جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • هزینه سفر به قطر در سال ۲۰۲۲ چقدر است؟
    22 نوامبر 2022 - 0:16
    شناسه : 3600

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه هزینه سفر به قطر در سال ۲۰۲۲ میلادی هزینه سفر به قطر ممکن است برای بسیاری از افراد سوال باشد. از آنجایی که کشور قطر تماما توسط دریا احاطه شده است؛ ورزش های آبی و تفریحات این چنینی بسیار است. این قبیل ورزش ها و تفریحات مانند جت اسکی و قایقرانی به همراه کروز و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    هزینه سفر به قطر در سال ۲۰۲۲ میلادی

    هزینه سفر به قطر ممکن است برای بسیاری از افراد سوال باشد. از آنجایی که کشور قطر تماما توسط دریا احاطه شده است؛ ورزش های آبی و تفریحات این چنینی بسیار است. این قبیل ورزش ها و تفریحات مانند جت اسکی و قایقرانی به همراه کروز و … از تفریحاتی است که گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مقاله برایتان در رابطه با هزینه سفر به قطر را برآورد کرده ایم. با مجله ی خبری مانا همراه باشید.

    قبلا نیز در رابطه با جام جهانی صحبت کرده بودیم، امسال شاهد برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم که قرار است در ورزشگاه البیت شهر دوحه برگزار شود. پایتخت قطر یعنی همان دوحه است که امسال شاهد میزبانی این کشور هستیم. بسیاری از مسافران برای رفتن به کشور قطر نیازمند محاسبه هزینه سفر هستند به همین دلیل در این مقاله به این موارد می پردازیم.

    میانگین هزینه سفر به قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ چقدر است؟

    برای داشتن یک مسافرت تک نفره به مدت هفت روز به کشور قطر نیاز است تا مبلغی برابر با ۱۲۶۹ دلار هزینه کنید. علاوه بر آن، در صورتی که به عنوان یک زوج قرار است به کشور قطر راهی شوید بهتر است مبلغی معادل ۲۳۲۸ دلار در نظر بگیرید. خانواده های چهار نفره نیز می توانند با مبلغ ۴۳۶۴ دلار در کشور قطر به سیاحت بپردازند.

    هزینه هتل دوحه نیز در رنج ۱۵ تا ۱۵۱ دلار برای یک شب است. اگر بخواهیم به صورت میانگین هزینه هتل برای یک شب را در نظر بگیریم، میزان ۹۷ دلار را می توان تخمین زد. این درحالی است که برای اجاره کردن یک خانه در کشور قطر شما نیاز دارید تا مبلغی معادل ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار هزینه کنید.

    هزینه پرواز به قطر نیز برای پروازهای معمولی مبلغی برابر با ۸۴۷ الی ۱۱۶۲ دلار می توانید در نظر بگیرید. اما برای مسافرت های هوایی فرست کلاس هزینه یک بلیط برابر در بازه های ۲۶۵۸ الی ۳۶۴۶ دلار است. این هزینه ها مربوط به سفر به دوحه است و قیمت پروازهای بین المللی محسوب می شوند.

    هزینه حمل و نقل و غذا در یک روز نیز برابر با ۳۴ الی ۵۶ دلار است. این هزینه برای جابجایی شما در شهر و گردش به همراه لذت بردن از رستوران های محلی قطر است.

    میانگین هزینه های سفر به قطر

    اگر بخواهید به مدت یک هفته و به تنهایی در شهر دوحه گردش کنید، میانگین هزینه های شما در بازه ۱۰۵۱ تا ۱۸۷۰ دلار خواهد بود که به صورت روزانه چیزی حدود ۱۵۰-۲۶۷ دلار در روز است. برای گشت و گذار و هزینه خورد و خوراک نیز مبلغی حدود ۳۴ الی ۵۶ دلار به صورت روزانه می پردازید. این هزینه علاوه بر هزینه حمل و نقل است و خورد و خوراک را نیز شامل می شود.

    همچنین هزینه پرواز های بین المللی به مقصد دوحه بین ۵۳۱ دلار تا ۱۰۴۶ دلار است. در رابطه با هزینه اققامت در یک هتل نیز مبلغی در بازه  ۴۷ تا ۷۱ دلار برای یک شب می پردازید. اگر قصد اقامت در یک هتل ۲ الی ۳ ستاره دارید، برای هر شب میانگین ۵ الی ۷۲ دلار می بایست پرداخت کنید. این هزینه برای یک شب اقامت در اتاق یک تخته است.

    میانگین هزینه برای یک زوج در قطر

    اگر قصد گشت و گذار و مسافرت در کشور قطر به همراه نامزد، دوست یا همسرتان هستید، برای یک هفته می توانید با پرداخت ۲۴۵۲-۳۵۴۰ دلار یا مبلغی برابر با ۳۵۰-۵۰۶ دلار در روز به گردش بپردازید.

    هزینه غذا و گشت و گذار به همراه جایجایی و حمل و نقل درون شهری، هزینه ای در بازه ۶۸ الی ۱۱۲ دلار نیاز است.

    هزینه پرواز بین المللی برای ۲ نفر در کشور قطر، حدود ۱۰۶۲ الی ۲۰۹۲ دلار است. برای اقامت در یک هتل ۲ یا ۳ ستاره به صورت یک شب برابر با ۵۹ الی ۷۲ دلار است که برای اتاق یک تخته است.

    هزینه سفر خانوادگی به قطر چقدر است؟

    برای بازدید از کشور قطر به مدت یک هفته و به صورت ۴ نفره نیاز است تا هزینه ای حدود ۳۵۷۴ الی ۶۶۰۴ دلار پرداخته شود. که به صورت روزانه برابر با ۵۱۱ الی ۹۴۳ دلار می شود.

    جهت تامین خورد و خوراک به همراه گشت و گذار و تفریح نیز نیازمند پرداخت هزینه ۱۳۶ الی ۲۲۴ دلار برای ۴ نفر به صورت روزانه است.

    هزینه پروازهای اقتصادی نیز برای ۴ نفر برابر با ۲۱۲۴ الی ۴۱۸۴ دلار محاسبه شده است.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.