جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • ایده های باحال و ناب برای کادوی ولنتاین
    10 فوریه 2023 - 22:53
    شناسه : 3994

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه ایده های باحال و ناب برای کادوی ولنتاین ولنتاین را که روز عشق می نامند روزی برای هدیه دادن است و اهمیت بسیاری دارد. در این روز که در تقویم میلادی مصادف با ۱۴ فوریه است همان ۲۵ بهمن نیز می باشد، عشاق با خرید کادو و هدیه این روز را جشن می گیرند. کادوی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    ایده های باحال و ناب برای کادوی ولنتاین

    ولنتاین را که روز عشق می نامند روزی برای هدیه دادن است و اهمیت بسیاری دارد. در این روز که در تقویم میلادی مصادف با ۱۴ فوریه است همان ۲۵ بهمن نیز می باشد، عشاق با خرید کادو و هدیه این روز را جشن می گیرند. کادوی ولنتاین برای ابراز علاقه زوج ها به یکدیگر است. البته در این روز می توانید به دوستان و حتی خانواده خویش نیز هدیه بدهید.

    برخی از افراد با خرید لباس یا لیوان ست و لباس برای ولنتاین یکدیگر را خوشحال می کنند اما برخی دیگر نیز با تهیه ی آلبومی از عکس های قدیمی، دستبندهای دستساز و سایر ایده های جذاب یکدیگر را سورپرایز می کنند. در ادامه ایده های جذاب کادوی ولنتاین را برایتان شرح می دهیم.

    بهترین ایده و هدیه های ولنتاین برای خانم ها

    بانوان علاقه مند دریافت هدیه ای خاص و ویژه هستند. بنابراین اگر دوست دارین دختر مورد علاقه ی خود را خوشحال کنید می توانید تهیه ی هدیه ای خاص بروید. برای خرید یک هدیه ی خاص نیاز نیست هزینه های سنگین متحمل شوید. بلکه می توانید با کمک وسایلی که در منزل دارید یک هدیه ی فوق العاده درست کنید. البته اگر وقت کافی برای درست کردن یک کادوی زیبا ندارید می توانید از باکس های هدیه استفاده کنید.

    یک شام عاشقانه، یک نامه ی عاشقانه یا یک خرس کوچک و قرمز به خوبی می تواند به عنوان کادوی ولنتاین گزینه ای مناسب باشد. البته برخی از افراد باوجود علاقه ی بسیاری که به جعبه های پر از شکلات و هدیه های کوچک دارند، خرید این گونه از هدیه ها می تواند پارتنر شما را خوشحال کنند.

    رفتن به محل آشنایی

    شما می توانید به مکانی که برای اولین بار همدیگر را دیده‌اید بروید و در آنجا شامی را که برای اولین بار خورده اید را میل کنید این روش می‌تواند به گونه‌ای تجدید خاطر برای شما باشد.

    05th Feb 2 - ایده های باحال و ناب برای کادوی ولنتاین

    همچنین می توانید در آن جایی که برای اولین بار به کافی شاپ رفتید مجدد بروید و همان صحبت‌ها را مجددا تکرار کنید تا تجربه شیرین و دلپذیر را برای خود و پارتنرتان رقم بزنید.ایده جذاب دیگری که می توانید آن را اجرا کنید رفتن به تئاتر یا گروه موسیقی مانند کنسرت است اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به اینگونه برنامه ها علاقه دارید اما به هر دلیلی تا به حال آن را تجربه نکرده اید می توانید در روز ولنتاین این اقدام را انجام دهید.

    درست کردن آلبوم

    با استفاده از عکس های دوران دوستی یا قبل از آن می توانید آلبومی درست کنید که به صورت دستی باشد و از آن طریق خاطره های خود را به صورت ناگهانی زنده کنید.

    سفرهای جاده ای

    روش دیگری که می توانید با آن رفتن به یک سفر جاده ای است. اگر ماهی ندارید می‌توانید برای یک روز به همراه عشق خود آهنگ عاشقانه بگذارید و محل دلخواه خود سفر کنید.

    valentines day card with gift and flowers - ایده های باحال و ناب برای کادوی ولنتاین

    ایجاد کوپن عشق

    روش دیگری که می‌تواند جذاب به نظر برسد ایجاد کوپن های عشق است. شما می توانید در این کوپن ها با استفاده از ماژیک و لوازم التحریر مرتبط، علایق پارتنر خود را بنویسید. البته کارهایی را بنویسید که از عهده ی انجام آن ها بر می آیید.

    رفتن به ارتفاع

    یکی از ایده های جالب در روز ولنتاین رفتن به ارتفاع است. یکی از نمادهای روز ولنتاین کبوتر نام دارد و از آنجایی که ما نمی توانیم مانند پواز کنیم باز هم برسیم اما می‌توانید با استفاده از هواپیما یا تله کابین یا با رزرو یک رستوران در بالاترین نقطه ی شهر، عشق خود را سورپرایز کنید.

    با استفاده از تمامی این ایده ها می توانیم یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عشق خود رقم بزنید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.