جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 554 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی در ایران
    13 ژوئن 2023 - 11:52
    شناسه : 4268

    زمان مطالعه: ۸ دقیقه معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی در ایران   کارتن سازی و متخصص بودن در این زمینه فقط مربوط به حال و گذشته نیست. بلکه همیشه به عنوان ملزومات برای افراد تلقی شده است. یکی از اصلی ترین عواملی که متخصصان این صنعت به آن اشاره می کنند، کمبود مواد در نتیجه تحریم ها و یا […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۸ دقیقه

    معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی در ایران

     

    کارتن سازی و متخصص بودن در این زمینه فقط مربوط به حال و گذشته نیست. بلکه همیشه به عنوان ملزومات برای افراد تلقی شده است. یکی از اصلی ترین عواملی که متخصصان این صنعت به آن اشاره می کنند، کمبود مواد در نتیجه تحریم ها و یا نبود مواد اولیه برای ساخت انواع کارتن است. اینکه بهترین کارخانه کارتن سازی در کجای ایران قرار گرفته است و یا قیمت کارتن سازی چگونه تعیین می گردد را در ادامه توضیح می دهیم.

    هدف ما از ارائه این مقاله، انتخاب بهترین گزینه ایده آل برای خرید کارتن هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه است. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

    0000000 - معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی در ایران

    بیش از یک قرن پیش، کارتن‌ سازی از نوع تاشو صنعت بسته‌ بندی را راه‌اندازی کرد که اکنون بازاری میلیارد دلاری است. تقریبا تمامی محصولات امروزه، از جمله محصولاتی مثل اسباب بازی، لوازم آرایشی، صنایع الکترونیک، نانوایی و مواد غذایی، در کارتن های بسته بندی عرضه می گردند. علاوه بر این، تقاضای فزاینده ای برای چاپ و طراحی مقوا وجود دارد.

    اکثر کارتن های بسته بندی که به عنوان جعبه نیز شناخته می شوند، از مقوا یا تخته فیبر تشکیل شده اند و ماهیت تاشو دارند. بسته به شرایط مورد نیاز، تکنیک های تا کردن نیز متفاوت است. علاوه بر این، چاپ کارتن تغییر خواهد کرد.

    استفاده از کارتن های بسته بندی یکی از بهترین راه ها برای محافظت از یک کالا در حین حمل و نقل است. همچنین مقرون به صرفه است و جدای از تبلیغ برند و محصول، سازگار با محیط زیست است.

    انواع مختلف کارتن سازی

    دو نوع اصلی کارتن های جعبه ای سفت و سخت و کارتن های تاشو هستند. علاوه بر این، از این نوع کارتن ها برای چاپ روی کارتن استفاده می شود. برای ساخت کارتن های تاشو از صفحه تخته ای استفاده می شود. جنس این نوع کارتن، مقوا، تخته راه راه یا تخته فیبر می باشد. برای ایجاد یک جعبه یا کارتن، یک ورق منفرد با استفاده از یک الگو بریده شده، تا می شود و مهر و موم می شود. این جعبه ها به همین دلیل به کارتن های تاشو معروف هستند.

    جعبه پیتزا، که در آن ورق موج دار به تنهایی قرار می گیرد تا قسمت بالایی، پایینی و کناره های جعبه را تشکیل دهد، یک نوع کارتن تاشو نسبتاً متداول است. کارتن های جعبه سفت مخالف کارتن های جعبه تاشو هستند. قطعات بالا و پایین در این سبک کارتنی متمایز هستند. این نوع مقوا چاپ برتر را برای استفاده در چاپ مقوا ارائه می دهد. کارتن تلسکوپی نام دیگر این نوع از کارتن ها است. این سبک از چاپ کارتن معمولاً برای ایجاد کارتن کفش استفاده می شود. بخش نساجی و الکترونیک هر دو از کارتن های دو تکه استفاده می کنند. کارتن های بسته بندی بر اساس مواد استفاده شده و ساختار به طور کلی به پنج نوع اصلی تقسیم می شوند.

