جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها این سریال هیجان انگیز
    17 آگوست 2022 - 11:06
    شناسه : 3100

    زمان مطالعه: ۶ دقیقه آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها ، سریالی شگفت انگیز که باید برای آن آماده بود با آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها همراه مجله مانا باشید. و آه از این حوادث سرزمین میانه و جذابیت های آن، سرزمینی شگفت انگیز، سرزمینی رویایی که سه گانه ارباب حلقه ها بخشی از آن را […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۶ دقیقه

    آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها ، سریالی شگفت انگیز که باید برای آن آماده بود

    با آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها همراه مجله مانا باشید. و آه از این حوادث سرزمین میانه و جذابیت های آن، سرزمینی شگفت انگیز، سرزمینی رویایی که سه گانه ارباب حلقه ها بخشی از آن را به تصویر کشید. ولی دست نگه دارید، قرار است با سریال ارباب حلقه ها غرق در این سرزمین شویم. آن هم نه سه گانه، بلکه یک سریال بلند بالا و درست از آمازون! با مانا همراه باشید تا ابتدا کمی از رمان و برنامه های آن بگوییم.

    مجموعه ارباب حلقه ها چگونه آغاز می شود؟

    مجموعه ارباب حلقه‌ها یک رمان فانتزی حماسی نوشته جی آر آر تالکین است که گروهی از هابیت‌ها، الف‌ها، کوتوله‌ها، انسان‌ها و دیگر موجودات را دنبال می‌کند که قصد نابودی حلقه‌ای قدرتمند را دارند که همه آنها را به بردگی می‌کشد. این مجموعه در ابتدا در سه جلد بین سال‌های ۱۹۵۴ و ۱۹۵۵ توسط جورج آلن و آنوین در بریتانیا و هاتون میفلین در ایالات متحده منتشر شد.

    ارباب حلقه ها یکی از محبوب ترین کتاب هایی است که تا کنون نوشته شده است و تاکنون با فروش ۱۵۰ میلیون نسخه به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌هایی است که تاکنون با ۱۵۰ میلیون نسخه فروخته شده است و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌هایی است که تا کنون منتشر شده است.

    این را هم بگویم که مجموعه ارباب حلقه ها یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین قطعات ادبیات فانتزی است که تاکنون نوشته شده است. این سه گانه به ترتیب در سال های ۱۹۵۴، ۱۹۵۵ و ۱۹۵۶ منتشر شد. داستان در دنیایی خیالی به نام سرزمین میانه که توسط نویسنده جی آر آر تالکین ساخته شده است.

    sauron lotr full hd - آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها این سریال هیجان انگیز

    داستان چیست؟ از کجا آغاز می شود؟

    ارباب حلقه ها داستانی در مورد موجودی به نام سائورون می گوید که می خواهد بر سرزمین میانه مسلط شود و جمعیت آن را با ارتش خود از اورک ها، ترول ها، اجنه و دیگر موجودات شیطانی که خلق کرده است به بردگی بگیرد. او می خواهد همه چیزهای خوب در سرزمین میانه را با تاریکی فاسد کند تا بتواند برای همیشه بر آن حکومت کند. برای انجام این کار، او باید حلقه ای را پیدا کند که قرن ها گم شده است – The One Ring – که اگر آن را روی انگشت خود ببندد او را شکست ناپذیر می کند.

    داستان در سال ۳۰۱۸ از عصر سوم آغاز می شود و در مورد ارباب تاریکی سائورون، که به دنبال حلقه واحد است، می گوید. حلقه راه خود را به فرودو بگینز، هابیت جوانی پیدا کرده است که آن را از پسر عموی خود بیلبو بگینز به ارث برده است. سائورون خدمتکاران خود را به نام نازگول می فرستد تا فرودو و حلقه را بیابند تا او آنها را نابود کند و تا ابد بر سرزمین میانه حکومت کند.

    سریال ارباب حلقه ها مجموعه ای متشکل از سه رمان فانتزی است که توسط جی آر آر تالکین نوشته شده و در سال های ۱۹۵۴، ۱۹۵۵ و ۱۹۵۶ منتشر شده است. رمان ها در مقیاس حماسی هستند و در دنیایی تخیلی به نام آردا، در دوران سوم میانه روایت می شوند. زمین.

    همین الان که دارم این محتوا را می نویسم، در عجبم که قرار است چه شاهکاری را تماشا کنم، چرا که هنوز که هنوز است گاهی اوقات سه گانه ارباب حلقه ها را تماشا می کنم، شاید برای صدمین بار! تصور اینکه قرار است ده سال! هم با سریال اینچنینی زندگی کنم عجیب است. شاید بگویید چرا ده سال؟ چون به نظر می رسد این سریال در پنج فصل هشت الی ده قسمتی به مدت ۱۰۰۰ ساعت یعنی ده سال ساخته شود.

    موضوع سریال ارباب حلقه های آمازون چیست؟

    بنا بر گفته منابع خبری، این سریال درباره قهرمان های افسانه ای دوران دوم تاریخ سرزمین میانه است. هزاران سال قبل از ماجراهای سه گانه ارباب حلقه ها. زمانی که بر سرزمین میانه صلحی حکمفرماست و همه ترس وبیم بازگشت شیطان به سرزمین را دارند.

