جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • بهترین ویلاهای شمال کجاست؟ ویرایش ۱۴۰۱
    31 ژانویه 2023 - 16:31
    شناسه : 3961

    زمان مطالعه: ۴ دقیقه بهترین ویلاهای شمال کجاست؟ یافتن بهترین ویلاهای شمال برای افرادی که قصد دارند تا در تعطیلات نوروز یا تعطیلات فصلی به شهرهای شمال مسافرت کنند یکی از دغدغه های اصلی مسافران است. ممکن است پیش از سفر به شمال به یافتن خاص ترین ویلاهای شمال یا بهترین ویلاهای شمال برای اجاره بپردازید. اگر به دنبال […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۴ دقیقه

    بهترین ویلاهای شمال کجاست؟

    یافتن بهترین ویلاهای شمال برای افرادی که قصد دارند تا در تعطیلات نوروز یا تعطیلات فصلی به شهرهای شمال مسافرت کنند یکی از دغدغه های اصلی مسافران است. ممکن است پیش از سفر به شمال به یافتن خاص ترین ویلاهای شمال یا بهترین ویلاهای شمال برای اجاره بپردازید. اگر به دنبال ویلاهای جنگلی یا ساحلی هستید ولی نمیدانید در کدام شهرها می توان آن ها را یافت ادامه ی این مجله را از دست ندهید.

    ویلاهای شمال در کنار اقامتگاه ها یا سوئیت های اجاره ای و آپارتمان ها، گزینه ای عالی محسوب می شود. برای انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت در تعطیلات باید کمی اطلاعات داشته باشید.

    ۱۰ مورد از بهترین ویلاهای مازندران

    بهترین ویلاهایی که می توان در استان مازندران و سایر استان های شمال دید در ادامه برایتان به صورت مفصل توضیح داده ای.

    ویلا ساحلی صالحی در شهر تنکابن

    یکی از بهترین ویلاهای شمال، ویلای ساحلی صالحی است که در شهر تنکابن قرار دارد. این ویلا به دلیل نزدیک بودن به دریا، ساحلی امحسوب می شود. ویلا صالحی یک خوابه است و چشم انداز فوق العاده ای از دریا را برای مخاطبین فراهم می کند. فضای سرسبز و تمیزی این ویلا مزایایی است که برای هر مسافری اهمیت دارد. این ویلا از بابت لوازم خانگی چیزی کم ندارد و تمامی لوازمی که برای یک مسافرت کوتاه لازم است مانند: مبلمان، اجاق گاز، یخچال و رخت خواب وجود دارد.

    ویلا باغ افرا در بابل

    برای افرادی که چندان از آب و هوای شرجی شهرهای نزدیک به دریا خوششان نمی آید، اقامت در ویلاهای بابل یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. برای این منظور، مسافران می توانند برای اقامت خود در بهترین ویلاهای شمال به سراغ بابل بروند. باغ افرا یکی از بهترین ویلاهای شمال محسوب می شود که سه اتاق خواب دارد و برای خانواده های پرجمعیت گزینه ای مناسب است. از آنجایی که بابل از دریا فاصله دارد، بنابراین ویلاهای آن ساحلی نیستند و در اطراف آن فضای سبز و جنگل به وفور وجود دارد.

    main thumbnail 8146 23488 - بهترین ویلاهای شمال کجاست؟ ویرایش 1401

    ویلای باغ افرا در بابل دارای محیطی دل باز و حیاط بزرگ است که درختان بسیاری را در خود جای دادهه است. سه تخت دو نفره در سه اتاق این ویلا جای گرفته است و حداقل برای ۱۲ نفر مناسب است. تمامی لوازم خانگی و مبلمان این ویلای جنگی کامل است و امکانات کافی را دارد.

    ویلا صدف نوشهر

    یکی از بهترین ویلاهای شمال، ویلا دوبلکس صدف نام دارد. این ویلا بسیار لوکس و مجلل است. به طوری که تمامی لوازم و تجهیزات آن بسیار نو و تمیز هستند. این ویلا ساحلی  است و در نزدیکی دریا قرار دارد. حیاط آن بسیار زیبا و پر از گل های رنگارنگ است که دل هر مسافری را می برد. این ویلای لوکس ساحلی در نوشهر دارای ۳ اتاق خوا ب است و در نزدیکی دریاچه فراخین نوشهر واقع شده است. دریاچه فراخین نوشهر را با نام بهشت بکر و گمشده نیز می شناسند.

