جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • کایزالا جایگزین واتساپ و تلگرام می شود! (۱۴۰۱)
    14 نوامبر 2022 - 22:56
    شناسه : 3570

    زمان مطالعه: ۴ دقیقه مایکروسافت کایزالا، جایگزینی فوق العاده برای تلگرام و واتساپ! نرم افزار کایزالا به عنوان برنامه ای قدرتمند و بسیار جدید از مایکروسافت است که می تواند روزی جایگزینی برای اینستاگرام و واتساپ به شمار رود. پس از قطعی های اینترنت و فیلترشدن واتساپ و تلگرام، همه به این موضوع فکر می کنند که جایگزین واتساپ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۴ دقیقه

    مایکروسافت کایزالا، جایگزینی فوق العاده برای تلگرام و واتساپ!

    نرم افزار کایزالا به عنوان برنامه ای قدرتمند و بسیار جدید از مایکروسافت است که می تواند روزی جایگزینی برای اینستاگرام و واتساپ به شمار رود. پس از قطعی های اینترنت و فیلترشدن واتساپ و تلگرام، همه به این موضوع فکر می کنند که جایگزین واتساپ و اینستاگرام چیست؟ آیا واتساپ رفع فیلتر می شود؟ با فرض این که عملا رفع فیلتر واتساپ و تلگرام امری دور از انتظار است، می توانیم از گزینه های دیگری برای ارتباط آنلاین با سایر افراد بپردازیم.

    آیا کایزالا امن است؟

    اپلیکیشن مایکروسافت Kaizala، خارجی است و به دلیل قابلیت های ویژه ای که دارد در آینده ای نه چندان دور جایگزین تلگرام و واتساپ می شود و کاملا امن است.

    به طور کلی هدف اصلی از ایجاد این نرم افزار، ایجاد محیطی امن است که با خیال راحت بتوانید با دوستان خود به صورت اینترنتی ارتباط بگیرید. البته از نرم افزار کایزالا بیشتر برای ایجاد هماهنگی و ارتباط مابین اعضای سازمان استفاده می شود.

    Microsoft Kaizala Cover - کایزالا جایگزین واتساپ و تلگرام می شود! (1401)

    جایگزین واتساپ و تلگرام می بایست اپلیکیشنی باشد که بدون نیاز به فیلترشکن به طور کاملا امن کار کند. با وجود تبلیغات بسیاری که برای معرفی اپلیکیشن های ایرانی مانند روبیکا یا ایتا و سروش مطرح می شود، اما هموطنانمان به دلیل ترس از امن نبودن آن ها یا احتمال جاسوسی روبیکا، از این برنامه ها استقبال چندانی نمی کنند. اما سوال اینجاست؛ آیا اپلیکیشن مایکروسافت کایزالا می تواند جایگزین امنی برای تلگرام و واتساپ باشد؟ در ادامه برای دانستن این نکته با ما همراه باشید.

    کایزالا چیست؟

    کایزالا یا همان اپلیکیشن مایکروسافت کایزالا، برنامه ای جدید و قدرتمند است. با این نرم افزار همانند تلگرام می توانید با برقراری تماس و ارسال پیام متنی با دیگران ارتباط برقرار کنید. از آنجایی که نرم افزار کایزالا نیاز به فیلتر شکن ندارد و داخلی نیست؛ گزینه ای مناسب به عنوان یک جایگزین است. نرم افزار Kaizala در پروژه ی گاراژ مایکروسافت تولید و به صورت جهانی عرضه شد. البته در ابتدا نرم افزار کایزالا برای هند عرضه شد اما پس از بازخورد مثبتی که داشت به صورت جهانی و برای همه عرضه شد.

    06 محیط کار کایزالا 481x1024 1 - کایزالا جایگزین واتساپ و تلگرام می شود! (1401)

    در حقیقت در صورتی که به صفحه اصلی پیامرسان کایزالا در وبایت مایکروسافت مراجعه شود، ۴ هدف اصلی برای مسنجر کایزالا بیان شده است که شامل:

    • ایجاد هماهنگی موثر در کارها
    • برقراری ارتباط با گروه های مختلف کاری
    • دیجیتالی کردن کسب و کار
    • امنیت اطلاعات و داده ها

    کایزالا برای اندروید

    دانلود و نصب کایزالا کاملا رایگان است و شما می توانید از طریق گوگل پلی آن را نصب کنید. بهتر است به این نکته توجه کنید که نرم افزار Microsoft Kaizala را تنها با فیلترشکن می توانید دانلود کنید. پس از نصب می توانید بدون فیلترشکن یا با فیلترشکن شماره تماس خود را وارد کنید و کد دریافتی از طریق پیامک را وارد کنید. گاها ممکن است در دفعات اول این امکان فراهم نشود. جای نگرانی نیست شما میتوانید کمی بعد با وارد کردن شماره خود اس ام اس مربوط به کد را دریافت کرده و آن را وارد کنید.

    07 معرفی بخش دیسکاور در کایزالا 481x1024 1 - کایزالا جایگزین واتساپ و تلگرام می شود! (1401)

    کایزالا مایکروسافت

    نسخه عادی نرم افزار کایزالا کاملا رایگان است و به صورت عمومی قابل استفاده می باشد. نسخه Pro را نیز می توانید به صورت انتخابی خریداری و از ویژگی های هوشمند آن استفاده کنید.

    در کایزالا مایکروسافت امکان برقراری پیام های صوتی تماس های صوتی و ایجاد محیطی کاری نیز وجود دارد. جالب است بدانید علاوه بر ایجاد گروه های عمومی و خصوصی، شما می توانید از بخش اکشن ها به بخش ایجاد برنامه ریزی نیز بپردازید. همچنین می توانید از نرم افزار کایزالا با همکاران خود برای هماهنگی جلسات حضوری استفاده کنید.

    جالب ترین نکته در مورد نرم افزار مایکروسافت کایزالا این است که شما می توانید به صورت آفلاین و حتی با اینترنت ۲G نیز از آن استفاده کنید.

    در نرم افزار کایزالا می توانید فرم نظرسنجی برای جمع آوری داده نیز ایجاد کنید. همچنین می توانید از طریق ایجاد تسک برای همکارانتان از آن ها برای امور محول شده کمک بخواهید.

    نکته دیگر این است که امکان سامان دهی گروه ها و کانال ها در کایزالا وجود دارد و می توانید مخاطبین خود را به صورت ساماندهی شده ذخیره کنید.

    09 معرفی بخش اکشنز در کایزالا 481x1024 2 - کایزالا جایگزین واتساپ و تلگرام می شود! (1401)

    در بخش More نرم افزار کایزالا می توانید بااستفاده از گزینه های نزدیک ترین گروه ها را مشاهده کنید. روش دیگری که می توانید وارد گروه ها شوید با استفاده از اسکن QR کد است.

    People در کایزالا مایکروسافت

    بخش دیگری که در نرم افزار کایزالا وجود دارد، People نام دارد. این قسمت از اپلیکیشن کایزالا سه گزینه برای کاربر ایجاد می کند. ایجاد گروه، ایجاد گروه عمومی و ایجاد کانال های اطلاع رسانی. بنابراین دو نوع گروه می توانید در مایکروسافت کایزالا ایجاد کنید که خصوصی و عمومی نام دارند. برای اطلاع رسانی های جمعی نیز می توانید از کانال استفاده کیند.

    نرم افزار کایزالا برای ویندوز

    نسخه وب نرم افزار کایزالا را نیز می توانید نصب کنید تا در سیستم یا کامپیوتر خود نیز همیشه کایزالا داشته باشید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.