جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • مشکلات سفر، این مشکلات دردسر ساز
    27 اکتبر 2021 - 10:45
    شناسه : 1290
    سفر همیشه برای ما لذت بخش بوده و هست، ولی گاهی وقت ها مشکلاتی قریبان ما را می گیرند که واقعا عذاب آورند. این بخش به بررسی یکی از آنها می پردازیم سفر همیشه برای ما لذت بخش بوده و هست، ولی گاهی وقت ها مشکلاتی قریبان ما را می گیرند که واقعا عذاب آورند. این بخش به بررسی یکی از آنها می پردازیم
    ارسال توسط : نویسنده : علی محمد ولی پور
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    مشکلات سفر، این مشکلات دردسر ساز

    گردشگری، این تفریح دوست داشتنی و لذت بخش که کمتر کسی می تواند یافت که یکبار آن را امتحان نکرده باشد. امروز قصد داریم درباره این مبحث زیبا صحبت کنیم. گردشگری برای همه ما خاطرات عالی و منحصر به فردی را رقم زده، به طوری که هم اکنون که من این موضوع را می نویسم، لحظات خوشی را که در سفر داشتم برایم تداعی می شود.

    ولی بیایید کمی از دیدگاه مشکلات این گردشگری با هم صحبت کنیم.

    مشکلات سفر و گردشگری

    هر سفر و گردشی ممکن است چندان هم بدون مشکل نباشد. در این بخش دقیقا می خواهیم به برخی مشکلاتی اشاره کنیم که از جمله مشکلات اساسی و مهم هستند و باید فکری برای آنها کرد.

    • مشکل اقامتگاه
    • مشکل تفریح
    • مشکل شناسایی جاذبه ها
    • مشکل معرفی شهرها

    در ادامه به بررسی هر یک از موارد بالا به صورت اختصاصی می پردازیم.

    مشکل اقامت در سفر، این مشکل دردسر ساز

    اقامت در سفر و لاغیر! این مشکل که هر چند سامانه های بسیاری زده شده است ولی همچنان پا برجاست. مشکلی که شاید اگر نگوییم مهم ترین می گوییم اساسی ترین مشکل سفر است.

    پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را هم بخوانید:

    نگاهی به تشکلات دانشجویی

    آخرین تصمیمات بازگشایی دانشگاه ها

    نگاهی به دانشگاه های برتر ایران

    اینکه شب در سفر کجا اقامت داشته باشیم، راه کارهایی دارد ولی هر راهکاری ممکن است معایبی نیز داشته باشد. مثلا راهکار رزرو هتل برای خانواده ها ممکن است به صرفه نباشد هر چند رزرو هتل برای زوج ها و افراد دو یا سه نفره مقرون به صرفه تر است. ولی هر چه تعداد بیشتر میشود هزینه هتل خیلی بالاتر می رود.

    لذا راهکاری که داریم و می توانیم داشته باشیم، بخش رزرو سوئیت یا اقامتگاه است. البته پیدا کردن سوئیت مناسب هم دغدغه گردشگران است که هنوز حل نشده است.

    برخی سامانه هایی نیز در این راستا طراحی شده اند ولی متاسفانه نتوانستند نیازها را رفع کنند. چون یا سوئیت ها مناسب نیستند، یا پر هستند و نیاز است یک هفته قبل رزرو شود در صورتی که در سفر بسیاری از افراد تا یک روز قبل سفر تصمیمی برای ماندن در جایی نگرفته اند.

    لذا به نظر می آید این بخش و این مشکل با وجود تدابیری که شده است، همچنان پا برجاست.

    در مقاله بعدی با عنوان : تفریح در سفر، این مشکل اعصاب خورد کن” ادامه این مقاله را بخوانید. ممنون که با مانا همراه بودید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.