    کارتن سازی راه راه

    مقوای راه راه تا شده برای ایجاد کارتن های راه راه استفاده می شود که محکم و سبک هستند. ساختار اصلی مقوا راه راه شامل دو لایه مقوا است که از کاغذ سنگین تشکیل شده است که بین تخته های ساخته شده از کاغذ استوانه ای کاغذی یا فلزی قرار گرفته است. در مقایسه با سایر کارتن های بسته بندی، این نوع مقوای راه راه در برابر خم و له شدن مقاومت بیشتری دارد. بسته به تراکم قوس ها یا فلوت ها و ضخامت تخته ها، انواع مختلفی از تخته های موج دار وجود دارند. کارتن های راه راه اغلب در کنار هم قرار می گیرند تا جعبه های دو یا سه جداره ایجاد کنند که از کارتن های بسته بندی معمولی قوی تر و قابل توجه تر هستند. این روش استفاده از چاپ مقوای راه راه، در بخش حمل و نقل امکان پذیر می باشد، یعنی جایی که افراد اشیاء بزرگ را منتقل می کنند.

    11111111111 - معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی در ایران

    در بسته بندی های خرده فروشی یا بسته بندی مواد غذایی از کارتن های راه راه استفاده می شود که سبک تر و ارزان تر هستند. به عنوان مثال، هنگام ساخت کارتن پیتزا، از تخته های راه راه تک جداره برای تهیه کارتن های راه راه استفاده می شود. مقوای راه راه را می توان به راحتی بازیافت کرد، مگر اینکه در پلاستیک پیچیده شود. چاپ غنی و تمام رنگی با لمینیت که نوعی چاپ مقوایی است، با انواع دیگر کاغذ امکان پذیر می شود، که در صنعت چاپ به کارتن لمینت معروف است.

    کارتن سازی مقوایی

    مقوا یک ماده همه کاره است که می توان آن را به هر نحوی با مواد مختلف پوشش داد و به راحتی با رنگ های زنده چاپ کرد. با توجه به این موضوع، جعبه‌های خرده‌فروشی مقوایی که در قفسه‌های فروشگاه نمایش داده می‌شوند، بسیار جذاب و مناسب به نظر می‌رسند. تخته های راه راه را می توان از مقوا نیز تهیه کرد. برای این منظور از یک تکنیک کارتن سازی منحصر به فرد به نام کانتینر استفاده می شود. در بسته بندی لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، لوازم آرایشی، دارویی، لوازم اداری، سیگار، و … بیشتر از مقوا استفاده می شود. مقوا در سایزهای متفاوت برای چاپ ساده است و چاپ روی مقوا همچنین می‌تواند دارای نقش برجسته باشد. بسته بندی مقوایی همچنین دارای مقاومت در برابر ضربه است و ممکن است کیفیت ضد آب داشته باشد. به جز آنهایی که در پلاستیک بسته بندی شده یا دارای چاپ فلزی هستند. این نوع کارتن مقوایی به راحتی قابل بازیافت است.

     

    کارتن سازی آسپتیک

    ظروف چند لایه معروف به کارتن آسپتیک معمولاً برای نگهداری مواد غذایی مایع استفاده می شود. آنها اغلب برای نگهداری شیرینی ها و همچنین مایعات، سوپ ها و غذای نوزاد استفاده می شوند. بسته بندی آسپتیک ارزش غذایی، رنگ و بافت اقلام را حفظ می کند و همچنین عمر مفید آنها را افزایش می دهد. محصولات اسیدی باعث تخریب بسته بندی آسپتیک در طول زمان نمی شوند و می توانند دماهای بالا را تحمل کنند. کارتن های آسپتیک از تعدادی اجزا تشکیل شده اند که بازیافت آنها را بسیار چالش برانگیز می کند. برای ساخت جعبه های آسپتیک از آلومینیوم، مقوا، پلی اتیلن و لایه های پلاستیکی اضافی استفاده می شود. برای اتصال این لایه ها به یکدیگر از چسب یا حرارت استفاده می شود.

    کارتن سازی شیروانی

    مواد غذایی در داخل یخچال در کارتن های چند لایه به نام کارتن سقفی نگهداری می شوند. آب میوه و شیر از جمله کالاهایی هستند که در این ظروف نگهداری می شوند. تاپ های شیروانی نوع خاصی از کارتن های آسپتیک هستند که با یک کلاه پلاستیکی مجزا در بالای آن ها عرضه می شوند. این امکان استفاده مجدد از کارتن را فراهم می کند. شیر یا آب میوه را می توان در یخچال در کارتن نگهداری کرد و در صورت لزوم می توان آن ها را از کارتن خارج کرده در ظرف ریخت.

