جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • بهترین بازیکن های ۲۰۲۲
    13 دسامبر 2022 - 20:45
    شناسه : 3721

    زمان مطالعه: ۶ دقیقه ۱۰ نفر از بهترین بازیکن های ۲۰۲۲ از میان هزاران بازیکن فوتبال در جهان، تعدادی انگشت شمار به شهرت جهانی می رسند.‌ علت این شهرت نیز به نوع بازی و گل های زده شده است. هرچند تعدادی از بازیکن ها نیز به دلیل میزان برخورد مناسب خود با طرفداران، محبوبیت بیشتری دارند. در این مقاله […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۶ دقیقه

    ۱۰ نفر از بهترین بازیکن های ۲۰۲۲

    از میان هزاران بازیکن فوتبال در جهان، تعدادی انگشت شمار به شهرت جهانی می رسند.‌ علت این شهرت نیز به نوع بازی و گل های زده شده است. هرچند تعدادی از بازیکن ها نیز به دلیل میزان برخورد مناسب خود با طرفداران، محبوبیت بیشتری دارند. در این مقاله به معرفی بهترین بازیکن های فوتبال در جام‌ جهانی ۲۰۲۲ می پردازیم.

    جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز امسال حواشی مختلفی را شاهد بود که هرکدام جنجال هایی را ایجاد کرد. امسال به دلیل سبک بازی و گاها تصمیم گیری های سرمربی فوتبال، شاهد بازیکن های برتر بودیم که عملکرد عالی از خود نشان دادند.

    امسال برخلاف بازیکن های معروفی مانند رونالدو مسی و غیره شاهد بازیکن هایی هستیم که بسیار جوان و فوق العاده پر استعداد هستند و می توانند روزی جایگزین این افراد شوند اگر شما نیز علاقمند آشنایی با این بازیکن های برتر جام جهانی ۲۰۲۲ هستید با ما همراه باشید.

    رونالدو

    بیش از دو دهه بود که رونالدو در صدر بهترین های فوتبالیست جهان بود و این جایگاه را ترک نمی کرد. اما جالب است بدانید در این لیست که قرار است بهترین بازیکن های جام جهانی ۲۰۲۲ را معرفی کنیم. متاسفانه رونالدو در انتهای لیست قرار دارد. انصافاً اگر بگویم او بهترین هایش را پشت سر گذاشته و اکنون وقت افول وی است دروغ نگفته ایم. اما باز هم یکی از بهترین با چهره های تیم منچستر یونایتد کریستین رونالدو است.

    در ابتدا کریستین رونالدو یک وینگر بود و اکنون از فورواردهای هجومی منچستر به شمار می آید. در واقع او به خوبی می داند در بهترین زمان های ممکن گل هایی را به ثمر برساند که به همین دلیل نیز بهترین بازیکن و فوروارد هجومی به شمار می رود. بازیکن بعدی که میخواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم ترنت الکساندر آرنولد است تیم لیورپول نام دارد.

    ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول

    در حقیقت، مقایسه بازیکنان خط دفاعی فوروارد و هافبک بسیار دشوار است. اما اگر بخواهیم آرنولد را با سایرین مقایسه کنیم شرایط کمی متفاوت خواهد بود.

    وی بهترین بازیکنی است که می‌تواند در تمامی جایگاه ها نقش بسیار خوبی ایفا کند. با بازی بدون نقص، وی کم کم می تواند ستاره شود. در حقیقت خیلی کم پیش می‌آید که آرنولد در شرایط سخت کم بیاورد. چرا که به خوبی می داند زمانی که به عنوان هافبک در زمین بازی می کند چه زمانی باید به عقب و یا جلو برود. یا اینکه وی به خوبی می‌داند چه زمانی توپ را حفظ کند یا چه زمانی یک پاس طلایی بدهد که منجر به گل شود.

