جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • بهترین جایگزین اینستاگرام و معرفی اپلیکیشن های برتر!
    25 اکتبر 2022 - 19:12
    شناسه : 3468

    زمان مطالعه: ۵ دقیقه بهترین جایگزین اینستاگرام چه برنامه هایی هستند؟ بهترین جایگزین اینستاگرام کدام برنامه ها هستند؟پس از مرگ دختر جوان ایرانی با نام مهسا امینی و به دنبال آن اعتراضات سراسری علیه حکومت جمهوری اسلامی ایران، نرم افزار های واتساپ و اینستاگرام فیلتر شدند. بسیاری از افراد این روزها با سوال «آیا اینستاگرام و واتساپ رفع فیلتر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۵ دقیقه

    بهترین جایگزین اینستاگرام چه برنامه هایی هستند؟

    بهترین جایگزین اینستاگرام کدام برنامه ها هستند؟پس از مرگ دختر جوان ایرانی با نام مهسا امینی و به دنبال آن اعتراضات سراسری علیه حکومت جمهوری اسلامی ایران، نرم افزار های واتساپ و اینستاگرام فیلتر شدند. بسیاری از افراد این روزها با سوال «آیا اینستاگرام و واتساپ رفع فیلتر خواهد شد؟» درگیر هستند. با توجه به شرایط کنونی و وقوع اعتراضات همگانی، احتمال رفع فیلتر اینستاگرام به صفر نزدیک است. از آنجایی که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی عمده درآمد خود را از طریق این پلتفرم محبوب کسب می کردند، ادامه روند فیلترینگ اینستاگرام کابوسی برای همگان است. اگر شما هم به دنبال بهترین جایگزین برای اینستاگرام در ایران و آشنایی با اپلیکیشن های مربوط هستید با مجله ی مانا همراه باشید.

    بهترین جایگزین اینستاگرام در ایران

    اگر بخواهیم از نظر تعداد دانلود و طرفداران، بهترین برنامه های جایگزین instagram را معرفی کنیم می توانیم به سه اپلیکیشن محبوب زیر اشاره کنیم.

    1. تیک تاک یا همان Tik Tok
    2. یوتیوب (Youtube)
    3. تیندر (Tinder)

    دنیای تکنولوژی به قدری وسیع است که ممکن است یک اپلیکیشن با وجود طرفداران بسیار خود پس از مدتی محبوبیت خود را از دست دهد. این امر می تواند ناشی از پیشرفت و توسعه اپلیکیشن های دیگری در فضای مجازی باشد. برنامه های بسیاری وجود دارند که با وجود قابلیت های ویژه اینستاگرام، ممکن است روزی این پلتفرم محبوب را کنار بگذارند. در ادامه به سراغ معرفی اپلیکیشن های محبوب جایگزین اینستاگرام در ایران می رویم.

    اپلیکیشن Be Bee

    زمانی که وارد اپلیکیشن بی بی یا همان زنبور باش می شویم، گویی وارد دو صفحه اینستاگرام و لینکداین شده ایم. این برنامه محبوب فضایی را برای کاربر فراهم می کند تا با تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی کسب و کار خود را راه اندازی کند.

    be bee - بهترین جایگزین اینستاگرام و معرفی اپلیکیشن های برتر!

    برنامه Be Bee به این صورت کار می کند که گویا افراد به نوعی زنبور هستند و بر حسب علایقی که دارند با سایر افراد مرتبط می شوند. اما این برنامه به دلیل نداشتن امکان درج شماره ایرانی، قابل استفاده در کشور ایران نیست. به همین دلیل به سراغ معرفی سایر برنامه ها می رویم.

     

    اپلیکیشن ویرو یا همان Vero

    اپلیکین ویرا از همان ابتدا با یک سبک دیگر خود را به همگان معرفی کرد. اگر بخواهیم از نظر ظاهری این اپلیکیشن را با اینستاگرام مقایسه کنیم، شباهت های بسیاری می بینیم. اما از برخی جوانب تفاوت هایی نیز بین ویرا و اینستا وجود دارد.در این برنامه برخلاف اینستاگرام، پست ها بر حسب زمان انتشار برای کاربر نمایش داده می شوند. به همین دلیل امکان دیده شدن برای تمامی افراد وجود دارد. علاوه بر انتشار عکس، در اپلیکیشن ویرا وی توانید ویدیو، لوکیشن، برنامه های تلویزیونی، صدا، کتاب و … را بارگزاری کنید.

    2 min 1 800x533 1 - بهترین جایگزین اینستاگرام و معرفی اپلیکیشن های برتر!

    در برنامه Vera می توانید برای دیده شدن ست های خود توسط سایرین فیلترهایی اعمال کنید. برای مثال می توانید دوستان و خانواده خود را گروه بندی کرده و امکان نمایش برای هرکدام به صورت جداگانه ایجاد کنید.

    ویرو را می توانید برای اندروید و iOS نصب کنید از آن لذت ببرید.

