جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ Monday, 18 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 551 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • بازی سندباکس چیست؟
    06 اکتبر 2022 - 10:11
    شناسه : 3324

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه بازی سندباکس چیست؟ بازی سندباکس چیست؟ سندباکس یکی از بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین است که در آن می‌توانید به خلق دنیای خودتان بپردازید. با مجله مانا همراه باشید تا علاوه بر معرفی و آموزش بازی متاورس سند باکس، نحوه دانلود بازی Sandbox، کسب درآمد و سایر موارد پیرامون آن را توضیح بدهیم. سندباکس یک بازی سه‌بعدی است که […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    بازی سندباکس چیست؟

    بازی سندباکس چیست؟ سندباکس یکی از بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین است که در آن می‌توانید به خلق دنیای خودتان بپردازید. با مجله مانا همراه باشید تا علاوه بر معرفی و آموزش بازی متاورس سند باکس، نحوه دانلود بازی Sandbox، کسب درآمد و سایر موارد پیرامون آن را توضیح بدهیم.

    سندباکس یک بازی سه‌بعدی است که مبتنی بر بلاک‌چین بوده و بازیکن‌های آن می‌توانند از طریق توکن‌‌های غیرقابل معاوضه یا همان NFT به خلق دنیایی منحصربه‌فرد برای خودشان بپردازند. آنها همچنین می‌توانند این دنیا را با سایر بازیکن‌های سندباکس به اشتراک بگذارند و حتی از این طریق کسب درآمد کنند. در واقع می‌توان گفت که Sandbox یک بازی متاورسی است؛ یک متاورس سه‌بعدی و پهناور که مبتنی بر شبکه بلاک‌چین توسعه پیدا کرده و علاوه بر جنبه سرگرمی که دارد، امکان مبادله دارایی‌های دیجیتال را نیز فراهم کرده است.

    بازی سندباکس چیست؟

    بازی سند باکس یک بازی کریپتویی است. به بازی‌هایی که بر روی شبکه‌های بلاک‌چینی ساخته می‌شوند، بازی کریپتویی می‌گویند. یکی از مزیت‌های اصلی این بازی‌ها که باعث محبوبیت آنها نزد گیمرها شده، امکان درآمدزایی است. یکی از بازی‌های کریپتویی که کاربران زیادی هم دارد و بر بستر بلاک‌چین اتریوم شکل گرفته، بازی Sandbox است که در آن بازیکن‌ها می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را با دیگران به اشتراک بگذارند یا مبادله نمایند و از این طریق کسب درآمد کنند.

    بازی سند باکس دارای چه اجزایی است؟

    پلتفرم سندباکس دارای سه بخش مختلف است که افراد می‌توانند از طریق همین سه بخش به طراحی دنیاهای جدید بپردازند و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. این سه بخش عبارتند از: نرم‌افزار بازیسازی (Game Maker)، وکس ادیت (VoxEdit) و همچنین بازار (Marketplace). نکته جالب اینجاست که برای استفاده از این بخش‌ها نیاز به دانش برنامه‌نویسی خاصی ندارید.

    چگونه وارد بازی سندباکس شویم؟

    برای انجام بازی Sandbox لازم نیست به دانلود آن بپردازید. این بازی را می‌توانید از طریق وبسایت اختصاصی به آدرس sandbox.game اجرا کنید. بنابراین ابتدا وارد آدرس ذکر شده شوید و سپس از منوی بالای سایت، روی گزینه Sign In کلیک نمایید. یک صفحه ظاهر می‌شود که روش‌های مختلف ثبت نام در سایت را نمایش می‌دهد. می‌توانید از طریق حساب کاربری خود در گوگل، فیسبوک یا توییتر ثبت نام کنید، اما پیشنهاد ما این است که این کار را از طریق حساب کیف پول متامسک خود انجام دهید.

