جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • رابطه دوج کوین با ایلان ماسک
    19 نوامبر 2022 - 20:51
    شناسه : 3590

    زمان مطالعه: ۵ دقیقه ایلان ماسک با دوج کوین چه رابطه ای دارد؟ ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیرعامل و موسس استارلینک و صاحب جدید توییتر، خود را پدر دوج کوین می نامد! دوج کوین ایلان ماسک که به عنوان رمز ارز جدیدی در دنیای بایننس خرید و فروش می شد، جنجال هایی را به پا کرد. در […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۵ دقیقه

    ایلان ماسک با دوج کوین چه رابطه ای دارد؟

    ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیرعامل و موسس استارلینک و صاحب جدید توییتر، خود را پدر دوج کوین می نامد! دوج کوین ایلان ماسک که به عنوان رمز ارز جدیدی در دنیای بایننس خرید و فروش می شد، جنجال هایی را به پا کرد. در این مقاله در رابطه با ایلان ماسک و رابطه ی آن با دوج کوین ارائه شده است. درصورتی که شما نیز به این پرچمدار دنیای تکنولوژی علاقه مندید با مجله ی خبری مانا همراه باشید.

    ایلان ماسک کیست؟

    ایلان ماسک، در سال ۱۹۷۱ میلادی و در شهر پرتوریا آفریقای جنوبی متولد شد. مادر Elon Mask با نام می ماسک متخصص علم تغذیه است و در زمینه ی مدلینگ نیز فعالیت می کرد. پدی ایلان ماسک نیز با نام ارول ماسک مهندس الکترونیک بود. جالب است بدانید که ماسک را در دنیای امروزی پیش از ثروتمند شدنش به عنوان فرد فعال در حوزه توسعه اینترنت می شناختند. ایلان ماسک در حوزه ی دنیای تکنولوژی اقدامات موثری انجام داد و علاوه بر آن در حوزه ارزهای دیجیتال نیز فعالیت می کند.

    کوین.jpg - رابطه دوج کوین با ایلان ماسک

    ایلان ماسک در سن ۲۸ سالگی توانست اولین استارتاپ خود را با نام zip 2 به شرکت کامپک بفروشد و از این طریق سرمایه ی خوبی به دست آورد.استارتاپ zip 2 در زمینه ی راهنمای شهری آنلاین بود. ماسک استارتاپ خود را به شرکت کامپک Compaq فروخت. سپس در سال ۱۹۹۹ میلادی، ایلان ماسک شرکت X.com خود را تاسیس کرد و در سال ۲۰۰۲ میلادی در زمینه ی رویاهای کودکی خود به فعالیت پرداخت. شرکت اسپیس ایکس یا همان Space X به همراه مایک گریفین برای تولید موشک های ارزان راه اندازی شد. مایک گریفین تجربه ی کار در ناسا را داشت و به همین علت همراه خوبی برای ایلان ماسک در تاسیس این شرکت بود.

    رزومه ایلان ماسک

    سپس یک سال بعد، یعنی در سال ۲۰۰۳، ایلان ماسک وارد شرکت تسلا موتورز شد. وی نگرش های جدیدی را به صنعت اتوموبیل آورد که در زمینه ی تولید اتوموبیل های پاک بود. وی با ایده ی جدید خود در سال ۲۰۰۶ میلادی شرکت SolarCity را راه اندازی کرد و به میدان آمد. شرکت مذکور در زمینه ی انرژی های خورشیدی فعالیت می کرد تا مانع از گرم شدن زمین شود. ایلان ماسک در سال ۲۰۱۲ میلادی برای اولین بار یک فضاپیمای تجاری را به فضا فرستاد.

    دوج کوین

    رمزارز دوج کوین در حقیقت یک ارز دیجیتالی رمز باز است. این رمز ارز را به عنوان آلت کوین می شناسند. بهتر است بدانید که ایلان ماسک رابطه خوبی با ارز دیجیتال دوج کوین دارد.

    دوج کوین نیز در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد و نماد آن را با یک سگ ا نژاد شیبا اینو می شناسند. جالب است بدانید به دنبال اوج گرفتن رمز ارز دوج کوین، رمز ارز دیگری نیز شهرت یافت. نام این رمز ارز شیبا اینو نام داشت. با وجود شباهت نام این دو رمز ارز، تفاوت های آن ها بیشتر به چشم می خورد.