    نرم افزار استیمیت یا همان Steetmit

    برنامه جایگزین دیگری که حالو هوای اینستاگرام را تداعی می کند، نرم افزار استیمیت است. این برنامه از نظر ظاهری با Reddit و Tumbler شباهت بسیاری دارد.  این نرم افزار یک شبکه اجتماعی است که بر پایه بلاک چین غیرمتمرکز و بلاگ قابل استفاده برای کاربران است. جالب است بدانید با فعالیت در این اپلیکیشن، کاربران به جای لایک، به شما یک ارز دیجیتال با نام Steem می دهند.

    3 800x375 1 - بهترین جایگزین اینستاگرام و معرفی اپلیکیشن های برتر!

    در استیمیت، کاربران همانند اینستاگرام می توانند محتوای متنی ایجاد کنند و هم دیگر را دنبال کنند. علاوه بر پست های متن، امکان درج عکس و فیلم یا موزیک برای کاربر وجود دارد.

    اپلیکیشن استلر یا همان Steller

    افرادی که دائما در حال سفر هستند و به صورت مداوم علاقمند به اشتراک محتوای مرتبط با مکان های خود را دارند می توانند از اپلیکیشن استلر استفاده کنند. این برنامه به کاربر امکان انتشار استوری در قالب، متن، عکس و فیلم را می دهد. تفاوت جالب این اپلیکیشن با اینستاگرام این است که امکان شخصی سازی و ایجاد تم های جذاب برای کاربر وجود دارد.

    تریلر یا همان Triller

    شبکه اجتماعی تریلر یکی دیگر از بهترین جایگزین ها برای اسنتاگرام در ایران است. این برنامه مشابه با تیک تاک است و به کارر اجازه انتشار ویدیوهای کوتاه می دهد. ویدیو کلیپ هایی که در برنامه استلر منتشر می شود ۱۵ ثانیه ای هستند و قابل ویرایش محسوب می شوند. بنابراین کاربر می تواندویدیوهای سرگرم کننده و مورد علاقه خود را منتشر کند و یا از محتوای سایرین استفاده کند.

    برگزاری لایو با کافئین!

    اپلیکیشن دیگری با نام کافئین یا همان Coffein وجود دارد که آن امکان امکان پخش لایو وجود دارد. این سیستم توسط دو نفر از طراحان سابق کمپانی اپل طراحی شده است.

    5 800x221 1 - بهترین جایگزین اینستاگرام و معرفی اپلیکیشن های برتر!

    این اپلیکیشن امکان فروش سیستم های لایو را برای کاربران فراهم می کند. این اپلیکیشن امکان برگزاری تالک شو و پادکست های لایو را برای افراد ایجاد می کند.

    جایگزین اینستاگرام در ایران یا همان ویسگون Wisgon

    یکی دیگز از برنامه هایی که به عنوان جایگزین اینستاگرام می توانید از آن استفاده کنید، ویسگون نام دارد. ویسگون از بابت نوع پلتفرم فضایی شبیه به اینستاگرام دارد. این برنامه با instagram رقابت نمی کند و برای شرایطی مناسب است که امکان استفاده از اینستاگرام اصلی وجود نداشته باشد. این برنامه خود را به نوعی یک شبکه اجتماعی مشابه با اینستاگرام برای درج عکس و استوری است.

    شبکه اجتماعی نزدیکا (Nazdika)

    این برنامه نیز به نوعی با تلگرام و واتساپ مشابهت دارد و به کاربر امکان چت خصوصی با دوستان را می دهد. علاوه بر آنف می توانید در برنامه نزدیکا، گروه های دوستانه تشکیل بدهید و پست های تصویری و فیلم منتشر کنید. به همین دلیل می توان آن را مشابه با اینستاگرام نیز دانست.

    شبکه اجتماعی باهم (Baham)

    این برنامه نیز همانند اینستاگرام استف با این تفاوت که در برنامه باهم، امکان بازی کردن برای کاربر فراهم می شود. اپلیکیشن باهم دارای بیش از ۲۰ هزار بازی است که منجر به سرگرمی کاربر می شود. در این برنامه کانال های فارسی نیز وجود دارند که م یتوانید با سلیقه خود وارد آن ها شده و از محتوای آن ها استفاده کنید.

    برنامه روبیکا

    یکی دیگر از اپلیکیشن های ایرانی که نام آن را ممکن است شنیده باشید، روبیکا نام دارد. زمانی که برای اولین بار وارد این برنامه می شوید با فضایی شبیه به تلگرام مواجه خواهید شد، سپس با فعال کردن بخش روبینو و ایجاد آی دیف بخش اینستاگرامی آن نیز فعال می شود. در این بخش می توانید پست هایی کانند عکس و فیلم منتشر کتید و با دوستان خود چت خصوصی داشته باشید.

    اما این اپلیکیشن به دلیل نقض سیاست های حریم خصوصی مانند ایجاد اکانت به جای شخص های دیگر، از گوگل پلی حذف شد.

    نتیجه گیری

    از میان انبوه برنامه های موجود در فروشگاه گوگل پلی یا بازار، اگر به دنبال جایگزین برای اینستاگرام و واتساپ می گردید، اپلیکیشن ویسگون گزینه ای مناسب است. البته انتخاب و نصب برنامه جایگزین اینستاگرام بر حسب سلیقه است و گزینه های انتخابی به وفور وجود دارند.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.