جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • جدیدترین فیلم های ۲۰۲۲ کدام اند؟
    28 اکتبر 2022 - 22:55
    شناسه : 3483

    زمان مطالعه: ۵ دقیقه معرفی جدیدترین فیلم های ۲۰۲۲ یکی از سرگرمی های محبوب جوانان تماشای فیلم و سریال است و با این وجود نیاز است تا با جدیدترین فیلم های ۲۰۲۲ آشنا شوید تا بتوانید در اوقات فراغت خود از بهترین فیلم ها بهره ببرید. در این مقاله به بررسی اجمالی جدیدترین و بهترین فیلم های امسال می […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۵ دقیقه

    معرفی جدیدترین فیلم های ۲۰۲۲

    یکی از سرگرمی های محبوب جوانان تماشای فیلم و سریال است و با این وجود نیاز است تا با جدیدترین فیلم های ۲۰۲۲ آشنا شوید تا بتوانید در اوقات فراغت خود از بهترین فیلم ها بهره ببرید. در این مقاله به بررسی اجمالی جدیدترین و بهترین فیلم های امسال می پردازیم با ما همراه باشید. در ادامه لیستی از فیلم های مستند، فیلم های جریان سینمای هنری یا انیمیشن است که آثاری از گاسپار نوئه، ریچارد لینکلیتر، دیوید کراننبرگ و رابرت اگزر است.  البته اگر علاقمند فیلم های ایرانی هستید مقاله ۵ فیلم ایرانی در سال های اخیر را از دست ندهید.

    فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون

    فیلم ابرقهرمانی Batman 2022، دارای ژانر ابرقهرمانی است که در امتیازات imdb رتبه ی ۷٫۹ را به دست آورده است. این فیلم همانطور که از نامش پیداست براساس کمیک های DC تولید شده است. این فیلم به نوعی بازسازی نسخه ای جدید از فیلم بتمن است. در این فیلم هیجان انگیز، رابرت پتینسون در نقش بتمن ظاهر شده است.

    جدیدترین فیلم سینمایی ۲۰۲۲ با نام پروژه آدام

    دومین فیلمی که می توانید به عنوان یکی از جدیدترین فیلم های سینمایی ۲۰۲۲ مشاهده کنید، پروژه آدام است که با نام The Adam Project نیز می توانید دانلود کنید. این فیلم سینمایی در تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۲ میلادی مصادف با ۸ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد. ژانر فیلم پروژه آدام، اکشن، علمی تخیلی، کمدی و ماجراجویی است. در این فیلم بازیگرانی با نام های رایان رینولدز، مارک روفالو، جنیفر گارنر، کاترین کینر و زوئی سلدانا شرکت کرده اند. کارگردان فیلم پروژه آدام، شان لوی نام دارد. داستان این فیلم به صورت مختصر، رایان رینولدز در این فیلم نقش یک خلبان را دارد که از زمان آینده به حال آمده است. اکنون وی وظیفه نجات دادن دنیا را از طریق نقش کودکی اش برعهده دارد.

    فیلم سینمایی The 355

    فیلم the 355 که در تاریخ ۷ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی اکران شد، امتیار ۵٫۵ از Imdb را به دست آورده است. این فیلم با کارگردانی سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) به عنوان یکی از برترین فیلم های ۲۰۲۲ هالیوودی شناخته شده است. بازیگران بسیاری مانند جسیکا چستین، لوپیتا نیونگو، پنه لوپه کروز و… در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

    poster ad039714 6d55 45bf 8008 c9027cdd9b63 - جدیدترین فیلم های 2022 کدام اند؟

    داستان جذاب این فیلم که بر پایه ژانر اکشن، جاسوسی است، در رابطه با یک مامور CIA است. این مامور با سایر همکاران خود برای به دست آوردن مجدد یک اسلحه همکاری می کنند. عنوان فیلم به مامور ۳۵۵ اشاره می کند. این مامور یک جاسوس زن برای طرفداران در انقلاب آمریکا است. این فیلم سینمایی در سال ۲۰۲۲ میلادی توسط کمپانی Universal Pictures منتشر شد.

    فیلم آب عمیق با نام Deep Water

    یکی دیگز از جدیدترین فیلم های ۲۰۲۲، فیلم سینمایی آب عمیق است که در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۲ میلادی عرضه شد و ژانر تریلر و روانشناختی دارد. امتیاز imdb این فیلم سینمایی ۵٫۵ است. فیلم Deep Water با کارگردانی آدریان لین (Adrian Lyne) و بازی هنرمندانی مانند بن افلک، آنا د آرماس، تریسی لتس و… منتشر شد. دومین عنوان فیلم سینمایی دیپ واتر، بر اساس رمانی با همین نام که اثر پاتریشا های اسمیت است عرضه شده است. دومین عنوان دیپ واتر همان ژرف آب است که در سال ۱۹۵۷ بر اساس رمان مذکور تولید شد.

