جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • رسالت اصلی مجله الکترونیکی مانا
    07 آوریل 2020 - 14:01
    شناسه : 443
    نگاهی به مجله الکترونیکی مانا مجله الکترونیکی مانا؛ یک مجله عالی در زمینه های مختلف می باشد که توسط متخصصان هر رشته نوشته میشود. تیم مانا، شامل متخصصان و نویسندگان زیادی است که هر یک در زمینه تخصصی خود دارای تجربه های مناسب می باشند. در ادامه قصد داریم نگاهی گذرا به تیم تخصصی مجله الکترونیکی مانا داشته باشیم.
    ارسال توسط : نویسنده : میر پیمان فاطمی
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    نگاهی به مجله الکترونیکی مانا

    مجله الکترونیکی مانا؛ یک مجله عالی در زمینه های مختلف می باشد که توسط متخصصان هر رشته نوشته میشود.

    تیم مانا، شامل متخصصان و نویسندگان زیادی است که هر یک در زمینه تخصصی خود دارای تجربه های مناسب می باشند.
    در ادامه قصد داریم نگاهی گذرا به تیم تخصصی مجله الکترونیکی مانا داشته باشیم.

    تیم فنی مجله الکترونیکی:

    مهم ترین تیم هر مجله الکترونیکی؛ داشتن تیم فنی بسیار قوی میباشد. تیم تخصصی تارا در استان آذربایجان شرقی؛ یک تیم تجارت الکترونیک و طراحی سایت بسیار قدرتمند می باشد که وظیفه مدیریت بخش فنی سایت مجله الکترونیکی مانا را بر عهده دارد. این تیم به صورت شزانه روزی و ۲۴ ساعته نظارت کاملی رو بر این ژورنال دارند و در صورت بروز هر مشکل فنی سریعا ان را رفع میکنند تا خوانندگان عزیز هیچ وقت دچار مشکل نشوند.

    تیم نویسندگان فرهنگی :

    قطعا بخش فرهنگی مجله الکترونیکی مانا؛ یکی از بخش های جذابی است که به مسائل فرهنگی و هنری می‌پردازد. این بخش زیر نظر نویسندگان و متخصصان فرهنگی اداره می شود که هر کدام در این زمینه دارای سوابق مختلف می باشند.

    تیم نویسندگان بخش سیاسی:

    بخش سیاسی مجله الکترونیکی مانا قطعا یکی از بخش های حساس آن است‌که این حساسیت ایجاب میکند که نویسندگان این بخش از کارشناسان و متخصصان استراتژی سیاسی باشند تا نقدهای درست و منصفانه ای را در اختیار مردم و شما بزرگواران قرار دهند. تیم نویسندگان سیاسی ما در این زمینه دارای تجربه های عالی هستند.

    تیم نویسندگان بخش اجتماعی:

    قطعا بخش اجتماعی ژورنال مانا؛ یکی از بخش های بسیار مهم آن است که به بررسی مسائل اجتماعی و مشکلات اجتماعی میپردازد.
    تیم نویسندگان بخش اجتماعی ما؛ شامل مشاوران روانشناشی و مشاوران اجتماعی می باشد که به خوبی با دغدغه های اجتماعی ما آشنا هستند.

    تیم اخبار وزارت علوم:

    بخش اخبار وزارت علوم؛ بیشتر تلاش میکند جدیدترین اخبار دانشگاه ها و جدیدترین بخش نامه های وزارت علوم؛تحقیقات و فناوری را خدمت شما ارائه دهد.

    تیم خبری مجله الکترونیکی و رسانه خبری مانا، تمام تلاش خود را می کند تا اخبار کاملا بروز در اختیار شما عزیزان و بزرگواران قرار دهد.

    هدف اصلی مجله الکترونیکی مانا

    شاید یکی از سوالاتی که برای شما پیش بیاید این باشد که هدف اصلی این مجله خبری چیست؟

    بسیار واضح است که امروزه مجله های الکترونیکی یکی از اصلی ترین منابع مطالعاتی مردم بزرگوار ما می باشد.

    لذا ما تصمیم گرفتیم که از این بستر به وجود آمده استفاده کنیم و در زمینه های مختلف از اساتید محترم کمک بگیریم تا ضمن اینکه اطلاعات کاملا مفید و بروز در اختیار شما قرار دهیم، از طرفی بتوانیم سطح مطالعه و علم را بالا ببریم.

    مسئله ای که مطرح است این است که تیم مجله الکترونیکی ما از اساتید بزرگی بهره مند است تا اطلاعاتی که در این مجله منتشر می شود کاملا علمی باشد و مخاطبان حتی می توانند در تحقیقات خود به این مقالات و نوشته ها رفرنس دهند.

    همچنین شما عزیزان می توانید مقالات و مطالب خود را برای ما ارسال کنید و بعد از داوری توسط اساتید و مسئولان بخش مربوطه در این مجله الکترونیکی منتشر خواهد شد. اطلاعات تماس و ارسال را می توانید از بخش تماس با ما دریافت کنید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.