جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • حداد عادل و دلایل غیر موجه مدرسه فرهنگ
    19 آگوست 2020 - 9:45
    شناسه : 1047
    آقای حداد عادل، آن زمان که همسر محترمه شما در مصاحبه تلوزیونی گفتند : مدرسه غیرانتفاعی تاسیس کردیم چون وقتی پسرم به سن دبیرستان رسید و می خواست به رشته علوم انسانی برود، مدرسه مناسبی برایش وجود نداشت» فهمیدم که چه آب زیرکاهی هستی. رهبر انقلاب در حال حاضر، نقش محوری و اصلی را در یکپارچگی کشور دارند و  تضعیف جایگاه ایشان، به نفع کشور نیست. این را هر بنی بشری می داند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    نمی دانم چه رازی است که مسئولیت اگر در جایی کم بیاورند ، گردن رهبری می اندازند. آن از ظریف و روحانی که بعد از شکست برجام آن را گردن رهبری انداختند، این هم حداد عادل که تاسیس مدرسه فرهنگ را در بهترین نکته تهران به گردن رهبری انداختند.

    آقای حداد عادل، آن زمان که همسر محترمه شما در مصاحبه تلوزیونی گفتند : مدرسه غیرانتفاعی تاسیس کردیم چون وقتی پسرم به سن دبیرستان رسید و می خواست به رشته علوم انسانی برود، مدرسه مناسبی برایش وجود نداشت»

    فهمیدم که چه آب زیرکاهی هستی. رهبر انقلاب در حال حاضر، نقش محوری و اصلی را در یکپارچگی کشور دارند و  تضعیف جایگاه ایشان، به نفع کشور نیست. این را هر بنی بشری می داند.

    آقای حداد عادل، لطفا افتضاحات خود را به پای رهبری و نظام ننویسید. همه می دانند که مدرسه فرهنگ، به نقل از همسر شما، برای دغدغه های شخصی تاسیس شده است. لطفا دیگر اشتباهات خود را به پای دیگران ننویسید.

    ایا تاسیس مدرسه در جنوب شهر زیبنده نبود ! شمال شهرنشینی چه کمکی به شما وامثال شما کرده؟ برای مردم چه فرق می کند این اموال رابه شمابدهند یا به بنیاد؟ ظالم به دست ظالم از بین میرود این روزها بیشتر لمس میشود دعای خیر کدامین محروم وناتوان رادر کارنامه داریدکه اینگونه مغرور شدید! صرف کدامین هنر صاحب منصب شدید! نه دفاعی از اقای فتاح داریم نه درکی از سخنان شما ،برای چه کسی دامن تطهیرمی کنید

    البته اشتباه نکنید!

    آنچه که زیر سوال است، روش و نحوه ی بیان بوده و نه اصل موضوع پیگیری مطالبات بنیاد!!!

    ایرادی که بر جناب #فتاح وارد است، ایراد رفتاری و اخلاقی است و نه عملکردی!

    همانطور که در مناظرات ۸۸ حرف #احمدی_نژاد حق بود ولی حقی که با بیان ناصحیح و روش ناصواب، شهید شد! مهندس فتاح نیز با استفاده نادرست و غیرمنطقی از رسانه ی ملی، آتشی را روشن کرد که تر و خشک، حالی ش نخواهد بود!!!

    #حدادعادل و عشق و حال ماهواره ای ها با دفاعیه اش آغاز پس لرزه هاست!!!

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.