جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان
    10 ژوئن 2022 - 21:55
    شناسه : 2799

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه بررسی مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان در این گفتار قصد داریم در مورد مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان صحبت کنیم ، اگر شما یک بانوی خانه دار هستید و به محتوای این چنینی نیازمندید تا آخر این مطلب مفید همراه مجله مانا باشید . مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان، دختران، دانشجویان همواره از موارد پر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    بررسی مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

    در این گفتار قصد داریم در مورد مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان صحبت کنیم ، اگر شما یک بانوی خانه دار هستید و به محتوای این چنینی نیازمندید تا آخر این مطلب مفید همراه مجله مانا باشید .

    مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان، دختران، دانشجویان همواره از موارد پر جستجو و پرسرج است. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، نیاز به کار و درآمد در خانه بیش از پیش احساس می شود. ولی نگران نباشید. یک سری ایده و کار برای شما معرفی می کنیم که در خانه انجام دهید.

    آشنایی با مشاغل خانگی

    پیدا کردن کار در ایران بسیار سخت می‌باشد و در بیشتر مواقع براساس توانایی هایی که داریم باید شغلی دلخواه و مناسب را برای خود ایجاد کنیم . مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان از دسته موضوعاتی‌ می‌باشد که با استفاده از آن میتوانیم شغلی ابرومند با درآمد کافی بوجود بیاوریم . ایجاد  اینگونه شغل ها مزایای فراوانی دارد که از مهم ترین ان ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    • ۱_نداشتن محدودیت زمانی
    • ۲_نداشتن محدودیت مکانی
    • ۳_نیاز نداشتن به سرمایه ی زیاد

    اگر بانویی هستید که شغلی ندارید و به اصطلاح فقط خانه دار هستید  بهترین فرصت است که تمامی عذرها را کنار بگذارید و شروع بکار کنید . اطمینان داشته باشید فقط و فقط با تلاش کردن مداوم میتوانید در مدت زمان بسیار کمی به درآمد های زیاد برسید .

    در بیشتر اوقات وضعیت زندگی و محدودیت هایی از قبیل : بودجه ی اجاره کردن محل کار ، نقص های جسمی ، مشکلات مربوط به تامین کردن خرج ها و نگهداری از فرزند کوچک یا پدر و مادر پیر باعث گسترش پیدا کردن مشاغل خانگی پردرامد برای زنان میشود . بعضی از مشاغل هستند که تفاوت خاصی ندارد که در داخل منزل انجام شود یا خارج از منزل ، بنابراین همین موضوع باعث میشود که افراد زیادی در منزل شروع به فعالیت کنند و درآمدهای اولیه ی خود را کسب نمایند اما در این میان به موضوعی که باید توجه کرد این است که ایجاد مشاغل خانگی در وهله ی اول نیاز به تخصص و مهارت فردی دارد  که اگر توانایی و مهارت کافی را دارا باشیم دیگر برای فعالیت و شروع کار مشکلی نخواهیم داشت و به آسانی میتوانیم در محیط منزل ، شغل مورد علاقه ی خود را ایجاد کنیم .

    چند مثال برای مشاغل خانگی زنان

    برای شما چند کار معرفی می کنیم که قطعا به درد شما می خورد و می توانید با پیگیری مناسب آن را انجام دهید:

    • تولید محتوای متنی سئو شده: می توانید محتوا متنی در ورد تولید کنید . برای مثال سایت هایی مثل رایامارکتینگ
    • همکاری با تولیدی ها جهت انجام امور بسته بندی ها و ساخت و…
    • تولید محتوای گرافیکی که می توانید آموزش دیده و انجام دهید
    • پشتیبانی سایت شرکت های مختلف
    • ادمین پیج های شرکت ها و کارخانه ها

    بررسی کلمه ی کسب و کار خانگی

    معادل کلمات کسب و کار خانگی در زبان انگلیسی Home business می‌باشد که به آن قسمتی از مشاغل گفته می شود که امکان دارد تمامی اعضای خانواده در آن مشارکت نداشته باشند و فقط یک یا چند نفر از خانواده در آن حیطه ی شغلی مشغول به فعالیت باشند . از دیدگاه سازمان بین المللی کسب و کار ، شرایط مکانی یعنی ایجاد کسب و کار در خانه معیار بسیار مهمی می‌باشد که این قبیل شغل ها با نام مشاغل خانگی در جامعه شناخته شوند و اما در کنار این مشاغل خانگی برخی از کسب و کار ها هستند بنام کسب و کار خانوادگی . در بیشتر مواقع فعالیت های مدیریتی و مالی این نوع از کسب و کارها بر عهده ی اعضای یک خانواده میباشد ، حالا میتواند یک عضو از خانواده درگیر این فضای شغلی باشد یا همه ی اعضا .

    بیشتر بخوانید:

    کسب و کار خانگی با سرمایه کم

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.