جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • نمایشگاه فناوری اینوتکس ۲۰۲۳
    08 ژانویه 2023 - 19:59
    شناسه : 3840

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه نمایشگاه فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ یکی از نمایشگاه هایی که در آن استارتاپ ها فرصت خودنمایی پیدا می‌کنند تا سرمایه‌گذاران بسیاری را برای خود جذب کنند و علم خود را به نمایش بگذارند نمایشگاه فناوری اینوتکس نام دارد. این نمایشگاه تا به امروز حدود ۱۱ بار برگزار شده است. امسال نیز قرار است در سال ۲۰۲۳ […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    نمایشگاه فناوری اینوتکس ۲۰۲۳

    یکی از نمایشگاه هایی که در آن استارتاپ ها فرصت خودنمایی پیدا می‌کنند تا سرمایه‌گذاران بسیاری را برای خود جذب کنند و علم خود را به نمایش بگذارند نمایشگاه فناوری اینوتکس نام دارد. این نمایشگاه تا به امروز حدود ۱۱ بار برگزار شده است. امسال نیز قرار است در سال ۲۰۲۳ یعنی در سال ۱۴۰۲ شمسی و در اردیبهشت ماه در شهر تهران برگزار شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مجله ی مانا همراه باشید.

    در این نمایشگاه قرار است حدود بیش از ۴۰۰ استارتاپ و شرکت دانش بنیان شرکت کنند. سال گذشته یعنی در نمایشگاه اینوتکس سال ۲۰۲۲ که در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ شمسی برگزار شد پلتفرم نوبیتکس در این نمایشگاه حضور داشت و از آن حمایت کرد.

    هدف برگزاری از نمایشگاه فناوری Inotex، توسعه همکاری و شراکت بین بازیگران کلیدی زیست بوم فعال در نوآوری و فناوری بود. علاوه بر آن برای جذب سرمایه گذار در شرکت ها و استارتاپ ها و همچنین فرصت های نوین برای سرمایه گذاران برگزار شد. طی نمایشگاه اینوتکس افراد با شبکه سازی و تقویت ارتباطات خود و تولید محتوای آموزشی می توانند با سایر افراد فعال و جوان و مبتکر و همچنین سرمایه گذاران ارتباط برقرار کنند.

    نمایشگاه فناوری Inotex 2022

    سال گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ بودیم که در نمایشگاه مذکور آخرین و جدیدترین تغییرات تکنولوژی و نوآوری در منطقه ارائه شد. همچنین علاوه بر خودنمایی استارتاپ ها شاهد آینده رمز ارز ها، متاورس ان اف تی و اصول سرمایه گذاری، برنامه نویسی و غیره بودیم. علاوه بر آن آینده دنیای اقتصاد نیز در حوزه بلاک چین تعیین شد. موضوعات دیگری که در نمایشگاه فناوری اینوتکس مطرح شد چالش‌های توسعه ارز دیجیتال بود که چگونه می توان در دولت و بخش خصوصی از آن استفاده کرد.

    نمایشگاه فناوری اینوتکس 2023 - نمایشگاه فناوری اینوتکس ۲۰۲۳

    از طرف دیگر چالش های فرصت فناوری بلاکچین و سایر مسائل و مشکلات مربوط به آن مطرح شد. امسال نیز قرار است شاهد برگزاری اینوتکس ۲۰۲۳ باشیم. در این نمایشگاه حدود ۷۰ هزار نفر فعال در حوزه تکنولوژی شرکت می‌کنند و شرکت های نوآور بسیاری در آن شرکت خواهند کرد. در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ شاهد جلسات B2B و سرمایه گذاران خواهیم بود که به دنبال رقابت هستند. همچنین افراد می توانند با شرکت در مسابقات و رقابت های تنگاتنگی که وجود دارد شانس خود را از بابت برنده شدن امتحان کنند.

    شرکت ها نیز با مشارکت در این مسابقات رای های خود را از طریق داوران دریافت می کنند که این فرآیند را اینوتکس پیچ می نامند. علاوه بر آن قرار است استیج اینوتکس را نیز شاهد باشیم که در آن بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی توسط افراد مختلفی جهت ایجاد انگیزه در جوانان و سوق دادن آن ها به سمت کارآفرینی خواهیم داشت.

    زمان برگزاری و رویدادهای اینوتکس

    زمان برگزاری نمایشگاه فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت خواهد بود.

    در نمایشگاه فناوری اینوتکس قرار است شاهد ایستگاه آینده باشیم. در این ایستگاه در رابطه با چشم اندازها و مرور روند رشد فناوری و تکنولوژی های جدید در کشور خواهیم بود.

    همچنین در بخش ایستگاه سرمایه نیز بسیاری از استارتاپ ها این امکان را خواهند داشت تا از طریق ملاقات افراد و سرمایه گذاران جدید به جذب آن ها بپردازند تا از این طریق بتوانند به رشد خود کمک کند.

    در بخش پاویون مشاوره نیز شاهد حضور افرادی هستیم تا در صورت نیاز به بازدیدکنندگان مشاوره و راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

    بخش دیگری با نام نیازهای فناورانه وجود دارد که در این قسمت اعضا می‌توانند در رابطه با نیازهای کسب و کار خود صحبت کنند و به علت حضور افراد مختلف به پاسخ های مناسبی دست پیدا کنند.

    این امکان برای بازدید کنندگان وجود دارد که تا از طریق اتومبیل های موجود از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کند.

    به جرات می توان گفت جذاب ترین بخش نمایشگاه اینوتکس استارکاپ نام دارد. در این قسمت اعضا می توانند با شرکت در مسابقات و همچنین خود شرکت های مختلف رقابت کنند و کاپ اینوتکس ۲۰۲۳ را از آن خود کنند.

    چرا در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ شرکت کنیم؟

    از آنجایی که شرکت‌ها و استارتاپ های بسیاری در این نمایشگاه حضور دارند و بازدیدکنندگان بسیاری نیز راوانه ی آن می شوند افراد می توانند علاوه بر آشنایی با انواع استارت آپ ها، از فرصت شرکت حضور در آن ها استفاده کنند. علاوه بر آن استارتاپ ها می توانند بازارهای جدیدی را برای محصولات و خدمات خود بیابند.

    زمان شرکت و ثبت نام در نمایشگاه فناوری اینوتکس آغاز شده است و کاربران می توانند از همین الان برای شرکت در این نمایشگاه که در سال آینده برگزار می‌شود ثبت نام کنند.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.