جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • فواید یادگیری موسیقی در آموزشگاه
    06 فوریه 2023 - 0:28
    شناسه : 3969

    زمان مطالعه: ۴ دقیقه فواید یادگیری موسیقی در آموزشگاه موسیقی یکی از ارزشمندترین هدیه های طبیعت به انسان است.  دسته ای از ارتشاعات مثبت است و نوعی از شگفتی هایی است که خداوند به انسان ارزانی داشته است. موسیقی می تواند آرامش روحی، جسمی و ذهنی را به همراه داشته باشد. یکی از هوش هایی که در هوش گاردنر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۴ دقیقه

    فواید یادگیری موسیقی در آموزشگاه

    موسیقی یکی از ارزشمندترین هدیه های طبیعت به انسان است.  دسته ای از ارتشاعات مثبت است و نوعی از شگفتی هایی است که خداوند به انسان ارزانی داشته است. موسیقی می تواند آرامش روحی، جسمی و ذهنی را به همراه داشته باشد. یکی از هوش هایی که در هوش گاردنر ذکر شده است داشتن هوش موسیقیایی و توانایی آموختن و نواختن موسقی می باشد. بنابراین کسانی که دارای این نوع هوش می باشند لازم است استعداد و توانایی خود را در این زمینه پرورش دهند و شکوفا کنند. آموزشگاه موسیقی کرج مکانی برای شناسایی و پروراندن این استعداد در بین شما و فرزندانتان می باشد. یادگیری موسیقی تنها به معنای آموزش نواختن آلات موسیقی نیست بلکه کسی که خوب موسیقی را فرا می گیرد بهتر از دیگران می تواند موسیقی را گوش دهد و حتی لذت بیشتری را از شنیدن موسیقی میبرد. یادگیری موسیقی دستاوردهایی را با خود به همراه می آورد، از جمله آنها اینکه، فردی که موسیقی را می آموزد شادی را در  سراسر جهان گسترش می دهد. یادگیری موسیقی عاملی برای سرگرم شدن به نحو مطلوب می باشد.

    1.111 - فواید یادگیری موسیقی در آموزشگاه

    در آموزشگاه موسیقی ویولا کرج و کالج موسیقی برکلی  تمامی آموزش ها به صورت کاملا منطبق بر آموزش های جهانی می باشد و فراگیران می توانند با استانداردهای بین المللی موسیقی آن را بیاموزند. تاکید بر کاوش و ساخت موسیقی، در حالی که زبان آموزان در مهارت اجرا و آموزش موسیقی به برتری دست می یابند. یکی از فواید موسیقی که در سال های اخیر بسیار مورد تاکید قرار گرفته است استفاده از موسیقی جهت صوت درمانی یا همان موسیقی درمانی می باشد. صوت درمانی یک روش درمانی ایده آل و غیر تهاجمی است که مکمل طب سنتی و رشته های جایگزین است و در نوع خود یک روش درمانی است.

    مزایای موسیقی درمانی

    موسیقی درمانی راهی زیبا جهت پرورش احساس است، موسیقی و صدای آن احساس را کامل تر، متمرکزتر و آرامش بیشتری را فراهم می کند. پس از یک جلسه مناسب، صوت درمانی بدن به یاد می آورد که آرامش واقعی و عمیق چیست و سیستم عصبی به نوعی تغذیه و تقویت می شود.

    2.222 - فواید یادگیری موسیقی در آموزشگاه

    صدا درمانی به ویژه برای موارد زیر توصیه می شود:

    افرادی که دچار فرسودگی شغلی شده و مدیریت استرس برای آنها دشوار است. همراه با فرآیندهای معنوی و تغییرات زندگی موسیقیدرمانی می تواند بسیار موثر یاشد.

    افراد  بارداری و کسانی که به تازگی زایمان کرده اند نیز می توانند از فواید صوت درمانی استفاده کنند.

    همچنین می تواند به مشکلات مختلفی مانند:

    • بهبودی از آسیب های جسمی
    • دردهای  مزمن
    • فرسودگی
    • سیستم عصبی بیش از حد حساس
    • فیبرومیالژیا
    • اضطراب
    • تنش جسمی و روحی
    • سردرد
    • بی خوابی یا خواب کم کیفیت
    • مشکلات مفاصل
    • و غیره

    همه این مشکلات را می توان به کمک موسیقی درمان و یا تسهیل نمود.این شاخه از علم موسیقی بسیار وسیع است و علم مختص به خود را دارد. کسانی که موسیقی را خوب می فهمند و با آن ارتباط خوبی برقرار کرده اند می توانند وارد این علم شده و موسیقی درمانی را نیز یاد بگیرند و برای درمان مشکلات زیادی از آن استفاده نمایند. همه ما باید به قدرت اعجاب آور موسیقی ایمان بیاوریم، نوعی قدرت شفا بخش در نت های موسیقی نهفته است. نت های به ظاهر بی معنا تمام آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید. بازی نت ها روی هر یک از آلات موسیقی می تواند شما را از مشکلی رهایی دهد. کار با موسیقی و هر یک ازآلات آن ویژگی های درونی و مهارت های بین فردی لازم برای کار با دیگران را توسعه می دهد. همانطور که ارتباط خود را با عنصر صدا تجسم می کنید، روح خود را رشد و توسعه می دهید. تاکید زیادی بر توسعه شخصی شما در ارتباط عمیق با عنصر صدا از طریق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌هایی خواهد بود که برای انعطاف‌پذیری و سازگاری طراحی شده‌اند.

    3.333 - فواید یادگیری موسیقی در آموزشگاه

    از این گذشته، هر سیستم یا مجموعه ای از پروتکل ها نقطه شروعی برای کاوش شخصی و عملی است. با همه این اوصاف شما می توانید بهترین و بیشترین بهره را با توجه به مشکل خود از موسیقی ببرید. وقتی در زندگی به موسیقی می پردازید بعد از گذشت مدتی تمامی صداها برای شما معنا و مفهوم خاص خود را ارائه می دهد. نگاه شما به موسیقی تغییر می کند و دیگر بی تفاوت از کنار صداهای اطراف نمی گذرید. صدای آواز پرنده، صدای جاری شدن آب و حتی  صدا شکستن یک لیوان نیز برای شما مفهومی ویژه خواهند داشت. یک مربی خوب می تواند هوش موسیقیایی نهفته شده در وجود شما را برانگیزد و استعدادهای پنهان شده در نهان شما را آشکار کند. بنابراین توجه به انتخاب مربی بسیار حائز اهمیت است، علاوه بر اینکه مربی باید بتواند طریقه درست نواختن موسیقی را به شما بیاموزد، باید موجب دوستی شما با صدا شود و گوش های شما را نیز برای شنیدن و تفکیک صداها تیز کند.وقتی یک موسیقی دان خوب و متبحر می شوید که بتوانید خوب بشنوید.

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.