جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال
    24 دسامبر 2022 - 22:12
    شناسه : 3753

    زمان مطالعه: ۵ دقیقه روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در میان جوانان بسیار رواج دارد. از آنجایی که روش های بسیاری برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد بررسی و آشنایی با هر یک از این روش‌ها و میزان ریسکی بودن آن ها به کسب درآمد بپردازند. بتر است بدانید که […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۵ دقیقه

    روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

    کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در میان جوانان بسیار رواج دارد. از آنجایی که روش های بسیاری برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد بررسی و آشنایی با هر یک از این روش‌ها و میزان ریسکی بودن آن ها به کسب درآمد بپردازند. بتر است بدانید که بسیاری از افراد از طریق استخراج ارزهای دیجیتال درآمد کسب می کنند. اما برخی دیگر از طرف معامله با سایر روش‌های موجود به درآمد می رسند. اما هر کسی که وارد این شغل می شود ممکن است موفق نشود و سرمایه خود را از دست بدهد اما بسیاری از افراد هستند که به درآمدهای خوبی می رسد.

    همه این کار ها بستگی به میزان ریسک پذیر بودن فرد و کنترل احساسات توسط وی بستگی دارد. علاوه بر آن افراد قبل از ورود به بازار کریپتوکارنسی باید آموزش های حرفه ای لازم را ببینند. اما خبر خوب این است که روش های بسیاری برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد. قصد داریم نگاهی دقیق تر به روش های آن ها بیندازیم.

    بازی های بلاک چینی

    یکی از جذاب ترین روش هایی که می توان با استفاده ارز دیجیتال کسب درآمد کرد، انجام بازی های بلاکچینی است. این روزها بیشتر از ۲۰۰ بازی وجود دارد که مردم بسیاری را به خود جذب کرده اند. این بازی ها بیشتر شامل بازی های جنگی و مبارزه‌ای و کارتی هستند، یا بازی هایی مانند رشد و پرورش موجودات هستند.

    ارزهای دیجیتال - روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال

    کسب درآمد از nft

    پس از آن که توکن غیر قابل معاوضه یا همان NFT رواج یافت صنعت بازی های کریپتوکارنسی بسیار متحول شد. به مرور بازی هایی رواج یافت که در آن ها افراد با پیدا کردن آیتم هایی مانند تصاویر NFT درآمد کسب کردند. آن ها از طریق قرار دادن آیتم ها در فروشگاه های آنلاین بازی، می فروشند.

    یکی از معروف ترین بازی های کریپتویی که هم اکنون رواج دارد اکسی اینفینیتی نام دارد. این بازی تماما رایگان نیست در ابتدا برای شروع باید تعدادی از توکن های بومی آن را خریداری کنید. سپس به صورت رایگان بازی کنید. برخی دیگر از بازی ها نیز وجود دارد که از همان ابتدا تمام رایگان است و نیازی به خریداری آیتم نیست.

    سرمایه گذاری یا Investment در ارزهای دیجیتال

    یکی از استراتژی های مناسب برای کسب درآمد ارز دیجیتال، خریداری آن ها و هولد کردن است. یک استراتژی مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال، طولانی مدت بودن آن است. البته برای این روش با تحلیل فاندامنتال می‌توانید ارز مناسب خود را خریداری کنید و سپس آن را نگهداری کنید. طولانی بودن زمان می توان از چند ماه تا چند سال باشد. این روش بسیار آسان است چرا که نیاز به تحلیل کردن مستمر و اضطراب ناشی از آن وجود ندارد.

    برای خرید و هولد کردن ارز دیجیتال نیاز است تا برخی از ارزهای دیجیتال و مشهور مانند بیت کوین اتریوم خریداری کنید. البته این ارزهای دیجیتال ممکن است دچار نوسان شوند اما در دراز مدت سود خیلی قابل توجهی خواهند داشت. به دلیل رشد بالای این رمز ارزها و خرید آن ها این روش همچنان پیشنهاد می شود. این روش کاملا رایگان نیست و نیاز به سرمایه اولیه دارد اما با تحلیل درست می توانید به درآمدهای قابل توجهی برسید.

    یکی از روش های ورود به بازار رمز ارز برای اولین بار این است که با حداقل سرمایه و خرید یکی از رمزارزها آغاز کنید. بهتر است یک صرافی معتبر انتخاب و سرمایه گذاری را شروع کنید.

    هولد کردن ارز دیجیتال برای دو هدف انجام می گیرد یکی از آن ها افزایش سرمایه در بلندمدت و دیگری جلوگیری از ضرر و زیان در نوسان های بازار است. افرادی که در سال ۲۰۱۱ رمز ارز خریدند تا سال ۲۰۱۳ توانستند بیش از ۵۰۰ برابر بر دارایی‌های خود اضافه کنند.

