جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • پیش بینی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حواشی آن
    16 نوامبر 2022 - 20:27
    شناسه : 3580

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه حواشی و پیش بینی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر پیش از شروع بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پیش بینی های بسیاری در مورد نتایج جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر اعلام شده است. همانطور که انتظار می رفت قرار است از هفته آینده، روز یکشنبه بازی های جام جهانی قطر آغاز شود. جام جهانی امسال […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    حواشی و پیش بینی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر

    پیش از شروع بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پیش بینی های بسیاری در مورد نتایج جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر اعلام شده است. همانطور که انتظار می رفت قرار است از هفته آینده، روز یکشنبه بازی های جام جهانی قطر آغاز شود. جام جهانی امسال قرار است در کشور قطر برگزار شود. این مسابقات با بازی میان تیم دو کشور قطر و اکوادور آغاز می شود و این دو تیم در «ورزشگاه البیت دوحه» به مصاف هم خواهند رفت.

    AlBaytStadium - پیش بینی جام جهانی 2022 قطر و حواشی آن

    پیش بینی صعود تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی ۲۰۲۲

    درمورد بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پیش بینی هایی توسط هوش مصنوعی و اسطوره ی تیم ملی برزیلی ها با نام کافو صورت گرفت. طبق پیش بینی کافو، ستاره ی تیم ملی برزیل، تیم های ایران و انگلستان به احتمال زیاد به مرحله ی بعد راه پیدا می کنند. وی این پیش بینی را در شبکه الکاس قطر اعلام کرده است.

    پیش بینی شبیه ساز درباره جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر?t=impr&bwpr=2000&uniq=73b579e71070b50bd4627847c6879cfb&track=undefined - پیش بینی جام جهانی 2022 قطر و حواشی آن?t=check&uniq=73b579e71070b50bd4627847c6879cfb&u=www.sharghdaily - پیش بینی جام جهانی 2022 قطر و حواشی آن

    ?c=b&m=i&uniq=7e28b346f9b54f53c2b84e66a9ba0b8f - پیش بینی جام جهانی 2022 قطر و حواشی آنبه نقل از خبرگزاری تسنیم، شبیه سازها پیش بینی کرده اند که جام جهانی فوتبال قطر امسال شاهد قهرمانی  تیم برزیل و صعود ایران به مرحله حذفی خواهد بود.

    جالب است بدانید که تیم تحت هدایت و رهبری کارلوس کی روش، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به نوعی تنها تیمی خواهد بود که به مرحله ی ۱ هشتم نهایی می رسد.

    جهانی 2022 قطر س - پیش بینی جام جهانی 2022 قطر و حواشی آن

    زمان شروع مسابقات جام جهانی، از تاریخ ۲۹ آبان ماه سال ۱۴۰۱ شمسی خواهد بود. این درحالی است که برای اولین بار این مسابقات در فصل تابستان برگزار نمی شود. تیم ملی ایران با هم گروهی های غدر خود یعنی آمریکا، انگلستان و ولز بازی خواهد داشت.
    وب سایت «football-rankings.info» نیز با بیش از ۱۰ هزار شبیه ساز پیش بینی های جالبی از نتایج بازی های جام جهانی فوتبال قطر اعلام کرده است. این پیش بینی ها حاکی از آنند که شاگردان کارلوس کی روش تنها تیم آسیایی است که در مقابل حریفان ایران در جام جهانی به بیست و دومین دوره جام جهانی صعود می کنند.
    پیش بینی ها بر اساس اطلاعات شبیه سازها ذکر شد. این پیش بینی ها براساس محاسبه ی احتمال برد تیم های حاضر در جام جهانی و تعداد گل های این تیم ها می باشد.
    ایران در جام جهانی - پیش بینی جام جهانی 2022 قطر و حواشی آن

    گزارش مذکور نشان می دهد که تیم ملی انگلستان بیشترین شانس را برای صعود از میان هم گروهی های خود دارد. علاوه بر آن نیز تیم ملی ایران شانس بیشتری از آمریکا و ولز برای صعود دارد. در نتیجه ایران تنها تیم آسیایی می تواند باشد که در جام جهانی صعود می کنند. پیش بینی ها نشان می دهند که سایر تیم های صعود کننده به جام جهانی قطر یعنی تیم های قطر، ژاپن، استرالیا و عربستان از صعود باز می مانند.

    شکست ایران در برابر تونس در بازی دوستانه

    جالب است بدانید امروز نیز طی دیدار دوستانه ای مابین تیم آفریقا و ایران، بدون حضور تماشاگران و دوربین ها رقابتی دوستانه برقرار شد. در این بازی دوستانه، تیم ملی ایران در مقابل تیم تونس آفریقایی ها ۲ بر صفر مغلوب شدند.

    در این بازی هیچ گزارشی تهیه نشد و خبرنگاران هیچ اجازه ای برای فیلم برداری توسط دوربین های امنیتی نداشتند. علت این اتفاق نیز جلوگیری از لو رفتن استراتژی بازی این دو تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود. حال باید ببینیم چه اتفاقات دیگری در رابطه با حواشی بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حال رخ دادن است.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.