جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • پیام ریاست دانشگاه نبی اکرم ص
    08 آوریل 2020 - 1:18
    شناسه : 470
    پیام ریاست دانشگاه نبی اکرم ص ریاست محترم دانشگاه نبی اکرم ص در یک پیام صوتی سال نو را به دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم ص تبریک گفتند و به شرح مسائل مختلف در زمینه گاموزش مجازی و اقدامات انجام شده در این زمینه پرداختند. متن پیام به شرح زیر می باشد :
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    ریاست محترم دانشگاه نبی اکرم ص در یک پیام صوتی سال نو را به دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم ص تبریک گفتند و به شرح مسائل مختلف در زمینه گاموزش مجازی و اقدامات انجام شده در این زمینه پرداختند. متن پیام به شرح زیر می باشد :

    متن پیام

    پیام تبریک سال نو دکتر میلانی ریاست محترم دانشگاه نبی اکرم ص و  توضیحاتی درباره آموزش مجازی

    با سلام، سال نو رو خدمت تمام دانشجویان عزیزم در دانشگاه نبی اکرم ص تبریک عرض می کنم. امیدوارم که این سال، سالی پر از سلامتی و شادکامی برای همه شما عزیزان باشد.

    سال ۹۸ را با خوبی ها و بدی ها و همچنین موفقیت ها و ناموفقیت هایی که داشتیم پشت سر گذاشتیم و وارد سال ۹۹ شدیم.

    منتها در اواخر سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ و شروع بیماری کرونا، باعث شد که خیلی از مسائل از حالت عادی خارج بشود. و ما چهره های شاد و بشاش شما رو در دانشگاه و جمع های دانشجویی مشاهده نکنیم و شاهد مزاح ها و خنده های بسیار شیرین شما نباشیم.

    امیدوارم که با از بین رفتن این بیماری مجددا جمع دانشگاه نبی اکرم دور هم بیاید و شاهد حضور پر شور شما باشیم. اتفاقی که افتاد این بود که بعد از شروع بیماری کرونا وزارت علوم دانشگاه ها را تعطیل اعلام کرد و دستور داد که ترم جاری حتما به صورت مجازی برگزار شود.

    دانشگاه های دولتی اکثرا به دلیل اینکه آموزش مجازی و زیرساخت های کافی آن را داشتند توانستند که به سرعت این زیرساخت ها را آمده کرده و بودجه کافی و حمایت دولت را بگیرند. هر چند ما هنوز شاهد وجود نواقص بسیار زیادی در زمینه آموزش مجازی در دانشگاه های مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی داریم.

    موسسات آموزش عالی معمولا مجوز آموزش مجازی را نداشتند مگر موسساتی که کار آنها آموزش مجازی بود. بالاخره  بایستی به دستور وزارت علوم به سمت آموزش مجازی بروند و سیستم های خود را آماده کنند.

    خوشبختانه از اواخر سال ۹۸ بنا به استراتژی که موسسه آموزش عالی نبی اکرم ص نوشته بود زمینه برای آموزش مجازی در دانشگاه ما تا حد زیادی آماده شد. از طرفی دیگر اساتید ما در طول تعطیلی با دانشجویان از طریق مختلف مراودات علمی داشتند و ما از آنها درخواست کردیم که دروس خود را به صورت آفلاین تدریس کنند. طبق گزارشات رسیده به من تقریبا در این زمینه موفق بودیم و تا آنجایی که بنده در جریان هستم بخش زیادی از دانشجویان از این مسئله ابراز رضایت کردند.

    ولی راه اندازی سیستم آموزش مجازی مسئله مهمی بود و ما به سرعت سراغ شرکت هایی رفتیم که سیستم آموزش مجازی رو ارائه می کردند و با یکی از شرکت های خیلی بزرگ قرارداد بستیم. هزینه ها رو پرداختیم و زیرساخت ها را آماده کردیم و اقدام به خرید نرم افزارها کردیم و به نظر میاد در عرض هفته های آینده سیستم آموزش مجازی راه خواهد افتاد و همانطور که وزارت علوم گفته ما هم این ترم را سعی خواهیم کرد به صورت مجازی راه بیاندازیم.

    البته در بعضی از موارد هم آنطور که به من گزارش داده اند این امکان است که با ملاحظه فاصله اجتماعی کلاس ها را حضوری برگزار کرد.وضع کلاس های عملی هنوز نامشخص است و وزارت علوم در این زمینه مطلبی نگفته است. ولی تا آنجایی من اطلاع دارم تلاش دست اندر کاران دانشگاه نبی اکرم ص بر این است که بشود به نحوی برخی کلاس های عملی را هم به صورت آنلاین برگزار کرد.

    به هر حال من برای همه شما آرزوی موفقیت و شادی و سربلندی دارم. امیدوارم که روزهای آینده روزهای بسیار خوبی برای شما باشد و شاهد از بین رفتن هر چه زودتر کرونا باشیم تا دوباره دور هم در محیطگرم دانشگاه جمع بشویم و روزهای خوش گذشته را تکرار کنیم. موفق و سربلند باشید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.