    جالب است بدانید وی به خوبی تشخیص می دهد که خط های نفوذی کدامند و سعی می‌کند با یک شوت، پاس گلی زیبا بدهد. الکساندر آرنولد از بهترین بازی های خود را در سال ۲۰۲۲ داشت. به طوری که وی را به یکی از بهترین بازیکنان دفاعی سال ۲۰۲۲ می شناسند. امروزه بسیاری از موفقیت هایی که تیم لیورپول به دست آورده است مدیون تلاش ها و مهارت و استعداد بازیکن مذکور است. او دائماً در بازیهای تیم لیورپول درخشش خود را به همه اثبات می کند و تنها ۲۳ سال سن دارد و در آینده می توانیم دوران اوج بیشتری را برای این بازیکن در نظر بگیریم. بازیکن بعدی که قرار است در رابطه با آن صحبت کنیم از تیم رئال مادرید است که کریم بنزما نام دارد.

    کریم بنزما از تیم رئال مادرید

    اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین بازیکن های جام جهانی ۲۰۲۲ میلادی را معرفی کنیم می توانیم به کریم بنزما اشاره کنیم کریم بنزما در سال ۲۰۲۲ با بازگشت طوفانی خود و نزدیک شدن به ۲۱۰ فوتبال بازی کردن بسیار معروف است. همگان معتقدند که بردهای متوالی رئال مادرید به دلیل حضور ستارگان گران قیمت و معروف است. اما برخی دیگر نیز معتقدند که بردهای متوالی رئال مادرید به دلیل حضور کریم بنزما است.

    هری کین از تاتنهام

    ممکن است با شنیدن نام این بازیکن مخالفت‌هایی داشته باشید اما صبر کنید. چرا که هری کین یکی از استعدادهایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. در فوتبال ۲۰۲۲ هر چه نام دارد هر بار که بیش از ۳۰ بازی رسمی می گذرد تاکنون ۲۰ گل در یک فصل برای تیم تاتنهام زده است. متاسفانه در تورنمنت های دیگر وی مصدوم بود البته این دلیل نمی شود که استعداد های ذاتی هری کین را نادیده بگیریم. چرا که وی با وجود استعداد هایی که دارد آمار های خوبی را از خود نشان داده است.

    برای مثال یکی از دلایل موفقیت وی،  پاس های موفقی است که منجر به گل شده است. علاوه بر آن استفاده از تکنیک های به خصوص یا توانایی او در بازی سازی و دید خوب وی منجر شده تا هر کسی که بخواهد با آن مقابله کند را له کند.

    استعداد های هری کین به قدری است که می توان آن را در لیست بهترین بازیکن های جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دهیم.

    بازیکن ارلینگ هالند از دورتموند

    ششمین بازیکنی که در این لیست قرار دارد و ممکن است به احتمال قریب الوقوع در سال آینده یا چند سال آینده مقام اول را در بین ۱۰ بازیکن برتر کسب کند ارلینگ هالند نام دارد. از زمانی که ارلینگ وارد میادین حرفه ای شد و به صورت کاملا تخصصی بازی کرد عملکرد بی نظیر را از خود بر جای گذاشت. وی بسیار موفق و پرتلاش است.

    در حقیقت از سال ۲۰۱۹ تا به امروز، یعنی حدود دو و نیم فصل، در سال ۲۰۲۲ توانست ۷۲ گل خانگی و ۷۱ گل در بازی های لیگ به ثمر برساند. در حقیقت او برای صدرنشین شدن ساخته شده است که در چند سال آینده خواهید دید.

    امباپه از پی اس چی

    پنجمین و قدرتمندترین رقیب هالند، امباپه از پی اس چی نام دارد. این بازیکن قدرتمند توانست در میان بهترین بازیکن های جهان ۲۰۲۲ قرار گیرد. وی در سن ۲۳ سالگی توانسته بود ۸۸ گل در ۱۰۰ بازی لیگ به ثمر برساند. البته تعداد ۲۴ گل در ۵۳ بازی تیم ملی فرانسه را نباید فراموش کنیم. بهتر است این نکته را دقت کنید که چهار مرد برتری که در ادامه قرار است به عنوان مرد های برتر و بهترین بازیکن های ۲۰۲۲ معرفی شوند بالای ۲۹ سال سن دارند.

