جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • چگونه با راه رفتن درآمد کسب کنیم؟
    14 ژانویه 2023 - 19:29
    شناسه : 3869

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه کسب درآمد از طریق پیاده روی امروز پیشرفت علم و تکنولوژی به گونه ای است که روش های جدیدی برای کسب درامد ایجاد می‌کند. افراد بسیاری می دانند که می توان تنها با راه رفتن و انجام بازی‌های خاصی به کسب درآمد رسید.  البته این گونه نیست که تنها بنشینیم و کسب درآمد کنیم. بلکه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    کسب درآمد از طریق پیاده روی

    امروز پیشرفت علم و تکنولوژی به گونه ای است که روش های جدیدی برای کسب درامد ایجاد می‌کند. افراد بسیاری می دانند که می توان تنها با راه رفتن و انجام بازی‌های خاصی به کسب درآمد رسید.  البته این گونه نیست که تنها بنشینیم و کسب درآمد کنیم. بلکه برای درامد زایی نیاز است تا پیاده روی نیز انجام دهیم. پلتفرم move to earn پروژه ای است که روش های کسب درآمد را به افراد معرفی می کند. این روش ها بر پایه ارزهای دیجیتال و توکن های غیر قابل تعویض می باشند.

    این پلتفرم و پروژه، جوانان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. چندین سال است که پروژه های move to earn به افراد امکان کسب درآمد می دهند. ممکن است «پیاده روی کن جایزه بگیر» یا «کسب درآمد از بازی بدون نیاز به سرمایه اولیه» را شنیده باشید. برخی افراد نیز ممکن است در رابطه با «برنامه ژاپنی که پول می دهد» شنیده باشند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با اپلیکیشن های کسب درآمد از طریق پیاده روی آشنا کنیم. اگر شما نیز به آشنایی با روش های کسب درآمد در منزل بدون نیاز به سرمایه و از طریق گوشی علاقه مندید با مجله ی مانا همراه باشید.

    بازار کریپتو به همه اثبات کرده است که می‌توان با کمترین میزان فعالیت، به درآمدهای قابل توجهی دست یافت. یکی از این اقدامات ایجاد بازی ها برای کسب درآمد رایگان بود. امروزه نیز با برنامه های جدیدی مواجه ایم که به کاربران امکان کسب درآمد با پیاده روی را می دهد.

    برنامه Dose

    این برنامه بر پایه تناسب اندام طراحی شده است و از سال ۲۰۲۱ در اختیار کاربران قرار دارد. افراد می‌توانند با نصب این نرم افزار و خرید توکن هایی شروع به کسب درآمد کنند. از آنجایی که کشور ایران تحریم است شما می توانید با استفاده از فیلترشکن این نرم افزار را از طریق گوگل پلی نصب کنید و به کسب درآمد بپردازید. با پیاده روی از طریق این برنامه می توانید توکن های dose دریافت کنید.

    برنامه Step

    برنامه استپ از سال ۲۰۲۲ میلادی و ماه ژانویه شروع به کار کرد. اپلیکیشن استپ در راستای پروژه move to earn به کاربران به صورت روزانه در ازای پیاده روی جایزه می‌دهد. البته باید برای دریافت توکن حداقل بیست هزار توکن step داشته باشید.

    روی کن جایزه بگیر - چگونه با راه رفتن درآمد کسب کنیم؟

    این نرم افزار برای اندروید و ios در دسترس است و کاربران می توانند آن را نصب و از آن استفاده کنند.

    برنامه Genopets

    اپلیکیشن GENOPETS از پروژه های move to earn است و از سال ۲۰۲۱ میلادی در اختیار کاربران است. هر کاربر اندروید یا ios می تواند این نرم افزار را نصب و از آن استفاده کند. کاربر با پیاده روی می تواند توکن هایی را دریافت کنند و از این طریق درآمد برسد. برای شروع به کار نیاز است تا کاربر در وب سایتی با نام  www.genopets.me ثبت نام و کیف پول خود را وارد کند.

    پیاده روی و کسب درآمد از طریق برنامه StepN

    نرم افزار STEPN نیز یکی از پروژه های move to earn است که کاربران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. این برنامه دارای بالاترین ارزش در میان سایر اپلیکیشن ها است و حجم معاملات آن به صورت ۲۴ ساعته بیش از ۱.۷ میلیارد دلار می باشد. این نرم افزار هم به فکر سلامتی افراد است و هم به آن ها در آمد اعطا می کند.

    در این اپلیکیشن افراد می توانند با خرید NFT هایی مانند کفش های مختلف، به پیاده روی بپردازند. محیط این اپلیکیشن به صورت سه بعدی بوده و کاربر می تواند به حالت تری دی وارد دنیای مجازی شده و از پیاده روی در محیط های جذاب لذت ببرد و همچنین درآمد کسب کند. از آنجایی که پیاده روی با کفش های مجازی صورت می‌گیرد و پس از مدتی استفاده دچار آسیب می شود برای تعمیر کفش باید از توکن استفاده کرد. درست است برای ورود به این بازی نیاز است در ابتدا خرید انجام دهید ولی با پیاده روی می توانید همان مقدار پول را دوباره به دست آورید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.