جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • ماجرای جنجالی ازدواج اوزجان دنیز با سمر دادگر!
    28 ژانویه 2023 - 20:00
    شناسه : 3948

    زمان مطالعه: ۴ دقیقه ازدواج اوزجان دنیز با سمر دادگر! بازیگر مشهور ترکیه ای با یک ایرانی اوزجان دنیز با سمر دادگر زوج محبوب و پرطرفدار که این روزها سر و صدای زیادی با ازدواج خود برپا کرده اند، بالاخره عضق خود را ابراز کردند. اوزجان دنیز، بازیگر ترکیه ای مشهور که در فیلم و سریال های بسیاری ایفای […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۴ دقیقه

    ازدواج اوزجان دنیز با سمر دادگر! بازیگر مشهور ترکیه ای با یک ایرانی

    اوزجان دنیز با سمر دادگر زوج محبوب و پرطرفدار که این روزها سر و صدای زیادی با ازدواج خود برپا کرده اند، بالاخره عضق خود را ابراز کردند. اوزجان دنیز، بازیگر ترکیه ای مشهور که در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته است بالاخره به معشوقه ی ایرانی خود رسید. سمر دادگر نیز یکی از طراحان مد و فشن است که اصالت ایرانی دارد. شاید شما هم به موضوعاتی مانند این که سمر دادگر اهل کجاست، بیوگرافی وی و همچنین حواشی اوزجان دنیز و سمر دادگر علاقه مند باشید. در ادامه به مجله ی مانا همراه باشید.

    بیوگرافی ازجان دنیز

    ازجان دنیز، خواننده، نویسنده، کارگردان و بازیگر ترکیه ای که در سریال عروس استانبول نیز نقش آفرینی داشته است، کرد تبار و اهل ترکیه می باشد. اوزجان دنیز متولد سال ۱۹۷۲ میلادی و ۱۹ ماه مه است و در شهر آنکارا ترکیه به دنیا آمده است. اصلیت وی به شهر آگری در مرزهای ایران و ترکیه برمی گردد. این بازیگر خوش سیما و خوش هیکل ترکیه ای از دوران جوانی و نوجوانی خود علاقمند نوشتن داستان و نمایش نامه است. وی عاشق پرندگان و محیط زیست است و در این راستا یک گروه تئاتری تاسیس نمود. ناگفته نماند که Ozcan Deniz، برادرزاده ی شاکرو است. شاکرو خواننده ای بسیار معروف در زمینه ی موسیقی سنتی کردی است که با نام دنگ بژ نیز می شناسند.

    1200x627 ozcan deniz sevgilisi samar dadgar ve ogluyla birlikte tatilde samar dadgar ozcan denizle tekneden fotograf pa 1660506166416 - ماجرای جنجالی ازدواج اوزجان دنیز با سمر دادگر!

    اوزجان دنیز حدود چندین سال است که از همسر سابق خود جدا شده است و علت این جدایی، مسائل مالی، حضانت فرزند و این قبیل موارد گفته می شود. همسر سابق وی فیضا آکتان نام دارد و تا مدت ها برسر حضانت فرزند و تحویل کلید ویلا به وی با کشمکش های بسیاری مواجه شدند.

    بیوگرافی سمر دادگر، معشوقه ایرانی اوزجان دنیز

    سمر دادگر بازیگر ایرانی تبار ساکن ترکیه است که به کار مدلینگ و طراحی مشغول است. وی متولد ۱۹۹۴ میلادی است که در واقع حدود ۲۷ سال سن دارد. با این حساب سمر دادگر حدود ۲۲ سال کوچکتر است اوزجان دنیز است و خبر ازدواج قطعی آن ها نیز منتشر شد.

