی قوی و مجرب :

    یکی از مواردی که والدین به آن توجه ویژه ای دارند و اهمیت زیادی برای آن قائل هستند. این است که فرزندشان زیر نظر اساتید مجرب آموزش های مربوطه را ببینند. و اینگونه است که دانش آموز میتواند بهتر درس و موضوع را درک کرده و آموزش ببیند. وتاثیر آن و نتیجه اش را در طول مدت تحصیل احساس و حس خواهند کرد.

    • امکانات و سخت افزار های موجود محیط آموزشی :

    یکی دیگر از مواردی که والدین و سرپرستان به آن توجه بیشتری میدهند. داشتن امکانات و ابزارهایی است که میتواند در تربیت فرزند تاثیر گذار بوده و اهمیت بسزایی داشته باشد.

    • داشتن ارتباط قوی و مناسب بین مدیران مدرسه و اولیای دانش آموزان :

    همانطور که میدانید سیستم آموزشی ایران به گونه ای طراحی شده است که همیشه قسمتی از پیشرفت دانش آموزان در تحصیل را مدیون خانواده و پیگیری خانواده هستیم. اگر ارتباط بین مدرسه و اولیا به خوبی و مناسب مدیریت شود میتواند به یکی از نقاط قوت یک مدرسه و مدیران مدارس را شامل میشود.

    • رسیدگی به پرورش و تربیت دانش آموزان در مدارس :

    این گزینه یکی از طرح هایی است که سالهاست خواسته و به نوعی مطالبه خانواده و اولیای دانش آموزان است که تا حدود یدر مدارس رعایت میشود ولی بصورت کم رنگ در حال اجرا است

    مدارس غیر انتفاعی یا دولتی مناسب است ؟

    واقعیت امر  این است که خانواده هایی که از نظر مالی در درجه خوبی هستند سعی میکنند فرزند خود را در مدارس غیر انتفاعی ثبت نام نموده و نتیجه خوبی بگیرند. سالهاست که مدارس غیر انتفاعی زیادی شروع به فعالیت کردند. و در این بین توانسته اند اعتماد خوبی نسبت به خود در بین خانواده ها ایجاد کنند.

    مدارس غیر انتفاعی  به بهترین شکل میتوانند محیط آموزش مناسبی را تدارک ببینند. اینگونه مدارس به دلیل دریافت شهریه میتوانند و امکانات و کادر مجربی را تدارک ببینند. و بالطبع میتواند در نهایت نتیجه متفاوتی داشته باشد.

    اما این را در نظر داشته باشید که مدارس دولتی نیز در این سالهایی که درگیر بیماری کرونا بودیم پیشرفت های مناسبی ایجاد کرده اند تا آماده پذیرش دانش آموزان باشند.

    مقالات زیر را هم می توانید مطالعه کنید:

    کانون های دانشجویی کشور

    نگاهی به کسب و کارهای دانشجویی

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.