جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۷ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 26 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • معرفی فیلم های جدید برای کریسمس
    11 دسامبر 2022 - 0:16
    شناسه : 3704

    زمان مطالعه: ۶ دقیقه معرفی فیلم های برتر برای کریسمس سال ۲۰۲۲ میلادی سرشار از اتفاقات هیجان انگیز بود که فیلم های بسیاری را نیز شاهد بودیم. درست است که هنوز به پایان سال ۲۰۲۲ نرسیده‌ایم اما شاید دوست داشته باشید تا با فیلم های جذاب سال ۲۰۲۳ و کریسمس آشنا شوید. در کنار فیلم های جذاب سال ۲۰۲۳ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۶ دقیقه

    معرفی فیلم های برتر برای کریسمس

    سال ۲۰۲۲ میلادی سرشار از اتفاقات هیجان انگیز بود که فیلم های بسیاری را نیز شاهد بودیم. درست است که هنوز به پایان سال ۲۰۲۲ نرسیده‌ایم اما شاید دوست داشته باشید تا با فیلم های جذاب سال ۲۰۲۳ و کریسمس آشنا شوید. در کنار فیلم های جذاب سال ۲۰۲۳ بسیاری از جوانان به دنبال تماشای فیلم برای کریسمس می روند تا در تعطیلات مربوط به آن بتوانند تفریح کنند.

    فیلم های بسیاری وجود دارند که داستان آن ها ترسناک است اما محتوای آن ها مربوط به توریسم است. ترسناک بودن این فیلم ها به دلیل جذب بیشتر مخاطبان و تماشاگران بیشتر است. البته فیلم های ترسناک درباره کریسمس سرگرم کننده و سرحال کننده هستند. می توانید فانتزی ماجراجویانه به همراه کمی شوخی نیز ببینید.

    پس از گذشت دوران بیماری مرموز کرونا علاوه بر فیلم های ۲۰۲۲، فیلم سازان بسیاری دست و دلشان برای ساختن سریال ها و فیلم های جدید قبول شد. به همین دلیل در سال ۲۰۲۳ میلادی می توانیم شاهد فیلم های بسیار جدیدی باشیم.

    معرفی فیلم مگان

    یکی از فیلم هایی که در قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۳ یعنی تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ شمسی پخش شود مگان نام دارد مکان که ژانر ترسناک علمی و تخیلی دارد به کارگردانی جرارد جانستون تهیه شده است این فیلم بر اساس فیلمنامه ای از آب کوپر و داستانی از جیمز وان است.

    فیلم knock the cabin

    دومین فیلمی که قرار است در سال ۲۰۲۳ شاهد اکران آن باشیم فیلم در کابین را بزن نام دارد. این فیلم که ترسناک و بر اساس داستان های روانشناختی است رمان کابینی در انتهای جهان را به رخ می کشد و در حقیقت در رابطه با یک خانواده سه نفره است. این خانواده سه نفره که تعطیلات شان را درون یک کلبه دور افتاده سپری می کنند توسط ۴ نفر گروگان گرفته می شوند.

    کارگردان فیلم سینمایی در کابین را بزن در سال ۲۰۲۱ فیلم اولد را تولید کرد که محبوب ترین فیلم آن زمان بود. تحسین شده ترین فیلم این کارگردان اثر ترسناک دیگری با نام حس ششم بود که در سال ۱۹۹۹ میلادی منتشر شد. کارگردان این فیلم ام نایت شامالان نام دارد.

    فیلم Scream 6

    سومین فیلمی که قرار است در سال ۲۰۲۳ میلادی یعنی ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ شاهد اکران آن باشیم جیغ ۶ نام دارد. این فیلم ترسناک داشته و از مجموعه است اسلشر ترسناک جیغ است. در حقیقت به اطلاعات چندانی در رابطه با ششمین قسمت مینی سریال جیغ در دست نیست. اما کارگردان های قسمت ششم مانند کارگردان های پنجم خواهند بود. البته عنوان دقیق این فیلم هنوز مشخص نشده است اما ما آن را جیغ ۶ در نظر می گیریم.

    فیلم ترسناک Renfield

    فیلم بعدی که قرار است در ۱۴ آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی اکران آن را شاهد باشیم رنفیلد نام دارد. کریس مک کی به عنوان کارگردان این فیلم که ژانر ترسناک و درام دارد و در حقیقت حضور نیکولاس کیج در این فیلم منجر شده است تا آن را به عنوان یک فیلم برتر بدانیم.

    فیلم The last train to new york

    فیلم قطاری به بوسان با ژانر ترسناک و زامبی خود توسط کارگردانی با نام تیمو تجاهجانتو است. در این فیلم شاهد کشمکش گروهی از مسافران خواهیم بود که دچار ویروس زامبی می شوند. این فیلم در تاریخ ۲۰۲۳ یعنی ۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ پخش می شود.

    christmas angel a DI - معرفی فیلم های جدید برای کریسمس

    فیلم Insidious

    کارگردان این فیلم با نام پاتریک ویلسون، یک فیلم فراطبیعی است. این فیلم دنباله ی فیلم های مجموعه توطئه آمیز هستند.