    کیف پول متامسک یکی از بهترین و ساده‌ترین والت‌های دیجیتالی است که می‌توانید آن را روی کامپیوتر یا موبایل خود به همراه داشته باشید.

    آموزش بازی سند باکس

    گفتیم که توکن اصلی پلتفرم سندباکس با نام SAND شناخته می‌شود. برای انجام هر فعالیتی در پلتفرم سندباکس باید از همین توکن استفاده شود. برای اینکه بتوانید بازی کنید یا دارایی دیجیتالی ایجاد نمایید باید حتما توکن SAND را در والت خود داشته باشید. بنابراین قبل از شروع فعالیت بهتر است مقداری از این توکن را از یک صرافی خریداری نمایید. صرافی‌های خارجی زیادی هستند که SAND را عرضه می‌کنند، اما از طریق برخی صرافی‌های داخلی هم می‌توانید اقدام به خرید کنید.

    The sandbox game 2 - بازی سندباکس چیست؟

    دانلود بازی سند باکس

    همان‌طور که گفتیم برای اجرای بازی سندباکس نیاز نیست آن را دانلود کنید. بلکه از طریق وبسایت www.sandbox.game می‌توانید به این بازی دسترسی داشته باشید. اما بسیاری از کاربران در مورد دانلود بازی سندباکس روی پلتفرم‌های مختلف سوال می‌پرسند که به ناچار در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم:

    نصب بازی سند باکس

    بازی کریپتویی سندباکس نیازی به نصب روی سیستم ندارد. فقط کافی است وارد وبسایت رسمی این بازی شوید و پس از ثبت نام، اقدام به خلق دارایی‌های دیجیتال مورد نظر خودتان نمایید. البته نسخه قدیمی‌تر و دوبعدی این بازی همچنان روی پلتفرم‌های مختلف مانند ویندوز، اندروید و iOS قابل نصب است که امکان درآمدزایی ندارد.

    کسب درامد از بازی Sandbox چگونه است؟

    به‌طور کلی، کسب درآمد در Sandbox به سه طریق امکان‌پذیر است که قبلا هم درباره این روش‌ها توضیح دادیم:

    کسب درآمد از طریق ساخت بازی: Game Maker یکی از بخش‌های اصلی سندباکس است که از طریق آن می‌توان ایده‌های خود را برای ساخت بازی‌های مختلف پیاده‌سازی کرد. بازیکن‌ها می‌توانند دارایی‌های مختلف را روی زمین‌ها بچینند و مراحل یک بازی را شکل بدهند.کسب درآمد از طریق ساخت دارایی: در بخش VoxEdit می‌توان انواع آیتم‌ها برای خلق بازی را ایجاد کرد. اشیاء، ماشین‌ها، حیوانات، شخصیت‌ها و هر چیزی که فکرش را بکنید در این بخش قابل ایجاد هستند. با تبدیل این آیتم‌ها به NFT و فروش‌شان به بازیکن‌های دیگر می‌توان به درآمد رسید.کسب درآمد از طریق معامله در بازار سندباکس: بازار جایی است که در آن می‌توانید انواع دارایی‌ها، زمین‌ها و الماس‌ها را بخرید یا به فروش برسانید. بازار یکی از اصلی‌ترین مکان‌ها برای کسب درآمد در سندباکس است.

    امروزه بازی‌های بلاک‌چینی از محبوبیت زیادی در بین گیمرها و همچنین کاربران حوزه ارز دیجیتال برخوردار هستند. این بازی‌ها نه‌تنها جنبه سرگرمی دارند، بلکه امکان درآمدزایی را برای افراد فراهم می‌کنند. بازی سند باکس یکی از همین بازی‌هایی کریپتویی است که امکانات زیادی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. زمین‌های بازی Sandbox یک دارایی دیجیتال ارزشمند برای بازیکن‌ها به شمار می‌روند و همین موضوع باعث شده که ارز SAND ارزش روزافزونی داشته باشد.

    بیشتر بخوانید:

    معرفی ۵ بازی برای گوشی

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.