جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • آیا میتوان در تظاهرات آمریکا کشته سازی کرد؟
    13 ژوئن 2020 - 11:59
    شناسه : 1031
    تظاهرات آمریکا فکر میکنید برای نظام کاری دارد در بین تظاهر کنندگان آمریکا نفوذ کند،و مردم را به گلوله ببنند و کشته سازی کند؟ از آن طرف به پلیس وحشی آمریکا شلیک کند تا آنها را وحشی تر کند؟ در ۱۰۰ نقطه آمریکا این کار را بکند،به فاصله یک هفته جوی های خون در قبله آمال غربزدگان جاری خواهد شد.
    ارسال توسط : نویسنده : میثم
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    آیا میتوان در تظاهرات آمریکا کشته سازی کرد؟

    فکر میکنید برای نظام کاری دارد در بین تظاهر کنندگان آمریکا نفوذ کند،و مردم را به گلوله ببنند و کشته سازی کند؟ از آن طرف به پلیس وحشی آمریکا شلیک کند تا آنها را وحشی تر کند؟ در ۱۰۰ نقطه آمریکا این کار را بکند،به فاصله یک هفته جوی های خون در قبله آمال غربزدگان جاری خواهد شد.

    آنوقت باید کارشناسان تشخیص چهره بیاوریم که اینجا رقه است یا سیاتل! درست عین خودشان! خوده نامردشان که در در سوریه از پلیس و مردم کشته گیری کردند تا سوریه را به مثالی برای نبود امنیت تبدیل کنند و تکرار آن در حوادث آبان ماه که مزدور های آموزش دیده جنگ شهری را گسیل دادند تا از لای درختان به مردم و پلیس شلیک کنند تا بعد از شکست انقلاب های مخملی فتنه سبز،انقلاب های سزارینی،با خشونت محض رقم بخورد!

    برای جمهوری اسلامی هیچ کاری ندارد به انتقام شهادت سردار از پلیس و مردم آمریکا کشته بگیرد تا روند سقوط کدخدای غربگرایان شتاب بیشتری بگیرد! که اگر تمام آمریکا یکپارچه آتش شود،انتقام خون محافظ سردار هم نیست اما اسلام اجازه نداده است.

    مکتبی که بدون شکلیک گلوله از بین رفت

    اما این افتخار را از دست میدهیم،که بگوییم غرب به مثابه یک مکتب منهای خدا باید،درست مثل کمونیسم شوروی بدون شلیک یک گلوله از بین رفت! بدون شلیک گلوله!

    آمریکای سرمایه داری، که در تئوری نهنگ تایگرشات،(نهنگی که در یک زایمان۴۰۰بچه به دنیا میآورد و آنها در گروه های۲۰۰تایی با هم سر بقا می جنگند تا در نهایت یکی که قدرتمند ترین و وحشی ترین آنهاست برنده میشود)کشنده تمام برادرها و خواهرهای خود است و آخرین رقیب تمدنی و قدرتمند ترین برادر خود یعنی کمونیسم شوروی را در جنگ سرد نابود کرد و در نهایت سلطان اقیانوس و حاکم جهان شد!

    نظریه ای که پایان تاریخ فوکویاما بر اساس آن رقم خورد! حالا این آخرین و قدرتمند ترین نهنگ تایگر شات که بعد از جنگ جهانی دوم،تمام رقبای خود را یکی پس از دیگری کنار زده،و به سوپر پاور جهان تبدیل شد سد محکم انقلابی پیرمردی از قم برخورد،پیرمردی که سجده های طولانی اش مضمحل کننده اتاق فکرهای چند صد میلیون دلاری صهیون بود که یک فقره ۷ تریلیون دلار کدخدا را در خاورمیانه خاکستر کرد!

    962765 123 - آیا میتوان در تظاهرات آمریکا کشته سازی کرد؟

    حالا به جای جنگ در ادلب، باید در سیاتل بجنگند و تابستان داغ واقعی را در واشنگتن تجربه کنند! این را بر سر در تمام دانشگاه ها مدارس حوزه ها بزنید کمونیسم شوروی نه با اتحاد تاکتیکی مائو با ریگان و لیبرالیسم آمریکا نه با جنگ اقتصادی پکن و کنش های پوتین! بلکه با پمپاژ توحید، با سرمنشا انقلاب اسلامی با اخلاص امامین انقلاب،و خون پاک شهدا به اضمحلال کشیده شدند!

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.