    ویلا ساحلی نور با نام سیمرغ

    سیمرغ یکی دیگر از بهترین ویلاهای شمال است. این ویلا در محله ای ایده آل ساخته شده است و دو ویو جنگل و دریا دارد. تنها فاصله ای که بین دریا و این ویلا وجود دارد ۳۰ متر است. نزدیکی ویلای سیمرغ به جنگل نور از مزایای اجاره کردن آن است. این ویلا تمامی امکانات رفاهی را برای مسافر فراهم می کند.

    ویلا استخر دار شاهین در تنکابن

    یکی از شهرهای زیبای استان مازندران با نام تنکابن که می توانید برای اقامت آن را انتخاب کنید. ویلایی که می توان در این شهر اجاره کرد، شاهین نام دارد. ویلای شاهین دارای استخر است و ۳ اتاق خواب دارد و برای ۸ نفر مناسب است. این ویلای شیک و مبله هاستخر سرپوشیده و تمیزی دارد و امکان تفریح و استفاده از آن را برای مسافرین عزیز فراهم می کند.

    سوئیت یک خوابه در متل قو

    شاید اجاره یکی از بهترین ویلاهای شمال برای بسیاری از مسافرین مقدور نباشد. با این حال انتخاب یک سوئیت مقرون به صرفه اهمیت بسیاری پیدا می کند. این ویلای نقلی تک خوابه است و بسیار ججع و جور به همراه لوازم و وسایل خانگی مورد نیاز کاربر است.

    یک خوابه در متل قو - بهترین ویلاهای شمال کجاست؟ ویرایش 1401

    یکی از بهترین ویلاهای شمال؛ ویلا دوبلکس ساحلی در متل قو

    در شهر زیبا و پرطرفار متل قو، هر کاربری می تواند ویلای مورد علاقه ی بسیاری از مسافرین با نام موثق را اجاره کند. برای اجاره کردن این ویلای دوبلکس ساحلی لازم است بدانید که تنها با ۶ نفر امکان اقامت برای شما وجود دارد. حیاط باصفا، در کنار لوازم و تجهیزات لوکس و شیک تمامی نیاز های مسافر را برآورده می کند. وجود آلاچیق در حیاط این ویلای ساحلی می تواند مزیتی بسیار عالی محسوب شود تا در خود ویلا نیز بتوانید تفریح کنید.

    ویلای افق طلایی در محمود آباد

    محمود آباد به عنوان یکی از شهرهای زیبا و عروس شمال شناخته می شود. فضای سر سبز و زیبای این شهر هر مسافری را علاقمند می کند. اقامت در این ویلای ساحلی می تواند برای مسافرت های دسته جمعی به همراه دوستان یا اعضای خانواده یک تجربه ی بی نظیر باشد. ویلاهای مجتمع ساحلی افق طلایی تمامی امکانات لازم مانند میز ناهارخوری، یخچال، لباسشویی و غیره را دارند و نزدیک به ساحل ساخته شده اند.

    ویلا دوبلکس خدادادی در چابلوس

    یکی از نزدیکترین شهر های ساحلی شمال به تهران چالوس نام دارد. افرادی که می خواهند در سریعترین زمان ممکن به دریا و شمال برسند م یتوانند در شهر چالوس یکی از بهترین ویلاهای شمال را اجاره کنند. همانند سایر ویلاها این ویلا نیز دارای یک حیاط باصفا است که هر مسافری را جذب خود می کند. این ویلا دوبلکس است و در منطقه ای جنگلی واقع شده است و برای ۷ نفر ظرفیت دارد. لوازمی که در این ویلا وجود دارد اعم از انواع لوازمخانگی مورد نیاز و ضروری تمیز و شیک، میز ناهارخوری و مبلمان و … است.

    درحالت کلی می توانید برای اجاره یا خرید ویلا در شمال به سراغ سهرک های ساحلی بروید که قیمت مقرون به صرف ای دارند. اگر ویلا بودن برایتان اهمیت ندارد می توانید برای اقامت موقت خود به سراغ اجاره و رزرو سوئیت بروید.

    اتتخاب از میان لیستی از بهترین ویلاهای شمال می تواند سخت باشد باید چند روز قبل از مسافرت خود با رزرو کردن آن راحتی بیشتری را برای خود فراهم کنید.

    اگر تجربه ی سفر و اقامت در بهترین ویلاهای شمال را دارید شما نیز معرفی کنید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.