    به نظر می رسد، هر فصل دارای هشت تا ده قسمت باشد و تا پنج فصل هم تمدید شود، یعنی ما تا پنجاه قسمت درگیر این سریال عظیم و پر خرج خواهیم بود. به راستی، قرار است شاهد چه حوادث عظیمی باشیم؟

    اطلاعات کلی سریال

    این سریال یک نمایش چند فصلی خواهد بود که به بررسی خطوط داستانی جدید قبل از یاران حلقه توسط جی آر آر تالکین می پردازد و وقایع سرزمین میانه را از پایان بازگشت پادشاه تا جنگ حلقه تا سقوط سائورون دنبال می کند. ب

    سریال ارباب حلقه‌های آمازون یک برنامه تلویزیونی لایو اکشن است که در آمازون پرایم در دسترس خواهد بود. بودجه آن ۱ میلیارد دلار خواهد بود که آن را به گران ترین برنامه تلویزیونی ساخته شده تبدیل می کند. این استودیو تایید کرده است که آنها در حال برنامه ریزی برای تولید پنج فصل با زمان کل پیش بینی شده ۱۰۰۰ ساعت (یا ۱۰ سال) هستند.

    بیشتر بخوانید:

    ارباب حلقه ها و قرآن

    شخصیت های ارباب حلقه ها

    در ادامه با مقاله آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها همراه باشید تا کمی درباره شخصیت ها و مکان هایی که می دانیم در سریال حضور دارند صحبت کنیم.

    • سائورون

    سائورون یک شخصیت خیالی و آنتاگونیست اصلی رمان جی آر آر تالکین، “ارباب حلقه ها” است.

    سائورون یک شخصیت خیالی و آنتاگونیست اصلی رمان جی آر آر تالکین، “ارباب حلقه ها” است. سائورون یک خدمتکار قدرتمند مورگوت بود که در دوران اول توسط اتحاد الف ها و انسان ها شکست خورد (همانطور که در “سیلماریلیون” نقل شده است). سائورون برای مدت کوتاهی شکل منصفانه‌ای به‌عنوان آناتار به خود گرفت، اما در نهایت خود را به‌عنوان یک روح مایا فاسد که در شکل انسانی (یا «بدن») مسحور شده تجسم یافته بود، نشان داد..

    • سرزمین موردور

    سرزمین موردور یک زمین بایر بایر است که توسط سائورون، ارباب تاریکی اداره می شود. زمانی کشوری حاصلخیز و زیبا بود اما با به قدرت رسیدن سائورون ویران شد.

    موردور با نام‌های «سرزمین سایه» و «سرزمین دشمن» نیز شناخته می‌شود. اینجا جایی است که تمام زندگی در آن نابود شده است و فقط شیطان زندگی می کند.

    Sauron Mordor 223x300 - آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها این سریال هیجان انگیز

    • اورک ها

    اورک ها نژادی از موجودات در دنیای خیالی سرزمین میانه جی آر آر تالکین هستند که در سرزمین موردور و سایر مناطق اطراف کوه Doom در بخش های جنوبی سرزمین میانه ساکن هستند.

    کلمه Orc یک کلمه Common Tongue است که به معنای “دیو” یا “شیطان” است.

    .jpg - آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها این سریال هیجان انگیز

    • گاندولف

    گاندولف جادوگری است که در سریال ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین ظاهر می شود

    گندالف یکی از پنج ایستاری است و یک جادوگر قدرتمند است. او در ابتدا به سرزمین میانه فرستاده شد تا حلقه یگانه را جستجو کند و اطمینان حاصل کند که به دست سائورون نمی افتد.

    Ian McKellen as Gandalf in Amazon Lord of the Rings - آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها این سریال هیجان انگیز

    • سرزمین میانه

    سرزمین میانه دنیایی تخیلی است که توسط جی آر آر تالکین خلق شده و در کتاب های او به نام هابیت، ارباب حلقه ها و سیلماریلیون به نمایش درآمده است.

    سرزمین میانه به عنوان دنیایی باستانی با جامعه ای ماقبل صنعتی به تصویر کشیده می شود که زمانی محل زندگی الف ها بوده است، اما بعداً پس از سقوط نومنور توسط انسان ها و دورف ها سکونت داده شده است. تاریخ سرزمین میانه از آغاز عصر اول تا روزهای پایانی آن در پایان عصر سوم، زمانی که به عنوان Middangeard یا Endor شناخته می شود، در بر می گیرد.

    اصطلاح “زمین میانه” اغلب مترادف با “جهان” یا “زمین” استفاده می شود.

    2 2 - آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها این سریال هیجان انگیز

    • آراگورن

    آراگورن که با نام استرایدر نیز شناخته می شود، یک شخصیت خیالی از افسانه جی آر آر تالکین است که وارث ایزیلدور و از نوادگان مستقیم الندیل است.

    آراگورن در سال ۲۹۳۱ در دوران سوم در ریوندل به دنیا آمد، جایی که پدرش آراتورن به عنوان یکی از الف هایی که در سرزمین میانه باقی مانده بودند زندگی می کرد. مادر او گیلرین، دختر اکتلیون دوم، ارباب فالز بود و او توسط الروند در ریوندل در هنگام مرگ پدر و مادرش پرورش یافت.

    هر چند بعید به نظر می رسد که این شخصیت در سریال ارباب حلقه ها حضور داشته باشد.

    celebrity stars news 20181021 0001 - آخرین خبر از سریال ارباب حلقه ها این سریال هیجان انگیز

    باید منتظر ماند و دید آیا سریال ارباب حلقه ها آنطور که در تبلیغات آمده است، می تواند انتظارات را برآورده کند یا نه؟ به نظر می رسد شهریور ماه هیجان انگیزی خواهیم داشت.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.