    مقالات بیشتر: ارز دیجیتال لونا چیست؟

    اما از اوایل سال ۲۰۱۴ همه چیز تغییر کرد و در یک شب افت شدیدی را شاهد بودیم. اما مجدداً ارزش بیت کوین افزایش پیدا کرد.

    استیکینگ ارز دیجیتال

    روش دیگر کسب درامد از ارز دیجیتال، استیکینگ ارز دیجیتال است. در این روش کاربر با خرید ارز دیجیتال و نگهداری آن سود می کنند. در این روش یک صرافی یا فرد، رمز ارز خاصی را در یک ولت مشخص نگهداری می کند و در قبال آن پاداش می گیرد.

    دریافت ایردراپ

    یکی دیگر از روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال، دریافت airdrop نام دارد. ایردراپ درحقیقت روش جدیدی برای بازاریابی ارزهای دیجیتال است. در این روش از کسب درآمد از رمزارزها، کاربر می تواند براساس کیف پول خود توکن یا کوین پروژه دریافت کند. در این روش، افراد بسیاری با کسب درآمد از ارز دیجیتال آشنا می شوند و هرکاربر از نرم افزار استفاده می کند.

    البته برای آن که کاربر واجد شرایط دریافت ایردراپ شوند باید فعالیت هایی انجام دهند. یکی از این فعالیت ها انجام تراکنش های متعدد در شبکه آن ارز است. علاوه بر آن، کاربر باید مقداری از یک رمز ارز خاص را خریداری و نگهداری کند. دانستن این نکته ضروری است که انجام اموری مانند خرید و فروش و ایجاد تراکنش، هزینه هایی به همراه خواهد داشت. نیازی به نگرانی از بابت هزینه ها نیست، چراکه در بیشتر مواقع میزان هزینه ها با قیمت توکن های دریافت شده به صورت ایردراپ برابر هستند و تا حدودی این هزینه ها را پوشش می دهند. از طرف دیگر ایردراپ های دیگری با قیمت بالا وجود دارند که مبالغ هنگفتی برای کاربران هدیه کرده اند.

    Crypto Games - روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال

    انواع ایردراپ

    در حالت کلی چندین نوع ایردراپ وجود دارد. یکی از این ایردراپ ها توسط پروژه ها به افرادی که از نرم افزارشان استفاده کرده اند تعلق می گیرد. برخی دیگر نیز از طریق هولد و سرمایه گذاری یک توکن خاص، توکن های جدیدی به صورت ایردراپ دریافت می کنند.

    سومین نوع از دریافت ایردراپ، اهدای جایزه توکن از بابت دنبال کردن شبکه های اجتماعی پیشنهادی به مخاطب است.

    باوجود اینکه سومین نوع ایردراپ چندان جذاب به نظر نمی رسد اما می توان به این شکل به قضیه نگاه کنیم که ممکن است مرحله ای برای اخذ شرایط دریافت ایردراپ است.

    جالب است بدانید در سال گذشته یک صرافی با نام dydx، به افرادی که تنها ۱ دلار تریدانجام می دادند حدود ۱۴ هزار دلار ایردراپ هدیه می داد. این میزان از ایردراپ براساس مقدرا تراکنش و ترید کاربر افزایش می یافت و گاها افرادی بودند که تا ۵۰ هزار دلار ایردراپ دریافت می کردند.

    ریسک های دریافت ایردراپ همانند سایر روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال است و گاها هزینه های پرداختی کاربر بیش از دریافت ایردراپ می شود. برخی از پروژه ها نیز از ایردراپ سواستفاده می کنند و با روش های گوناگون اطلاعات کاربران را به دست می آورند.

    کسب درآمد با استفاده از عرضه اولیه یک ارز دیجیتال

    در این روش درصدی از توکن ها به صورت عرضه اولیه به کاربر اعطا می شود. البته کاربر با بررسی شرایط و مطالعه وایت پیپیر می تواند میزان ریسک این روش را به حداقل برساند. در عرضه اولیه هدف اصلی تبدیل شرکت خصوصی به عمومی نیست. بلکه هدف، جمع آوری منابع مالی برای دولوپرهای پروژه است. البته در بسیاری از موارد مشاهده شده است که این توکن ها پس از خرید توسط کاربر، دچار افت قیمت شدند به قدری که قیمت آن ها صفر شد. به همین دلیل برای جلوگیری از ازدست رفتن سرمایه، امروزه صرافی های متمرکز و بزرگی مانند بایننس با بررسی شرایط این عرضه اولیه رمز ارز ها را انجام می دهد.

    در خرید عرضه اولیه، به دلیل پایین بودن قیمت، افراد سودهای قابل توجهی بدست می آورند. اما برای آزادسازی و و فروش این توکن ها نیاز است کاربر مدت زمان طولانی تری صبر کند.

    همانطور که گفتیم روش های بسیاری برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد. در این مقاله به صورت مختصر به آن ها اشاره شد. به نظر شما کدام روش برای کسب درآمد مناسب است؟

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.