جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • همه چیز درباره ی تاریخچه موبایل در ایران
    04 آوریل 2022 - 16:32
    شناسه : 2269

    زمان مطالعه: ۴ دقیقه  تاریخچه موبایل در ایران در این گفتار میخواهیم در مورد تاریخچه موبایل در ایران و انواع آن ها صحبت کنیم ، اگر علاقمند دنیای دیجیتال هستید تا آخر مطلب با ما همراه باشید. حکایت موبایل در ایران و پیدایش مویایل در جهان ، بر میگردد به زمانی که برای اولین سیستم ارتباطی بی سیم در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۴ دقیقه

     تاریخچه موبایل در ایران

    در این گفتار میخواهیم در مورد تاریخچه موبایل در ایران و انواع آن ها صحبت کنیم ، اگر علاقمند دنیای دیجیتال هستید تا آخر مطلب با ما همراه باشید. حکایت موبایل در ایران و پیدایش مویایل در جهان ، بر میگردد به زمانی که برای اولین سیستم ارتباطی بی سیم در جنگ های سرد و در ارتش کشور های قدرتمند رونمایی شد و مقدمه ای بر تولید گوشی های تلفن همراه و با همان موبایل شده است.

     

    ورود موبایل به ایران

    شرکت نوکیا اولین گوشی های موبایل را به بازار ایران عرضه کرد و بعد از آن شرکت های اریکسون و زیمنس در عرصه ی موبایل و دیجیتال شروع به فعالیت کردند . حدودا در سال ۲۰۰۰ گوشی نوکیا ۷۶۵۰ توسط شرکت نوکیا به عنوان اولین تلفن همراه دوربین دار به بازار ورود پیدا کرد . بعد از دو سال بار دیگر شرکت نوکیا با عرضه ی تلفن همراه ۱۱۰۰ توانست بیشترین فروش تلفن همراه را به نام شرکت خود ثبت کند و نکته ی جالب توجه اینجاست که ۱۱۰۰ موبایلی بود بدون هیچگونه قابلیت خاصی ،  اما در آن زمان بسیار پرفروش شد و نام خود را در تاریخچه موبایل ایران ثبت کرد .

    old cell phones e1445243999444 300x158 - همه چیز درباره ی تاریخچه موبایل در ایران

    برترین شرکت های تولیدکننده ی موبایل

    در عصر امروز شرکت های بسیاری در حال ساخت گوشی های هوشمند جدید و بروز هستند . بیشتر کارهای روزمره ی ما و حتی برخی از شغل ها با استفاده از تلفن های همراه هوشمند انجام می پذیرد ، بنابراین شناخت و آگاهی داشتن در مورد بهترین شرکت های تولید کننده ی گوشی های هوشمند در دنیای مدرن بر ما واجب است .  اگر دوست دارید در مورد تاریخچه موبایل در ایران بیشتر بدانید و یا قصد خرید بهترین تلفن همراه هوشمند را دارید این گفتار می تواند به شما کمک کند پس تا انتها ما را همراهی کنید .

    در این قسمت فهرستی از بهترین شرکت های تولید کننده موبایل را نام می‌بریم:

    ۱_شرکت سامسونگ

    ۲_شرکت اپل

    ۳_شرکت هواوی

    ۴_شرکت شیائومی

    ۵_شرکت سونی

    ۶_ شرکت ایسوس

    ۷_شرکت نوکیا

    ۸_ شرکت LG

    ۹_شرکت Lenovo

    ۱۰_شرکت Htc

    اگر میخواهید بدانید آینده تلفن همراهی که هم اکنون در دستمان است چگونه می شود بر روی لینک زیر کلیک کنید:

    گوشی های موبایل در آینده چگونه خواهد بود

    1j72ievx9aom 300x125 - همه چیز درباره ی تاریخچه موبایل در ایران

    مزیت های تلفن همراه

    هر وسیله ای که در جامعه بطور مداوم استفاده میشود باید حداقل چند مزایا برای افرادی که از آن استفاده میکنند داشته باشد . انسان ها هیچ وقت از وسایلی که به آن نیازی نداشته باشند و یا مزیتی برای انان نداشته باشند استفاده نمی‌کنند . تلفن های همراه نیز بر اساس نیازهای روزمره ی ما استفاده میشوند و بیشتر ساعات روز در اختیار ما هستند . یک تلفن همراه   مزیت های بسیاری برای استفاده کننده ی آن ها دارد که بعضی از آنها را در ادامه خواهیم گفت .

    ۱_ ایجاد کسب و کارهای پرسود با تلفن های همراه

    استفاده از موبایل ها کار و ارتباط برقرار کردن را برای بسیاری از افراد ساده کرده است و در همین راستا یک کسب و کار پرسود را برای تولید کنندگان موبایل بوجود آورده است . برای مثال اگر به برنامه ی اینستاگرام توجه کنیم میفهمیم که این برنامه به چه طریقی توانسته است بیشتر  مردم دنیا را سرگرم خود کند و چه درآمد های زیادی از طریق این اپلیکیشن تلفن همراه هم برای خود ایجاد کنندگان این برنامه و هم اشخاصی که کاربر آن محسوب میشوند داشته است . فعالیت کردن در صفحه های اینستاگرامی با دنبال کننده های بالا ، بطور روزانه پول های زیادی را قسمت  افرادی که صاحب اینگونه پیج ها هستند میکند. اگر چندین سال پیش از کسب و کارهایی صحبت میشد که روزانه درآمد میلیونی دارند قطعا مردم آن را یک رویای محال فرض میکردند اما امروزه همه ی این مسائل را به چشم میبینیم .

     

    ۲_گرفتن بهترین عکس ها و فیلم ها

    مزیت بعدی ای که تلفن های همراه برای ما دارند به آسانی عکاسی و فیلم برداری کردن در هر مکان و زمانی میباشد . شما با داشتن یک گوشی همراه  در هر زمانی که بخواهید می‌توانید بهترین عکس ها را بگیرید و یا قشنگ ترین صحنه ها را فیلم برداری کنید . کیفیت دوربین های گوشی های همراه هر لحظه در حال افزایش میباشد که همین مسئله کیفیت عکس ها و فیلم های گرفته شده را مشخص میکند .

     

    ۳_برقراری ارتباطات با کیفیت

    آخرین مزیتی که میخواهیم در مورد آن صحبت کنیم برقراری ارتباطات با کیفیت با تمامی مردم دنیا میباشد که بسیار هم کم هزینه است . اگر کمی به گذشته سفر کنیم خواهیم دید ۳۰ سال پیش برای ارتباط گرفتن  با خانواده و دوستانمان در شهرهای دیگر و یا خارج از کشور نیاز داشتیم هزینه های بسیار زیادی را برای ارتباط گرفتن پرداخت کنیم ولی در جامعه ی امروزی به لطف وجود تلفن های همراه هوشمند و دیجیتال این هزینه ها بسیار کاهش یافته و حتی میتوانیم به صورت تصویری با بهترین کیفیت آن ها را ببینیم و کنار خود حس کنیم . اگر در این قسمت بخواهیم چند مورد از برنامه هایی را که شامل گزینه ی تماس تصویری هستند را مثال بزنیم میتوان به واتساپ ، اسکایپ ، اینستاگرام و ایمو اشاره کرد.

    شما با مطالعه تاریخچه موبایل در ایران میتوانید بیشترین اطلاعات را در زمینه موبایل به دست آورید.

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.