    کارتن سازی تخم مرغ

    تخم مرغ ها با خیال راحت در کارتن هایی به نام کارتن تخم مرغ یا جعبه تخم مرغ حمل می شوند. این کارتن‌ها اغلب از خمیر قالب یا کاغذ بازیافتی تشکیل می شوند و شکل منحصر به فردی دارند که تخم مرغ ‌ها را محکم در خود جای داده و از آن‌ها در برابر ضربه محافظت می‌کنند. کارتن‌های تخم‌مرغ می‌توانند گاهی از فوم پلی استایرن یا پلاستیک شفاف ساخته شوند.

    33333333333 - معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی در ایران

    کارتن سازی مناسب با نیاز کسب و کار شما

    نیازهای کسب و کار شما نقش مهمی در تعیین نوع کارتن سازی مورد استفاده دارد. اگر در صنعت حمل و نقل و بسته بندی کار می کنید یا کالاهای بزرگ را جابجا می کنید، کارتن های راه راه بهترین هستند.

    کارتن ساخته شده از مقوا برای محصولات کوچک تر به خوبی کار می کند. همچنین می توان آنها را به روش های مختلفی تغییر داد و در قفسه های جذاب فروشگاه نمایش داد. بسته بندی ایده آل برای کیک و شیرینی، چاپ مقوا است.

    هنگام بسته بندی محصولات غذایی مایع، می توان از جعبه های راه راه استفاده کرد. علاوه بر این، می توانید چندین جعبه را مخلوط کنید. به عنوان مثال، می توانید تجهیزات ظریف را در یک جعبه راه راه محکم قرار دهید در حالی که از یک جعبه مقوایی برای رونویسی استفاده می کنید.

    هنگام حمل وسایل در مقوای راه راه، می توانید از کارتن تخم مرغ به عنوان کوسن استفاده کنید. علاوه بر این، با کارتن سازی آسپتیک می توان اشیاء را با استفاده از کارتن های مقوایی چاپ شده بسته بندی کرد. استفاده از کارتن های بسته بندی بی شمار است.

    تقریبا تمام ویژگی هایی که صنعت بسته بندی به آن نیاز دارد در کارتن های بسته بندی گنجانده شده است. علاوه بر این، آنها برای افراد مختلف با هر سطح مالی قابل دسترسی هستند. به همین دلیل، کارتن های بسته بندی پاسخ مناسبی برای هر نیاز بسته بندی هستند.

    فرآیند کارتن سازی شامل عملیات هایی همچون ایجاد کارتن از خمیر کاغذ و سایر اجزاء از جمله چسب، مواد رنگارنگ و پایه های بادوام است. غذا، لوازم التحریر، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و سایر اقلام را می توان با استفاده از مقوا بسته بندی و حمل کرد که به عنوان یک ماده بسته بندی همه کاره عمل می کند.

    خمیر چوب، سلولز بافته شده از مواد گیاهی یا کاغذ بازیافتی همگی می توانند برای تولید خمیر استفاده شوند. سپس با افزودن اجزای اضافی مانند چسب و پایه های محکم از نظر شیمیایی و فیزیکی آماده می شوند. پس از آماده سازی، خمیر کاغذ به صورت لایه ای و به مقدار مشخص به یک پوشش فلزی گردان اضافه می شود. سپس خمیر با فشار و حرارت به شکل مقوایی در می آید.

    یکی از محبوب ترین روش های بسته بندی مقوایی است که دارای مزایایی از جمله مقاومت، سبکی، قابلیت بازیافت و مقرون به صرفه بودن است.

    عوامل موثر بر قیمت کارتن

    همانطور که قبلاً اشاره شد، هزینه کاغذ بیشترین نقش را در تعیین قیمت کارتن دارد. اکنون می دانید که چگونه هزینه یک ورق مقوایی را در حالت خام آن محاسبه کنید. هزینه تولید ورق بسته به ترکیب کاغذ مورد استفاده افزایش یا کاهش خواهد یافت. در ادامه لیستی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت کارتن را آماده کرده ایم.