    در این فیلم شاهد خواهیم بود که جاش لمبرت یا همان پاتریک ویلسون، برای فرستادن پسر خود به دانشگاه ایده آل به سمت شرق می رود و…

    معرفی فیلم های جدید برای کریسمس

    یکی از فیلم هایی که تاریخچه ی بسیار طولانی در صنعت فیلم و سریال دارند، فیلم های عاشقانه و درام هستند. در حقیقت کارگردانان این قبیل فیلم و سریال ها به خوبی توانسته اند سلیقه و خواست بینندگان را در نظر بگیرند. به همین دلیل موفق به دریافت جوایز ارزنده ای نیز شده اند. طرفداران فیلم و سریال قبل از هر مناسبتی به سراغ فیلم های جذاب می روند تا در تعطیلات در کنار عزیزان خود دوران خوشی را بگذرانند. در چند روز آینده شاهد تولید مسیح و جشن کریسمس هستیم. به همین دلیل افراد به دنبال فیلم های جدید برای کریسمس می روند.

    gingerbreadmiracle copy 800x532 min - معرفی فیلم های جدید برای کریسمس

    فیلم های کریسمسی عاشقانه بسیاری وجود دارند که در ادامه به چند مورد از آن ها می پردازیم.

    معرفی فیلم Falling For Christmas

    با نزدیک شدن به کریسمس و فصل زمستان فیلم های مرتبط با این این فصل بیشتر و بیشتر می شوند. افرادی که به تماشای فیلم های کریسمسی و عاشقانه علاقه دارند در این روزها به دنبال مشاهده و دانلود این فیلم ها می روند. فیلم های کریسمسی با ژانر عاشقانه و درام طرفداران بسیاری دارند و مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار می گیرند.

    در حقیقت یکی از فیلم هایی که از طریق نتفلیکس معرفی و اکران می شود فیلم عاشق کریسمس شدن است. داستان فیلم از این قرار است وارث هتلی که به تازگی نامزد کرده است طی یک حادثه حین اسکی کردن، آسیب می بیند. در این حادثه وی دچار فراموشی می شود.

    وی در حالی که این وارث هتل اخیرا نامزد کرده بود متوجه می شود که صاحب یک مسافرخانه که فردی خوش تیپ و بسیار جذاب است به همراه دخترش از آن وارث هتل مراقبت می کنند. آن هم درست در زمانی که مدت بسیار کمی تا کریسمس باقی مانده است. در فیلم عاشق شدن در کریسمس، بازیگرانی مانند: لیندزی لوهان، جک واگنر، جورج یانگ و بلیث هاوارد نقش آفرینی می کنند.

    فیلم فالینگ فور کریسمس محصول اورجینالی است که توسط سرویس پخش کننده آنلاین نتفلیکس ساخته و تولید شده است. به همین دلیل به صورت آنلاین از طریق همین سرویس پخش می شود. این فیلم در تاریخ ۹ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی یعنی مصادف با پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ پخش شد. برخلاف برخی دیگر از آثار نتفلیکش که مدتی کوتاه روی پرده سینماها اکران می شد تا بتواند جایزه فیلم هایی مانند اسکار را دریافت کنند این فیلم روی پرده سینماها نیامد.

    زندگی شگفت انگیز است

    فیلم دیگری که در شب های طولانی کریسمس می توانید آن را تماشا کنید زندگی شگفت انگیز است نام دارد که در سال ۱۹۴۶ و کشور آمریکا ساخته شد. فیلم زندگی شگفت انگیز است، توسط بنیاد فیلم آمریکا یعنی (بفا) به عنوان یکی از تاثیرگذارترین فیلم ها در تاریخ سینما انتخاب شده است. جالب است بدانید که بسیاری از افراد با این سوال مواجه می‌شوند که اگر اصلاً به دنیا نمی آمدند زندگی بقیه چگونه می شد؟

    این سوالی است که جورج بیلی یا همان جیمز استوارت از خود می‌پرسد. وی که قصد داشت در روز کریسمس خودش را بکشد با این سوال مواجه می شود. جالب است بدانید فرشته ای وی را نجات می دهد و به او نشان می دهد که زندگی اطرافیانش در صورت نبود او چگونه یکنواخت و بی رمق می شد.

    an unexpected christmas - معرفی فیلم های جدید برای کریسمس

    برخی افراد معتقدند که فیلم زندگی شگفت انگیز است بر اساس داستان کوتاهی از فیلیپ ون دورن استرن با نام «بزرگترین هدیه الهام» گرفته است.

    تنها در خانه

    فیلم دیگری که می توانید در شب های طولانی کریسمس آن را تماشا کنید فیلم تنها در خانه نام دارد. داستان این فیلم بسیار ساده است و تحت عنوان پسر بازیگوش خانواده ای پرجمعیت ساخته است. این پسر بازیگوش که کوین نام دارد و در خانواده پرجمعیت زندگی می کند؛ به صورت کاملا اتفاقی از سفر خانوادگی اش به شهر پاریس جا می ماند. او مجبور می‌شود که به صورت کاملاً تنها در خانه بماند.

    زمانی ماجرا جالب می‌شود که دو دزد غیر حرفه ای قصد ورود به خانه پسر تنها مانده و دستبرد زدن به وی را داشتند. این در حالی است که کوین با وجود کودکی اش به راحتی حق آن ها را کف دستشان می گذارد!

    فیلم در واقع عشق

    فیلم بعدی که ژانر کمدی و رمانتیک دارد «در واقع عشق» نامیده می شود. این فیلم در سال ۲۰۰۳ میلادی توسط کارگردانی ریچارد کرتیس تولید می شود. فیلم در واقع عشق، ماجرای زندگی ۸ زوج است که طی چند هفته باقی مانده تا کریسمس زندگی می کنند. نقطه مشترک میان زندگی این هشت زوج نزدیک بودن به زمان تعطیلات کریسمس است. در طی پنج هفته مانده به کریسمس هفته به هفته این زوج زندگی سراسر شادی را تجربه می کند.

    شما کدام یک از فیلم های جذاب مخصوص کریسمس را دیده اید برای ما بنویسید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.