جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • همکاری تتر با آمریکا
    02 نوامبر 2021 - 7:50
    شناسه : 1343
    در سالهای اخیر ما شاهد یک اختراع جدید به دست بشر و به کمک سیستم های کامپیوتری هستیم. که به سرعت در حال رشد و گسترش و همه گیری است ، دنیای ارز دیجیتال ، دنیایی نسبتا پیچیده و ناشناخته برای خیلی از دوستدارن علم و تکنولوژی است. در سالهای اخیر ما شاهد یک اختراع جدید به دست بشر و به کمک سیستم های کامپیوتری هستیم. که به سرعت در حال رشد و گسترش و همه گیری است ، دنیای ارز دیجیتال ، دنیایی نسبتا پیچیده و ناشناخته برای خیلی از دوستدارن علم و تکنولوژی است.
    ارسال توسط : نویسنده : رضا سرخی
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    همکاری تتر با آمریکا

    در سالهای اخیر ما شاهد یک اختراع جدید به دست بشر و به کمک سیستم های کامپیوتری هستیم. که به سرعت در حال رشد و گسترش و همه گیری است ، دنیای ارز دیجیتال ، دنیایی نسبتا پیچیده و ناشناخته برای خیلی از دوستدارن علم و تکنولوژی است. با مقاله همکاری تتر و آمریکا همراه باشید.

    موضوعاتی پیرامون ارز دیجیتال به گوش میرسد مانند رویای یک شبه ره صد ساله رفتن. و مواردی از این قبیل که درست نبوده و میتواند باعث نابودی و از بین رفتن سرمایه شما شود . اما کسانی هستند که با این بازار آشنا بوده و میتوانند در این بازار به خرید و فروش  بپردازند و این امر سبب ایجاد فرصتی مناسب برای کسب درآمد محسوب میشود و مخصوصا برای ایرانیان که میتواند درآمد دلاری را به همراه داشته باشد.

    ارز دیجیتال :

    ارز دیجیتال ، به پول مجازی گفته میشود که خرید و فروش آن صرفا بصورت مجازی و بر روی اینترنت انجام میشود. و کسانی که میخواهند به فعالیت در حوزه ارز های دیجیتال بپردازند باید کاملا آموزش دیده باشند و به این بازار و نحوه انجام معاملات آن اشرافیت کامل داشته باشند.

    خوب بغیر از این موارد ، کسانی که در این حوزه آشنا یا حداقل مطالعاتی در زمینه ارز دیجیتال دارند. با ارز دیجیتال تتر ( tether   ) آشنا هستند که با نماد ( usd   ) شناخته میشود.

    در ساعاتی اخیر خبری در رابطه با تتر بسیار اوج گرفته که باعث نگرانی برای ساکنان ایران شده است که از طریق ارز دیجیتال یا سرمایه گذاری کرده اند یا در حال کسب درآمد از آن هستند.

    و آن خبر ، همکاری بنیاد تتر با آمریکا و دولت آمریکا است. اما چگونه و چطور؟

    همانطور کخ میدانید از تتر به عنوان ارز دیجیتال پایدار یاد میشود، از آنجایی که قیمت بیت کوین به عنوان رمز ارز بسیار محبوب تبدیل شد و قیمت ان همیشه در حال نوسان و بالا پایین شدن است.

    نمیشود به بیت کوین اعتماد کرده و از آن بعنوان یک ارز تبدیلی استفاده نمود و به دنبال آن اتریوم تشکیل و به وجود آمد که اتریوم نیز به طبع بیت کوین نوسان قیمتی زیادی دارد و نمیتوان از آن به عنوان ارزی که تبدیل کننده باشد استفاده کرد. با ادامه مقاله همکاری تتر و آمریکا همراه باشید.

    پس نیاز به تشکیل ارزی پایدار به منظور تبدیل ارزهای دیجیتال به ارز های فیات مانند ( دلار – پوند – یورو ) باشد.

    که تتر با همکاری بانک مرکزی آمریکا توانست این امکان را فراهم کند بطوریکه پشتوانه ارز تتر دلار آمریکاست و یک تتر با یک دلار برابری میکند یعنی به ازای هر تتر یک دلار در حساب شرکت تتر لیمیتید ( که یک شرکت هنگ کنگی است که تتر را به وجود آورده است و مدیریت میکند به دلار امریکا متصل شده است ) وجود داردو هیچوقت قابل تغییر نخواهد بود.

    خبری که منتشر شد

    خبری که در حول پیرامون آن منتشر شده است نشان میدهد که بنیاد تتر با صدور بیانیه اعلام کرده که میخواهد فیلتر هایی در خرید و فروش این رمزارز اعمال نماید که به تایید سازمان FATF  شود که میتواند امکان دسترسی ایرانیان به این رمز ارز را دچار مشکل کند .

    حال این موضوع زمانی اهمیت پیدا میکند که ارزش تتر بصورت یک دلار میباشد و این حالت باعث شده که فعالین این حوزه از تتر به عنوان تبدیل ارز های فیات ( یورو – دلار – پوند) و بر عکس استفاده کنند و همچنین امکان دارد  با محدودیت هایی که بنیاد تتر برای جلوگیری از پولشویی ایجاد میکند باعث شود تا دسترسی ساکنان ایران به رمز ارز تتر محدود و کنترل های سختگیرانه انجام شود و به همه ی این موارد عضو نبودن  کشور ایران در سازمان FATF  را  اضافه نمایید

    خلاصه باید منتظر مانده تا ببینیم چه تصمیماتی در مورد تتر این رمز ارز حیاتی برای دنیای ارز دیجیتال گرفته خواهد شد. پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین رسانه خبری دانشگاهی را هم بخوانید.

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.