جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 551 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • اجاره دیزل ژنراتور
    06 اکتبر 2022 - 9:51
    شناسه : 3318

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه اجاره دیزل ژنراتور دیزل ژنراتور یکی از دستگاه های مولد برق است که از دو قسمت دیزل و ژنراتور، تشکیل شده است. ژنراتور، حرکات چرخشی تولید شده توسط موتور دیزلی را به برق تبدیل می‌کند و در اختیار مجموعه قرار می‌دهد. از دیزل ژنراتور، برای تولید برق در مکان‌هایی مانند بیمارستان، سازمان‌ها، ساختمان سازی و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    اجاره دیزل ژنراتور

    دیزل ژنراتور یکی از دستگاه های مولد برق است که از دو قسمت دیزل و ژنراتور، تشکیل شده است. ژنراتور، حرکات چرخشی تولید شده توسط موتور دیزلی را به برق تبدیل می‌کند و در اختیار مجموعه قرار می‌دهد. از دیزل ژنراتور، برای تولید برق در مکان‌هایی مانند بیمارستان، سازمان‌ها، ساختمان سازی و … که با  کمبود و قطی برق مواجه هستیم، استفاده می­شود. به دلیل اهمیت وجود برق در تمام پروژه‌ها، وجود دیزل ژنراتور در هر سازمان و مجموعه‌ای ضروری است.

    انواع دیزل ژنراتور:

    دیزل ژنراتورها با توجه به مدت زمان و میزان برقی که تولید می‌کنند، به چند نوع تقسیم می‌شوند، از جمله:

    • ۱_  دیزل ژنراتور اضطراری

    این نوع دیزل ژنراتور، قادر است در مواقع اضطراری و قطعی برق، برق مورد نیاز تمام مجموعه را برای مدت طولانی تامین کند. از موارد کاربرد دیزل ژنراتور اضطراری می توان به بیمارستان ها، درمانگاه ها، کارخانه‌ها، مراکز اداری و … اشاره کرد.

    • ۲_  دیزل ژنراتور دائمی

    از این نوع دیزل ژنراتور در مکان‌هایی استفاده می­شود که به برق شهری دسترسی ندارند. دیزل ژنراتورهای دائمی، توانایی تولید برق زیادی دارند و می­تواند برق مورد نیاز را در اختیار مجموعه قرار دهند.

    • ۳_  دیزل ژنراتور پایه:

    این دیزل ژنراتورها، توانایی تولید برق مجموعه در هنگام کمبود و یا قطع شدن برق را، برای مدت طولانی دارند.‌ تفاوت این نوع دیزل ژنراتور با ژنراتور دائمی، یکسره کار نکردن آن است.

     

    مزیت‌های استفاده از  دیزل ژنراتور:

    دیزل ژنراتور یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین دستگاه های موجود در صنایع مختلفی است که در مقایسه با دیگر ژنراتورها، عملکر بهتری دارد. این دستگاه مزیت های زیادی دارد که شامل موارد زیر است:

    • قدرت بیش تر در مقایسه با دیگر ژنراتورها:

    ژانراتورهایی که موتور دیزلی دارند، نسبت به موتور گاز طبیعی، توانایی تولید برق بیش­تری دارند. بنابراین خرید ژانراتورهای دیزلی، به صرفه تر است و می­تواند به راحتی برق مجموعه را تامین کند.

     

    • نیاز به تعمیر و نگه داری کم‌تر:

    موتور دیزل ژنراتورها در مقایسه با دیگر دستگاه های مولد برق، طراحی ساده تری دارد به گونه ای که در ساختار آن، شمع و کاربراتور وجود ندارد. هر چه یک دستگاه از اجزای ساده تری تشکیل شده باشد، کمتر به تعمیر دیزل ژنراتور و سرویس دیزل ژنراتور نیاز دارد.