    بنابراین این مرد فرانسوی می تواند در آینده ای نزدیک جایگاه بهترین بازیکن ها را از آن خود کند. جالب است بدانید زمانی که امباپه در زمین بازی به سراغ بازیکنی می رود هر بازیکنی که می‌خواهد باشد وی نیازمند پشتیبانی خواهد بود. هیچکس تا به امروز نتوانسته است کنترل توپ را داشته باشد و هیچ کس مانند او نمی تواند با دقت بالا توپ را به گل منتهی کند.

    محمد صلاح از لیورپول

    چهارمین بازیکنی که قرار است به عنوان بهترین بازیکن در سال ۲۰۲۲ معرفی شود محمد صلاح نام دارد. البته می توانیم بگوییم که حق وی بودن در رتبه دوم است. اما این مرد مصری رتبه چهارم را از آن خود کرده است. جالب است بدانید محمد صلاح از نظر قدرت دویدن ممکن است از نظر بسیاری از فوتبالیست ها قوی به نظر نرسد اما قدرت بسیاری در کارگروهی تیمش دارد.

    بازیکن بعدی که می‌توان آن را معرفی کرد که کوین دی بروین از منچسترسیتی نام دارد.

    کوین دی بروین از منچسترسیتی

    بهترین سانتر کننده در فوتبال جزیره دی بروین نام دارد وی موفق شده با شوت هایی که خیلی ها آرزوی دیدنش را دارند بهترین و دیدنی ترین ضربات را به گل منتهی کند چیزی که این بازیکن را از سایر فوتبالیست ها متمایز می کند توانایی فیزیکی بدن وی و سرعت بالا در دویدن است بازیکن بلژیکی مذکور بسیار قدرتمند است در حقیقت سریع تر از هر کسی که به عنوان فوتبالیست بازی میکند در میدان می دود

    رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ

    راستش را بخواهید یکی از بازیکن هایی که در سال ۲۰۲۲ به عنوان بهترین فوتبالیست ۲۰۲۲ شناخته شده است لواندوفسکی نام دارد. وی یکی از بهترین بازیکن ها و آماده ترین ها در جهان است. البته با وجود عملکرد عالی که همچنان از خود برجای می گذارد قرار است همچنان آماده و روی فرم بماند. لواندوفسکی از لهستان، توانایی های تکنیکی قدرت و سرعت به همراه استعدادهای فوق العاده ای از خود برجای می گذارد. وی در زمین بازی بسیار بی نظیر عمل می کند به گونه‌ای که به هیچکس نیازی برای یادگیری و کمک ندارد. او در طول ۳۵۷ بازی خود که در بایرن مونیخ داشته است ۳۲۸ گل زده است. در حقیقت ۴۱ گل در ۲۹ بازی به ثمر رسانده که لیگ بود. این یعنی میانگین گل های وی در هر بازی بیشتر از یک عدد است که واقعاً غیر قابل باور است.

    لیونل مسی

    اجاره می توان گفت که لیونل مسی بر خلاف لوله رونالدو که هردو شهرت بسیار فراوانی دارند. وی در اولین جایگاه میان ۱۰ بازیکن برتر ۲۰۲۲ قرار دارد.

    البته این به این معنی نیست که لیونل مسی و رونالدو هر دو جزو بهترین بازیکن ها نیستند. در حقیقت اخیراً رونالدو آن جور که در گذشته بازی می کرد نقش آفرینی نمی‌کند. اما همچنان ما در حال لذت بردن از سبک بازی لیونل مسی هستیم وی برنده توپ طلا شد. وی استعداد ذاتی بسیاری در فوتبال دارد و ناگفته نماند که اگر همانند رونالدو دچار افت شود ممکن است در سال‌های آینده مانند رونالدو به ته لیست بهترین بازیکن های فوتبال برود.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.