    نکته ای مهم در رابطه با رمز ارز دوج کوین که بهتر است بدانید، نماد متفاوت آن است. امروزه نماد دوج کوین دیگر یک سگ نیست و در بازار ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی، حرف D است.

    رابطه دوج کوین و ایلان ماسک

    یکی از تاثیرگذارترین افرادی که در حوزه رمزارز دوج کوین میشناسیم، ایلان ماسک است. رابطه دوج کوین و ایلان ماسک زمانی بر همه ثابت شد که توییت های معروفش بر روی قیمت دوج تاثیر می گذاشت. مدیرعامل شرکت تسلا یعنی ایلان ماسک، اعتقاد دارد در آینده این رمزارزها جایگزین پول واقعی می شوند؛ بنابراین نیازی به آن ها وجود نخواهیم داشت. به همین دلیل علاقه وافری به حوزه کریپتوکارنسی دارد. این درحالی است که ثروت وی در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی حدود ۱۷۰ میلیارد دلار تخمین زده شده بود. ایلان ماسک را یکی از ثروتمندترین افراد در جهان می شناسند.

    elon mask and doge coin - رابطه دوج کوین با ایلان ماسک

    بسیاری از افراد بر این عقیده اند که ایلان ماسک با اعلام نظر خود در رابطه با ارزهای دیجیتال، به دنبال منفعت طبی خود است. چراکه با اعلام نظر وی، قیمت و نوسان بسیاری در رابطه با این ارزها اتفاق می افتد و وی از آن سود می برد.

    رابطه ایلان ماسک و دوج کوین دقیقا از سال ۲۰۲۱ آغاز شد. در آن زمان Elon Mask در رابطه با ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین، توییت های بسیاری منتشر می کرد. از این طریق بر روی رشد قیمت این رمز ارز تاثیرات بسیاری می گذاشت. وی به قدری در رابطه با رمز ارز دوج کوین توییت منتشر کرد که آن را به یکی از قدرتمند ترین رمزارزها تبدیل کرد.

    دوج کوین مدیون ایلان ماسک ات. توییت های ایلان ماسک در رابطه با دوج کوین، همانند اخبار فاندامنتال به صورت مستقیم بر روی افزایش و رشد قیمت دوج کوین تاثیر بسیاری می گذاشت.

    افراد معروف دیگری نیزاز رمز ارز دوج کوین حمایت می کردند که شامل افراد زیر هستند:

    • اسنوپ داگ
    •  جین سیمونز
    • مارک کوبان
    • کارول باسکین
    • لیل یاچی

    چرا دوج کوین رشد کرد؟

    در حقیقت علاوه بر حمایت بی چون و چرای ایلان ماسک از این ارز دیجیتال، دلایل دیگری نیز بر رشد دوج کوین تاثیر می گذاشتند که در ادامه این عوامل برایتان ذکر می شود:

    never tweet how elon musk is ruining the promise of crypto pd62 - رابطه دوج کوین با ایلان ماسک

    • زمان مناسب عرضه:
      در حقیقت زمانی که بیت کوین در چین ممنوع شد و ارز دیجیتال Bit Coin دچار ریزش شدیدی شد؛ دوج کوین به روی کار آمد. در این حالت بود که دوج کوین متولد شد و ایده آن در ردیت مطرح شد. رسانه Reddit، معامله گران بسیاری را به سمت سرمایه گذاری و خرید دوج ترغیب کرد.
    • نام و لوگو:
      نام و لوگو دوج کوین با یک شوخی به وجود‌آمد، همین نام بامزه، سرمایه گذاران بسیاری را برای خرید تحریک کرد که موفق هم بود.
    • حمایت مالی دوج از خیریه‌ها:
      نکته جالبتر این است که اعضای دوج کوین سعی در حمایت از خیریه ها داشتند؛ با انتشار رمز ارز دوج کوین، این برنامه ها اجرایی شدند که محبوبیت دوج را چند برابر کرد.

    دوج کوین ایلان ماسک، به دلیل داشتن سگ و میم در نام و لوگوی خود، علاقه ایلان ماسک را به خود جلب کرده است. این دو عامل از نام گذاری آن محسوب می شود. ایلان ماسک در رابطه با علاقه خود تنها دلیلی که ذکر کردیم را گفته است. وی دلیل اصلی علاقه خود به این رمز ارز را بیان نکرده است.

    به نظر شما علاقه ایلان ماسک به دوج کوین ناشی از چیست؟

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.