جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • لاغری تا عید ۱۴۰۲ و روش های شگفت انگیز
    26 دسامبر 2022 - 23:29
    شناسه : 3766

    زمان مطالعه: ۵ دقیقه لاغری تا عید و برنامه غذایی برای کاهش وزن لاغری تا عید یکی از خواسته های تمامی افرادی است که اضافه وزن دارند. اگر به هر دلیلی به دنبال کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام هستید روش‌های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد. کاربران می توانند با انتخاب روش ها به وضعیت دلخواه خود […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۵ دقیقه

    لاغری تا عید و برنامه غذایی برای کاهش وزن

    لاغری تا عید یکی از خواسته های تمامی افرادی است که اضافه وزن دارند. اگر به هر دلیلی به دنبال کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام هستید روش‌های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد. کاربران می توانند با انتخاب روش ها به وضعیت دلخواه خود برسند. رسیدن به وزن ایده آل چندان دشوار نیست اما نیازمند اراده قوی و استمرار است. در کنار رعایت رژیم غذایی، روزانه باید فعالیت بدنی به همراه ورزش داشته باشید.

    برای آشنایی با روش های لاغری تا عید با مجله ی خبری مانا همراه باشید. برای آن که تا عید بتوانید به وزن و اندام ایده آل خود برسید نیاز است تا علاوه بر رعایت تغذیه و تغییر روند آن به صورت جزئی ورزش کنید. منظور از رژیم غذایی، نخوردن یا گرسنگی های سخت و طاقت فرسا نیست چرا که بدترین و اشتباه ترین روش کاهش وزن نخوردن یا حذف وعده های غذایی است. حتی نباید مواد غذایی مانند برنج یا نان را به صورت کامل حذف کرد چرا که می توانید بدون نیاز به حذف نان و برنج به راحتی و ایده‌آل خود در سریع ترین زمان ممکن برسید.

    های کاهش وزن - لاغری تا عید 1402 و روش های شگفت انگیز

    اما اگر این دو ماده غذایی حذف شود عوارض جانبی آن می تواند جبران ناپذیر باشد. برای افزایش سلامتی و حفظ ایمنی بدن به همراه جلوگیری از ریزش مو باید یک رژیم غذایی درست و اصولی را آغاز کنید. بهترین روش برای کم کردن اشتها رعایت نکات ساده اما بسیار تاثیر گذار است.

    پودرهای خوراکی

    ساده ترین و راحت ترین روش لاغری تا عید، که البته پرهزینه‌ترین نیز است استفاده از پودرهای خوراکی است. پودر های خوراکی اشتهای کاربر را کور می کنند و منجر به کم خوردن وی می شوند.

    نوشیدنی های سالم بخورید

    علاوه بر آن دومین روش رعایت نکاتی مانند نوشیدن نوشیدنی های سالم است. شما می توانید با یک لیوان آب ولرم به صورت ناشتا روز خود را آغاز کنید. اگر آب ولرم را به همراه یک قاشق غذاخوری گلاب ترکیب کنید تاثیر آن شگفت انگیز خواهد بود. چرا که به خوبی می تواند مانع از اشتهای کاذب شود.

    اما اگر از طبع طعم گلاب خوشتان نمی آید می توانید به جای آن از یک لیموی تازه استفاده کنید. شما می توانید نصف لیموی تازه را درون یک لیوان آب ولرم بریزید و آن را بنوشید. این ترکیب علاوه بر رفع یبوست شما و رفع مشکلات گوارشی، به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و اشتهای شما را تا حد زیادی کور می کند و نیازی به خوردن بیش از حد نخواهید داشت. چربی سوزی و لاغری در عید یکی از خواسته های تمامی افرادی است که دچار اضافه وزن هستند.

    ورزش های هوازی برای لاغری تا عید

    ورزش هوازی یا همان کاردیو، به ورزش هایی گفته می شود که ضربان قلب کاربر را به شدت افزایش می‌دهند. با افزایش ضربان قلب میزان کالری سوزی فرد افزایش می یابد. علاوه بر آن منجر به تقویت عضلات ریوی نیز می شود. بنابراین برای رسیدن به هدف لاغری تا عید بهتر است حتماً ورزش های هوازی را از یاد نبرید و به صورت روزانه آن ها را انجام دهید.

    در صورتی که ورزش های هوازی به زندگی روتین اضافه شوند شاهد کاهش وزن خود خواهید بود. تحقیقاتی که بر روی ۱۴۰ فرد چاق صورت گرفت نشان داد که با روزی ۹۰ دقیقه ورزش هوازی به همراه رژیم غذایی، وزن کاربر حدود ۹ درصد کاهش یافت.

    کاهش مصرف کربوهیدرات

    روش دوم لاغری تا عید، کاهش مصرف کربوهیدرات برای کاهش وزن است. بهتر است میزان مصرف کربوهیدرات خود را تا حد زیادی کنترل و آن را کاهش دهید. در حقیقت کربوهیدرات ها به سرعت قند خون و کاربر را افزایش می‌دهند و به این ترتیب منجر به احساس سیری و گرسنگی سریع می شوند. برای احساس سیری از غلات کامل یا همان تصفیه نشده استفاده کنید.

