جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • ۱۰ فیلتر شکن پرسرعت و رایگان برای ویندوز
    31 اکتبر 2022 - 23:44
    شناسه : 3497

    زمان مطالعه: ۴ دقیقه معرفی فیلترشکن رایگان و پرسرعت ویندوز بهترین فیلتر شکن رایگان ویندوز را زمانی می توانید بشناسید که با انواع مختلف آن آشنا شوید و بهترین آن ها را دانلود کنید. در ویندوز به دو صورت می توانید از فیلترشک استفاده کنید، فیلتر شکن برای گوگل کروم و فیلترشکن برای سیستم. در هر دومورد نیازمند آن […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۴ دقیقه

    معرفی فیلترشکن رایگان و پرسرعت ویندوز

    بهترین فیلتر شکن رایگان ویندوز را زمانی می توانید بشناسید که با انواع مختلف آن آشنا شوید و بهترین آن ها را دانلود کنید. در ویندوز به دو صورت می توانید از فیلترشک استفاده کنید، فیلتر شکن برای گوگل کروم و فیلترشکن برای سیستم. در هر دومورد نیازمند آن هستید تا از قبل بایک فیلتر شکن مانند سایفون به صورت موقت کانکت شوید. سپس این افزونه ها یا نرم افزارها را دانلود و نصب کنید.

    یکی از دردسرهایی که اخیرا کاربران با آن مواجه شده اند این است که فیلتر شکن وصل نمی شود و یا در صورت وصل شدن، کار نمی کند. در این شرایط بسیاری از افراد با تغییر مداوم سرورها موفق به اتصال می شوند. در برخی از موارد نیز با تغییر سرور، علاوه بر کانکت شدن به وی پی ان، امکان استفاده از آن نیز وجود دارد. به هر حال بهتر است به هنگام برقراری اتصال با یک فیلترشکن، سریعا نرم افزارهای زیر را دانلود کنید و در صورت نیازف فرایند های لاگ این شدن و ایجاد حساب در فیلتر شکن را انجام دهید.

    بهترین فیلتر شکن های رایگان برای ویندوز

    • فیلتر شکن Cyberghost
    • فیلتر شکن free veepn
    • فیلترشکن Zenmate

    فیلترشکن Cyberghost

    یکی از نرم افزارهایی که می توانید به عنوان فیلترشکن رایگان از آن برای تغییر آی پی خود استفاده کنید، فیلتر شکن Cyberghost نام دارد. در صورت تمایل نیز می توانید از طریق نصب اکستنشن این فیلترشکن برای گوگل کروم نیز از آن استفاده کنید. این نرم افزار در اولین اتصال نیازمند یک اکانت است و ممکن است اتصال با آن کمی طول بکشد. در دفعات بعدی زمانی که گوگل کروم خود را باز می کنید این فیلتر شکن به صورت خودکار به سرور قبلی متصل می شود. در صورت بروز اختلال در عملکرد می توانید سرور را تغییر داده و مجدد متصل شوید.

    cyberghost - 10 فیلتر شکن پرسرعت و رایگان برای ویندوز

    فیلتر شکن Free Veepn

    اکستنشن دیگری که می توانید به عنوان نرم افزار تغییر دهنده آی پی از آن استفاده کنید free veepn نام دارد. این نرم افزار به لاگ این شدن و ایجاد اکانت احتیاجی ندارد. برای نصب و اتصال می توانید از طریق گوگل کروم اقدام کنید. نکته دیگر این است که این وی پی ان به صورت رایگان است و تنها اکستنشن آن را می توانید از طریق کروم نصب کنید و نسخه ویندوز آن وجود ندارد.

    مقالات مرتبط: معرفی بهترین فیلتر شکن های مناسب اندروید و ویندوز

    فیلتر شکن Zenmate

    از دیگر فیلتر شکن های رایگان و پرسرعت که می توانید یک اتصال بی دردسر را تجربه کنید، فیلتر شکن رایگان zenmate نام دارد. این فیلترشکن همانند دو اکستنشن قبلی، روی گوگل کروم نصب می شود. بهتر است بدانید که وی پی ان Zenmate برای اتصال، نیازی به ایجاد حساب کاربری و لاگ این شدن ندارد. درصورت بروز مشکل در اتصال بهتر است سرورهای دیگری را امتحان کنید.

    ZENMATE - 10 فیلتر شکن پرسرعت و رایگان برای ویندوز

    فیلتر شکن Windscribe برای ویندوز

    اگر برای ویندوز نیازمند یک فیلتر شکن عالی و رایگان هستید که حرفی برای گفتن بر جای نگذاشته باشد، پیشنهاد ما دانلود و نصب فیلتر شکن Windscribe است. این فیلتر شکن را به صورت رایگان می توانید بر روی ویندوز خود نصب کنید و از طریق ایجاد یک حساب کاربری و لاگ این شدن تجربه ی عالی در تغییر آی پی و دور زدن تحریم وب سایت ها داشته باشید.

    از آن جایی که بسیاری از نرم افزارهای رایگان مانند فیلتر شکن ها مدتی ۱ ماهه به عنوان Trial امکان استفاده را دارند، می توانید از فیلترشکن های مختلفی به مدت یک ماهه استفاده کنید. اما برای داشتن امنیت کافی و با وجود خطرات فیلتر شکن رایگان و معایب استفاده از آن ها، از نسخه پولی فیلتر شکن ها استفاده کنید. البته بهتر است برای خرید فیلتر شکن پولی از طریق افراد معتمد اقدام کنید. چراکه این روزها به دلیل شرایط امنیتی حاکم بر کشورمان بسیاری از افراد سودجو فیلتر شکن پولی بدون اتصال درست می فروشند. بسیاری از این فیلتر شکن های پولی، پس از ۲ الی ۳ روز اتصال، دیگر کار نمی کنند.

    فیلتر شکن Hotspot Shield

    یکی دیگر از فیلترشکن های رایگان برای گوگل کروم که بسیار پرسرعت به شمار می رود، فیلترشکن Hotspot Shield نام دارد. این فیلترشکن دارای سرعت بسیاری در اتصال است. با این فیلترشکن می توانید با ۵ دستگاه که شامل دسکتاب و موبایل است، متصل شوید. این نرم افزار وب سایت های خطرناک را بلاک می کند و اتصالی امن را با آن تجربه خواهید کرد.

    hotspot shield - 10 فیلتر شکن پرسرعت و رایگان برای ویندوز

    فیلتر شکن Nord VPN

    نرم افزار دیگری با نام Nord VPN که به عنوان اکستنش می توانید برای گوگل کروم خود نصب کنید. با این اکستنشن به راحتی می توانید تمامی اطلاعات و داده های خود را مخفی نگه دارید. علاوه بر آن، با این فیلتر شکن می توانید به تمامی نرم افزارهای سوشال مدیا فیلتر شده دست یابید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.