    • نوع کاغذ رویه
    • نوع کاغذ فلوت
    • نوع کاغذ زیره
    • نوع چاپ
    • تعداد رنگ چاپ
    • تیراژ سفارش
    • هزینه کلیشه
    • هزینه قالب

     

    هزینه انواع کارتن

    بسته به نوع ورق استفاده شده و ۳ لایه یا ۵ لایه بودن کارتن، قیمت کارتن نیز متفاوت است. به عنوان مثال، مقوای سه لایه هزینه کمتری نسبت به مقوای پنج لایه دارد؛ زیرا در تولید آن به کاغذ کمتری نیاز است. ورق های مقوا بر اساس نوع کاغذ قیمت متفاوتی دارند. به عنوان مثال، یک ورق سه لایه ساخته از (تست لاینر – فلوت – ایرانی)، قیمت بیشتری نسبت به ورق (کرافت – فلوت – ایرانی) دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۶۹۱۳۰۰۳۰۱ تماس حاصل فرمایید.

    قیمت کارتن خام

    نوع کاغذ در بالا، نوع کاغذ در پایین و نوع فلوت همه می توانند برای تعیین قیمت مقوا یا ورق های مقوا خام با استفاده از روشی که قبلاً ذکر شد استفاده شوند. این نوع ورق های خام معمولاً از کارخانه های ورق توسط کارگاه ها و کارخانه های کارتن سازی که خط تولید ورق ندارند خریداری می شود و سپس ورق های خام را به کارتن تبدیل کرده و به مشتریان خود می فروشند. کارتن سازان برای دریافت هزینه مقوای خام می توانند با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس گرفته و با یکی از کارشناسان فروش گلبرگ باکس که می توانند به آنها مشاوره دهند، صحبت کنند.

    قیمت کارتن ساده

    قیمت یک کارتن ساده با روش انجام شده بر روی آن تعیین می شود. در اصطلاحات کارتن سازی، کارتن ساده یا معمولی را کارتن آمریکایی می نامند که فقط یک قالب معمولی برای کارتن وجود دارد.

    کارتن های معمولی به دلیل فرمت استانداردشان (۲ طول – ۲ عرض – درب ساده) قطر کمتری دارند و قیمت آنها نسبت به وزن آنها محاسبه می شود.

    با توجه به توضیحات ارائه شده، در صورت داشتن هر گونه مشکل در خصوص هزینه کارتن های پایه می توانید با کارشناسان کارتن سازی گلبرگ باکس با شماره ۰۹۲۲۶۶۵۶۰۶۲ تماس حاصل فرمایید تا آخرین استعلام قیمت را دریافت کرده و یا در صورت نیاز از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.

    قیمت کارتن لمینتی

    چسب سیلیکات که به صورت رول و ورق در عرض های مختلف موجود است برای لمینت انواع کارتن اعم از کارتن های تک لایه، سه لایه و پنج لایه استفاده می شود. در برخی از محصولات بسته بندی به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون یا صحافی نیز استفاده می شود.

    کارتن لمینتی از نظر هزینه بدون شک گرانتر از جعبه های معمولی است. برای اطلاع از هزینه کارتن سیمان و زمان تولید و تحویل آن با کارشناسان گلبرگ باکس در تماس باشید. تولید ظروف مختلف میوه یکی از کاربردهای مقوای لمینت است.

     

    قیمت کارتن در کارخانه گلبرک باکس

    نکته دیگری که در هنگام خرید باید در نظر گرفت هزینه مقوا در تولید است. امروزه تعدد دلالان و واسطه ها در بازار با قرار گرفتن بین مصرف کننده و کارتن سازان، قیمت نهایی کارتن را افزایش داده است.

    لیست قیمت کارتن به دلیل تعدیل قیمت در حال انجام نمی تواند در سایت قرار بگیرد. اما برای اطلاع از آخرین قیمت کارتن می توانید از طریق واتساپ و وب سایت www.golbargbox.com و شماره تلفن  ۰۹۲۰۵۶۳۶۵۹۷ با کارشناسان گلبرگ باکس در تماس باشید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.