جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • برای آینده فرزندتان پول بخرید
    29 اکتبر 2021 - 19:46
    شناسه : 1314
    این واژه ای است که این روزها در بین مردم رواج پیدا کرده و تقریبا همه جا در مورد آن سخن میشود و شاید برای شما عجیب باشد که چگونه برای فرزند و بچه های خودمان پول بخریم و شاید مسخره بیاید همراه ما باشید تا بگوییم مقصود چیست؟ این واژه ای است که این روزها در بین مردم رواج پیدا کرده و تقریبا همه جا در مورد آن سخن میشود و شاید برای شما عجیب باشد که چگونه برای فرزند و بچه های خودمان پول بخریم و شاید مسخره بیاید همراه ما باشید تا بگوییم مقصود چیست؟
    ارسال توسط : نویسنده : رضا سرخی
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    برای آینده فرزندتان پول بخرید

    این واژه ای است که این روزها در بین مردم رواج پیدا کرده و تقریبا همه جا در مورد آن سخن میشود و شاید برای شما عجیب باشد که چگونه برای فرزند و بچه های خودمان پول بخریم و شاید مسخره بیاید همراه ما باشید تا بگوییم مقصود چیست؟ و دلیل آن چه چیزی میتواند باشد. با مانا باشید.

    در سالهای اخیر ما شاهد رشد پولهای مجازی و اصطلاحا ارز دیجیتال هستیم و این کاملا انکار ناپذیر هست که ارز دیجیتال به سرعت دارد جای پولهای قدیمی و کاغذی را میگیرد پس باید کمی زیرکانه و هوشیار عمل کرد. تا از قافله عقب نمانیم.

    ارزدیجیتال چیست ؟

    ارز دیجیتال پول مجازی است که به صورت یک کد ۱۶ رقمی طراحی شده است و فقط به صورت مجازی قابل خرید و فروش هست که بر پایه علم رمزنگاری پدید آمده اند و شاخصه های مهمی مانند : تغییر ناپذیر بودن ، وغیر متمرکز بودن که همان بلاک چین معروف است.  همانند پولهای داخل کارت بانکی که با استفاده از دستگاه پوز فروشگاه ها  و یا دستگاه های خود پرداز قابل خریدن و یا استفاده میباشد. البته در ضمن دستگاه هایی طراحی شده اند که مانند دستگاه خود پرداز خودمان عمل میکند و در قبال دریافت پول کاغذی به حسابمان ارز دیجیتال واریز میکند.

    ماهیت وجودی ارز دیجیتال نامشخص است و فعلا سازنده دقیق آن مشخص نشده است و جالب تر اینکه هیچ سازمانی و بانکی و یا حتی بانک جهانی پول هیچ دخالتی در تعیین قیمت آن ندارد ولی با تمام این اوصاف مردمی هستند که از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال بیشترین سود را میبرند.

    پیش نیاز های ارز دیجیتال

    برای اینکه بتوانید اطلاعلات دقیق تری در این حوزه داشته باشید باید آموزش هایی نظیر خرید و فروش و واریز و برداشت آن را مشاهده کنید. برای نگهداری ارز دیجیتال باید کیف پول مجازی و یا سخت افزاری برای خودتان تهیه بکنید.  و بتوانید با صرافی های مختلف جهانی که عمدتا از طریق اینترنت خرید و فروش میکنند اطلاعات دقیق تری داشته باشید.

    کیف پول دیجیتالی مکانی است که میتوانید هر مقدار ارز دیجیتالی را در آن نگهداری بکنید که دارای یک آدرس برای واریز  و آدرسی دیگر برای برداشت دارد.

     

    مزایای ارز دیجیتال

    • ارز دیجیتال قابل رهگیری هست ولی قابل هک شدن خیر.  یعنی تا به امروز کسی ادعای هک کردن و جابه جا کردن آن را نکرده و نداشته است و نتوانسته دست درازی به حساب دیگران بکند.
    • دسترسی آسان تنها از طریق اینترنت  و انتقال و واریز آسان ( البته نیاز به آموزش های این حوزه است )
    • انتقال آسان به هر میزان که دلتان میخواهد به کشورهای مختلف ( مناسب کسانی که میخواهند برای دوستان خود در خارج و کشورهای مختلف بدون پرداخت و عوارض برای بانکها پول واریز بکنند )
    • ناشناس بودن و یا نیمه ناشناس بودن آن است به گونه ای که شما برای واریز وجه به دیگران فقط آدرس کیف پول مجازی که حکم همان شماره کارت را دارد میبینید و مقدار را واریز میکنید.

    معروف ترین ارز های دیجیتال :

    • بیت کوین : بیت کوین را میتوان اولین و پرچمدار این جوزه دانست که امروزه هنگام نگارش این مطلب قیمت هر بیت کوین در حدود ۶۲۰۰۰ دلار آمریکا میباشد. بیت کوین هر روز بصورت دیجیتالی در صرافی های مشخص در حال خرید و فروش میباشد.
    • اتریوم : شاید اتریوم دومین ارز دیجیتال باشد که بیشترین آمار خرید و فروش را دارد و قیمت ان هم اکنون در حدود ۴۰۰۰ دلار آمریکا میباشد.
    • و ارز های دیجیتالی دیگر مانند ریپل ، بیت کوین کش ، تتر ، و … که دارای قیمت های به نسبت پایین تر از بیت کوین میباشند.

    واکنش دولتهای مختلف جهان در قبال ارز دیجیتال

    کشورهای مختلف ارز دیجیتال را مغایر با قوانین و سیاست های پولی و اقتصادی میدانند چرا که قابل شناسایی نیودن آن میتواند به ضرر دولتها برای دریافت مالیات باشد و درضمن کشورهایی در دنیا هستند که ارز دیجیتال را پیشرفت تکنولوژی می نامند. و در مقابل آن مقاومت نمیکنند و کشورهایی هستند که این ارز دیجیتال یک فرصت برای خود میبینند و نهایت استفاده را از آن میکنند.

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.