جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • پلتفرم های داخلی و فسادی که به راه افتاده
    17 دسامبر 2022 - 14:03
    شناسه : 3731

    زمان مطالعه: ۲ دقیقه پلتفرم های داخلی و فسادی که به راه افتاده طرفداران ایرانی نگاه خواصی به پلتفرم های داخلی دارند و معتقد این هستند که این پلتفرم ها از پلتفرم های خارجی بهتر هستند . عیسی زارع پور در جمع نمایندگان از مردم خواست به پلتفرم های داخلی نگاه ویژه ای داشته باشند چرا که خیلی از […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    پلتفرم های داخلی و فسادی که به راه افتاده

    طرفداران ایرانی نگاه خواصی به پلتفرم های داخلی دارند و معتقد این هستند که این پلتفرم ها از پلتفرم های خارجی بهتر هستند . عیسی زارع پور در جمع نمایندگان از مردم خواست به پلتفرم های داخلی نگاه ویژه ای داشته باشند چرا که خیلی از این پلتفرم ها به مراتب بهتر از نمونه های خارجی هستند و قابلیت های بهتری دارند .

    اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

    اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از این جلسه این بود که شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیر ساخت فضای مجازی کشور اجرا شود ، اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته و با توجه به شرایطی که مراجع امنیتی به ما ابلاغ کردند و محدودیت هایی که در برخی پلتفرم های خارجی ایجاد شده ما به عنوان وزارت ارتباطات که وظیفه وصل کردن داریم و در این دوره محدودیت اینترنت های ملی سعی و تلاش کردیم تا ظرفیت های داخلی را تقویت کنیم و به ارتقای سکو های داخلی کمک کنیم تا آنها بتوانند برقراری ارتباط مردمی با یکدیگر و موضوع کسب و کارها را پذیرا باشند و به خوبی مدیریت کنند .

    سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پلتفرم ها

    مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای معرفی یک پلتفرم قابل اعتماد برای مردم در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمعی از خبرنگاران گفت : در پی اتفاقات و ماجراهایی که رخ داد و تصمیماتی که از سویمراجع امنیتی گرفته شده مهم ترین بحث این بود که در حوزه سرویس های داخلی پلتفرم ها و شبکه های پیام رسان چند مساله را باید برای مردم تامین کنیم .

    او در ادامه بحث گفت : قدم اول این است که با تصویب این تصمیم بتوان خدماتی که مردم لازم دارند را در اختیارشان قرار داد و قدم دوم که اهمیت بیشتری دارد داشتن حس اعتماد است .

    وزیر فرهگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد این بحث در مراجع مختلف تصمیم گیری مطرح شده است و ما و همکاران که در تامین محتوا مسئولیت داریم نیز موضوع را پیگیری می کنیم .

    بنابراین رئیس مجلس شورای اسلامی می گوید : اگر پلتفرم های داخلی با سرعت و امنیت باشد قطعا همه ملت ایران ترجیح می دهند از پلتفرم های داخلی استفاده کنند از سویی دیگر در حوزه پیام رسان ها یک موضوع حائز اهمیت است دسترسی به بخش خارجی برای برخی از حوزه ها مانند دانشگاه و تجار حائز اهمیت است . پس تنها راه استفاده از پلتفرم های داخلی افزایش سرعت و افزایش امنیت آنها است چون تنها راه محبوبیت و چشمگیر شدن پلتفرم های داخلی سرعت و کیفیت و امنیت است .

    لیست پرفروش ترین بازی های جهان

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.