    کارگردان فیلم دیپ واتر، پس از انتشار این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۲ را از آن خود کرده است. آدریان لین پس از ساخت فیلم Unfaithful و گذشت ۲۰ سال، مجددا به عرصه ی تولید فیلم بازگشته است. فیلم آب عمیق ابتدا قرار بود در تاریه ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه شود اما بر اساس تغییراتی، در تاریخ ۱۸ مارس منتشر شد.

    اسکریم (جیغ)

    فیلم جذاب دیگری که با ژانر اسلشر، ترسناک و امتیاز imdb، برابر با ۶٫۳ به روی پرده رفت، جیغ یا همان The scream نام دارد. اسکریم با کارگردانی مت بتینلی-اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تیلور ژیلت (Tyler Gillett) و نقش آفرینی هنرمندانی مانند ملیسا باررا، میسون گودینگ، جنا اورتگا و… عرضه شد. فیلم سینمایی Scream 5، پنجمین قسمت از مینی سریال اسکریم است که در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شد. این قسمت، ادامه ی مستقیمی از اسکریم ۴ است که داستان آن را دنبال می کند. داستان مختصر این فیلم بیانگر آن است که روایت کننده ی جریانات و قتل هایی است که طی ۲۰ سال در شهر وودزبرو اتفاق می افتد. پس از آن ها اکنون نیز قاتل دیگری با نام Ghostmask راهی این شهر است. تمرکز و هدف ای قاتل، نوجوانان هستند.

    فیلم سینمایی موربیوس

    فیلم سینمایی موربیوس با کارگردانی دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) و بازیگران جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا و… منتشر شده است. این در حالی است که فیلم Morbius امتیاز imdb 5.2 دارد.

    Morbius 2022 Poster - جدیدترین فیلم های 2022 کدام اند؟

    ژانر فیلم موبیوس، همانند بتمن، ابرقهرمانی است. با این تفاوت که در این فیلم، موبیوس به عنوان یک فرد تلاش می کند تا با بیماری خونی نادر خود مقابله و آن را درمان کند. اما طی انجام اقدامات درمانی به صورت اتفاقی به خون آشام تبدیل می شود.

    فیلم کله خر برای همیشه

    این یک فیلم کمدی و واقع نما است که کارگردان آن جف ترماین (Jeff Tremaine) است.  علاوه بر هنر کارگردان، بازیگرانی مانند جانی ناکسویل، استیو-او، کریس پونتیوس و… در این فیلم نقش آوری کرده اند. جالب است بدانید این فیلم امتیاز imdb معادل ۶٫۹ را از آن خود کرده است. این فیلم ۴امین قسمت از مینی سریال Jackass است. فیلم کله خر ۲۰۲۲، ادامه ی فیلم Jackass 3d است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.

    فیلم جذاب مرد شمالی از جدیدترین فیلم های ۲۰۲۲

    مرد شمالی یا همان Northman نیز در تاریخ ۲۲ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی در میان جدیدترین فیلم های این سال منتشر شده است. بازیگران فیلم مرد شمالی شامل  الکساندر اسکاشگورد، نیکول کیدمن، آنیا تیلور-جوی و… و کارگردان آن رابرت اگرز (Robert Eggers) است. اگر به فیلم هایی با ژانر حماسی-تاریخی علاقه دارید این فیلم سینمایی یکی از گزینه های عالی است.

    خر - جدیدترین فیلم های 2022 کدام اند؟

    چراکه امتیاز imdb فلیم مرد شمالی برابر با ۷٫۱ است که عالی به نظر می رسد. داستان این فلیم بر اساس روایتی از قرن دهم میلادی است که در ایسلند اتفاق افتاده است.در این فیلم، الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård) نقش یک وایکینگ را بازی می‌کند که بعد از قتل پدرش به سراغ انتقام می رود.

    فیلم آواتار ۲

    اگر شما نیز علاقمند فیلم های جیمز کامرون هستید، آواتار ۲ یکی از گزینه های عایل از بین جدیدترین فیلم های ۲۰۲۲ است که ژانر آن حماسی، علمی تخیلی است. بازیگران فیلم Avatar 2 2022، شامل سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ و… هستند. این فیلم در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ میلادی عرضه شده است. داستان این فیلم دنباله روی داستان آواتار ۱ است. آواتار ۱ پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۰۹ بود.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.