جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • تور طبیعت گردی، یک تور لذت بخش
    19 می 2022 - 10:34
    شناسه : 2638

    زمان مطالعه: ۳ دقیقه تور طبیعت گردی، یک تور لذت بخش مگر می شود کسی باشد که از طبیعت گردی لذت نبرد؟ وقتی صحبت از تور طبیعت گردی می شود، سفر به جنگل ها، کوه ها و دشت های ناشناخته ما را هیجان زده می کند. بیایید با هم سفری به طبیعت بکنیم. تا به پاسخ این پرسش برسیم […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    تور طبیعت گردی، یک تور لذت بخش

    مگر می شود کسی باشد که از طبیعت گردی لذت نبرد؟ وقتی صحبت از تور طبیعت گردی می شود، سفر به جنگل ها، کوه ها و دشت های ناشناخته ما را هیجان زده می کند. بیایید با هم سفری به طبیعت بکنیم. تا به پاسخ این پرسش برسیم که فواید طبیعت گردی و سفرهای جذاب به دل طبیعت چیست؟ برای ما چه سودی دارد؟ با مجله مانا همراه باشید.

    زندگی سرشار از زیبایی هاست. واقعا حیف است که در طول زندگی خود، از این زیبایی های خدادادی بهره نبریم. طبیعت هم پر است از همین شگفتی ها و زیبایی ها. گاهی وقت ها، لازم است سفری به دل طبیعت کرد. از هوای طبیعت، صدای طبیعت، انرژی و شگفتی آن نهایت استفاده را بکنیم تا بتوانیم با روحیه و انرژی زیاد، به کار و زندگی خود بازگردیم.

    مزایای تور طبیعت گردی

    زندگی شهری و شهر نشینی، بشریت را به سمت افسرده شدن، بی احساس شدن و بیمار شدن پیش می برد. واقعا هم همینطور است. آلودگی های صوتی و زیستی شهرها روز به روز بیشتر می شود و انسان شهر نشین روز به روز ناراضی تر.

    اینجاست که ارزش و اهمیت تور طبیعت گردی بیشتر می شود. درست است، فرار از دست این صحنه های وحشتناک شهری و کشیدن یک نفس! گاهی وقت ها لازم است برای روحیه خود هم که شده از زندگی شهری فرار کنیم. مدتی را در آرامش و در کنار زیبایی های طبیعت سپری کنیم.

    بیشتر بخوانید:

    راهنمای گردشگری ایران

    آثار زندگی مدرن و آلودگی های آن تاثیر وحشتناکی بر سلامت روان انسان ها هم دارد. می توانیم با گذراندن لحظاتی در دل طبیعت، از آرامش بیشتری برخوردار شده و توانایی های خود را بازیابیم و اثرات منفی شهر را خنثی کنیم. این مزایا تور طبیعت گردی به شدت برای کودکان هم لازم است. این کار قدرت تفکر، خلاقیت و هوش کودکان را هم بالا می برد. 

    طبیعت گردی، یکی از راه های افزایش خلاقیت

    کافی است از هنرمندان بپرسید، خواهند گفت وقتی چشمه خلاقیت آنها خشک می شود، سفری به طبیعت می کنند. این موضوع اثبات شده است که سفر به طبیعت خلاقیت می آورد. احساس آرامشی که در سفر به طبیعت به شما دست می دهد، توصیف شدنی نیست. عظمت طبیعت و خلقت شما را متحیر می کند.

    1.2 - تور طبیعت گردی، یک تور لذت بخش

    انواع تور طبیعت گردی

    تا اینجا با طبیعت گردی آشنا شدیم. ولی بحث طبیعت گردی بسیار فراتر از این است. طبیعت بسیار گسترده است و انواع مختلفی نیز دارد. در این بخش قصد داریم کمی به بخش های مختلف طبیعت سفر کنیم.

    • طبیعت گردی ساحلی
    • طبیعت گردی گردشگری جنگل (جنگل نوردی)
    • طبیعت گردی کویر و بیابان (بیابان و صحرانوردی)
    • طبیعت گردی چشمه های آب معدنی و آبگرم
    • اکوتوریسم
    • و …

    هر کدام از موارد بالا، دنیای جدا برای خود هستند. جنگل نوردی که عظمتی برای خود دارد. تصور کنید به یک جنگل سفر کردید. پر از اسرار، صدای طبیعت، حیوانات، صخره و … چقدر لذت بخش و آرامش دهنده خواهد بود.

    اکوتوریسم هم یک سفر مسئولانه به دل طبیعت است که موجب حفظ و نگهداری محیط زیست و همچنین بهبود زندگی مردم آن محیط می شود. البته اکوتوریسم برای خود قوانینی دارد که در مقاله ای جداگانه به آن خواهیم پرداخت.

    کویر و بیابان هم در نوع خود بسیار جالب و هیجان انگیز هستند. یا چشمه های آبگرم طبیعی که شاید بتوان گفت خاصیت بسیار  زیاد روانی و پزشکی دارند.

    پیشنهاد می کنم برای یکبار هم که شده حتما تور طبیعت گردی بروید. قول می دهم یکی از لذت بخش ترین لحظات برای شما رقم می خورد.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.