    حواشی رابطه سمر دادگر با بازیگر سریال عروس استانبول

    یکی از حواشی رابطه این دو زوج که جنجال های بسیاری را با رابطه خود در رسانه ها ایجاد کردند، مخالفت شدید مادر اوزجان با این ازدواج بود. شاهدیم که با گزارشات بدست آمده، این مخالفت ها چندان تاثیری در تصمیم این خواننده ۵۰ ساله نداشت. به هر طریقی این زوج عاشق با یکدیگر ازدواج کردند. اخبار ازدواج اوزجان دنیز با سمر دادگر نیز براساس پست و استوری هایی که سمر دادگر در صفحه شخصی خود منشر می کرد، قضیه را اثبات کرد. اوزجان دنیز که حدود یک و نیم سال است عاشق این دختر ایرانی شده است با بی توجهی به مخالفت ها و  اختلاف سنی های موجود ازدواج کرد.
    ادعاهای اخیر نشان می دهند که سمر دادگر حدود ۲ ماه است که باردار است. شاید یکی از دلایل ازدواج ناگهانی زوج پرطرفدار که اکنون در دبی هستند همین باشد.
    البته همسر سابق اوزجان، یعنی فیضا نیز ۲۳ سال از خودش کوچکتر بود که شاهد عدم موفقیت آن ها بودیم. انتظار می رفت این بازیگر ترکیه ای خوش سیما، از ازدواج ناموفق خود درس عبرت نگرفت و مجدد با فردی با همان اختلاف سنی ازدواج کرد.
    650x344 son dakika ozcan deniz darp davasinda yeni taniklar feyza ozcan ile degil annesi ile tartisiyordu 1644919646055 - ماجرای جنجالی ازدواج اوزجان دنیز با سمر دادگر!
    بازیگر مشهور سریال عروس استانبول روز قبل با سمر دادگر در زکریاکوی که ویلای خود بود ازدواج کرد. باوجود حضور بیشتر اعضای خانواده ی سمر دادگر در این ازدواج، چشم طرفداران به دنبال مشاهده ی مادر دنیز یعنی کادریه بود. اما به دلیل نبودن وی، احتمال می رود مادر اوزجان به دلیل مخالفت سفت و سختش از حضور در مراسم ازدواج دوم اوزجان دنیز سر باز زد.

    خبر حاملگی سمر دادگر!

    از سوی دیگر ادعای جدیدی در مورد سمر دادگر مطرح شد. پیش از این ادعا می شد که سم دادگر، این مدل زیبای ایرانی، از زمانی که اوزجان دنیز و فیضا اکتان همچان به عنوان زن و شوهر رابطه داشتند با اوزجان در ارتباط بود.اکنون نیز بر اساس شایعات دلیل ازدواج بی سر و صدا این زوج باردار بودن این عروس خانم مطرح شده است. جالب اینجاست که اوزجان به هنگام ازدواج با فیضا نیز همین قضیه وجود داشت. به احتمال زیاد تاریخ مجددا برای این بازیگر تکرار می شود.

    دلیل مخالفت مادر اوزجان با ازدواج وی

    درحقیقت مادر اوزجان نیز دلایل منطقی برای عدم رضایتش عنوان کرده است. طبق گفته های کادریه، اوزجان یک فرزند دارد و می تواند با همسر سابق خود مجددا تشکیل خانواده بدهد. به همین دلیل وی ازدواج مجدد اوزجان را بیهوده دانست و با آن مخالفت کرد.

    0x0 ozcan denizin oglu kuzey sette ilgi odagi oldu ozcan deniz oglu kuzey ile paylasim yapti simdiden ogreniyor merakli oglum 1607422858232 - ماجرای جنجالی ازدواج اوزجان دنیز با سمر دادگر!

    تایید سمر دادگر و انتشار عکس ازدواج آن ها

    Evlilik iddiasi gercek cikti Ozcan Deniz ve Samar Dadgarin surpriz nikahindan ilk fotograflar geldi - ماجرای جنجالی ازدواج اوزجان دنیز با سمر دادگر!

    اثبات کننده شایعات اخیر، انتشار پستی از این عروس ایرانی خوش چهره بود که مراسم عقد مجللی را به تصویر می کشاند. سمر دادگر این تصویر را با متنی در توضیح نوشت. وی افزود: «همه داستان های عاشقانه زیبا هستند، اما من به داستان خودمان علاقه مند هستم.» در ادامه نیز اخبار جدیدا منتشر شده نشان می دهند که سمر دادگر و اوزجان دنیز برای ماه عسل خود کشور دبی را انتخاب کردند.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.