    برای مثال استفاده از نان سنگک سبوس و بلغور را جایگزین کربوهیدرات های تصفیه شده کنید.

    محاسبه کالری مصرفی

    سومین روش لاغری تا عید، محاسبه کالری مصرفی است. از اصلی ترین و مهم ترین دلایل افزایش وزن، بیشتر بودن میزان کالری مصرفی نسبت به کالری سوزانده شده است. هرچقدر بتوانید میزان کالری دریافتی روزانه خود را محاسبه کنید همانقدر کمتر مصرف کنید لاغر می شوید. به خاطر داشته باشید که کالری شماری به تنهایی منجر به لاغری تایید نمی‌شود و باید سایر روش ها را نیز در کنار آن انجام دهید.

    LOOSEWEIGHT - لاغری تا عید 1402 و روش های شگفت انگیز

    نوشیدنی های مضر میل نکنید تا عید لاغر شوید

    روش چهارم لاغری تا عید، استفاده از نوشیدنی های سالم و بدون قند است. تغییر در روند تغذیه در نوع مواد غذایی مصرفی در کنار استفاده از نوشیدنی های سالم از روش های لاغر شدن تا عید است.

    اگر به دنبال لاغری تا عید هستید بهتر است تا آن زمان از نوشیدن نوشابه های مختلفو آبمیوه های غیرطبیعی و مصرف شیرینی جات و شکلات بپرهیزید. با انجام این امور به راحتی می توانید تاثیر شگفت انگیز آن را در بدن خود مشاهده کنید. روش دیگری که می توان از آن برای لاغری استفاده کرد، نوشیدن دمنوش های لاغری است. دمنوش هایی مانند بابونه و چای سبز علاوه بر آرامشی که به انسان می دهند می توانند به خوبی در لاغری و چربی سوزی شما تاثیر داشته باشند.

    نوشیدنی های لاغرکننده

    روش بعدی برای لاغر شدن استفاده از ترکیباتی مانند قهوه به همراه لیموی تازه و کمی عسل است. اگر هر روز صبح یک فنجان قهوه را به همراه نصف لیمو ترش و یک قاشق چای خوری عسل ترکیب و میل کنید بعد از حدود یک هفته الی دو هفته تاثیر شگفت انگیز آن را خواهید دید.

    آهسته غذا بخورید

    روش بعدی لاغری تا عید، آهسته غذا خوردن است .یکی از از اصول بسیار مهم در لاغر شدن و جلوگیری از چاق شدن غذا خوردن به صورت آهسته می باشد. شاید تا به امروز از خود سوال کرده باشید که چرا برخی از افراد با وجود آنکه مقدار غذای آن ها بیشتر از شما است اما لاغر هستند. این بنا به سرعت غذا خوردن آن ها بستگی دارد. هر چقدر آرامتر غذا بخورید و هر لقمه را به تعداد زیادی در دهان خود بجوید وزن شما ثابت می ماند. از آنجایی که سرعت ارسال پیام سیری از معده حدود ۲۰ دقیقه است به همین دلیل با آرام غذا خوردن و صرف وقت کافی، قبل از خوردن مقدار زیادی غذا سیر می شوید. علاوه بر آن افرادی که آهسته غذا می خورند نسبت به دیگران شکم و پهلوی کوچکتری دارند.

    غذاهای سرشار از فیبر بخورید

    فیبر یکی از مواد غذایی به شمار می رود که برای هضم غذا و دفع سریع مناسب است. با هضم مناسب و رفع مشکل یبوست به سرعت کاهش وزن اتفاق می افتد. فیبر در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد و هر کدام از آن ها برحسب ذائقه توسط فرد خاصی می تواند مصرف شود.

    فیبرها همان پلی ساکاریدهای ساختاری هستند که سرشار از مواد معدنی و آب هستند و دفع روده ها را آسان می کنند. مواد غذایی که سرشار از فیبر هستند مانند انواع بری ها، نارگیل و آناناس، حبوبات، شلغم و به خصوص جو دو سر، سرشار از فیبر هستند و هر فردی می تواند با مصرف این قبیل مواد غذایی به کاهش وزن خود کمک کند.

    با مصرف کافی فیبر می توانید یبوست خود را کنترل کنید. همچنین از بروز بواسیر (هموروئید) و شقاق پیشگیری کنید.

    میزان توصیه‌ شده‌ی مصرف فیبر از نظر متخصصان تغذیه برای مردان حدود ۳۸ گرم است. این مقدار برای زنان حدود ۲۵ گرم در روز است. با این وجود، بیشتر افراد تنها حدود نیمی از این میزان یعنی حدود۱۵ تا ۱۷ گرم در روز فیبر دریافت می ‌کنند.

    اگر شما نیز به دنبال لاغری تا عید هستید بهتر است با رعایت پنج نکته ای که گفتیم و روزانه ورزش روزانه به تناسب اندام برسید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.