    • طول عمر زیاد:

    دیزل ژنراتور ها، قابلیت تولید برق برای تمام دستگاه های موجود در مجموعه را دارند. موتورهای دیزلی، می­توانند برق مورد نیاز را برای مدت طولانی در اختیار مجموعه قرار دهند. به طور کلی، طول عمر و ماندگاری ژانراتورهای دیزلی، در مقایسه با نوع بنزینی آن، بالاتر است.

    • امنیت بیش تر:

    سوخت مصرفی دیزل ژنراتورها گازوئیل است. این دستگاه برای تولید برق، نیاز به گازوئیل دارد. بنابراین لازم است در مواقع مورد نیاز، سوخت گیری انجام شود. ژنراتورهای دیزلی در مقایسه با بنزینی، نیاز به سوخت گیری کم ­تری دارند و گازوئیل در مقایسه با بنزین، اشتعال پذیری پایین تری نیز، دارد. بنابراین استفاده از دیزل ژنراتورها، ایمن ­تر است.

    • موتورهای بدون صدا:

    صدایی که دیزل ژنراتورها در هنگام فعالیت تولید می‌کنند، در مقایسه با ژنراتورهای بنزینی بسیار کم ­تر است. بنابراین استفاده از دیزل ژنراتورها در مکان هایی مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی، گزینه مناسبی است.

    • گزینه مناسبی است صرفه بودن از لحاظ اقتصادی:

    دیزل ژنراتورها در برابر امر بزرگی که برای مجموعه انجام می­دهند، قیمت مناسبی دارند.  در صورتی که قصد تعویض دیزل ژنراتور را نیز داشتید، می­توانید دستگاه قبلی را با قیمت بالایی بفروشید و دیزل ژنراتور جدیدی را جایگزین آن کنید.

    2.222 - اجاره دیزل ژنراتور

    اجاره کردن دیزل ژنراتور:

    گاهی ممکن است دیزل ژنراتور را برای یک پروژه کوتاه مدتی لازم داشته باشید. در این حالت خرید دیزل ژنراتورها به صرفه نیست و می­توانید برای کاهش هزینه ها، این دستگاه را اجاره کنید. شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که انواع دیزل ژنراتور را با قیمت های متفاوت، اجاره می­دهند. قیمت اجاره دیزل ژنراتور به موارد زیادی بستگی دارد، مانند:

    1. شرکت اجاره دهنده:

    یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت اجاره دیزل ژنراتور، شرکت اجاره دهنده است. به گونه ای که نرخ اجاره این دستگاه در شرکت های مختلف با هم متفاوت است.

    1. برند دستگاه:

    هر چه دیزل ژنراتور برند معتبرتری داشته باشد، برای اجاره کردن آن باید بهای بیش تری پرداخت کرد. برندهای معتبر دیزل ژنراتور، عملکرد فوق العاده ای در تولید برق دارند و می توانند برق مجموعه‌های بزرگ را، تامین کنند. البته توان تمامی ژنراتورها در تولید برق یکسان نیست و این موضوع در انتخاب نوع دیزل ژنراتور، بسیار اهمیت دارد.

    1. مدت زمان اجاره دستگاه:

    اجاره ماهیانه دیزل ژنراتور، در صورتی که دستگاه را برای مدت طولانی تری اجاره کنیم، پایین تر است. مثلا اجاره ماهیانه دیزل ژنراتوری که برای ۱۰ ماه اجاره کرده اید، از اجاره دیزلی که برای ۳ ماه اجاره کرده اید، پایین تر است.

    1. نوع دیزل ژنراتور:

    این دستگاه در انواع مختلفی تولید می‌شود که در طول مقاله به آن اشاره شد. با توجه به نوع هدف و کاربرد، از مناسب ترین انواع دیزل ژنراتورها استفاده می شود که می­تواند سبب تغییر در اجاره بهای ماهیانه شود.‌

    برای کسب اطلاعات در مورد اجاره‌ی دیزل ژنراتور در تهران کلیک کنید.

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.