جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • افزونه دسترسی به chatgpt کاملا رایگان برای ویندوز
    13 آوریل 2023 - 21:13
    شناسه : 4126

    زمان مطالعه: ۲ دقیقه افزونه جدید برای ویندوز جهت استفاده از chatgpt افزونه جدید ChatGPT برای PowerToys به کاربران ویندوز اجاره می‌دهد تا بدون باز کردن مرورگر خود، از قابلیت‌های این چت‌بات بهره بگیرند. البته افزونه اشاره شده هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و تنها چند هفته از توسعه آن می‌گذرد. پس از تکمیل آن، امکان پرسیدن سوالات […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    افزونه جدید برای ویندوز جهت استفاده از chatgpt

    افزونه جدید ChatGPT برای PowerToys به کاربران ویندوز اجاره می‌دهد تا بدون باز کردن مرورگر خود، از قابلیت‌های این چت‌بات بهره بگیرند. البته افزونه اشاره شده هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و تنها چند هفته از توسعه آن می‌گذرد. پس از تکمیل آن، امکان پرسیدن سوالات از طریق قابلیت Run در برنامه مذکور و تنها با فشردن یک کلید کیبورد، فراهم خواهد شد.

     

    افزونه ChatGPT برای PowerToys

    چت‌بات ChatGPT در ماه‌های اخیر توانسته است به صورت پیوسته در سرخط خبرها قرار داشته باشد و محبوبیت زیادی میان کاربران بدست آورد. همین مسئله موجب شده است تا توسعه‌دهندگان هم به دنبال روش‌های تازه و خلاقانه برای دسترسی به این ابزار در دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف باشند ، ربات های هوش مصنوعی تلگرام یکی از همین نمونه‌ها هستند که به کاربران اجازه می‌دهند بدون ترک محیط پیام‌رسان، سوالات و دستورات خود را با AI به اشتراک بگذارند و ارسال آسان پاسخ‌ها برای دیگر افراد را هم داشته باشند.

    سیمون فرانکو توسعه‌دهنده‌ای هست که با تمرکز روی همین موضوع، به دنبال ساخت افزونه‌ای برای دسترسی راحت به ChatGPT از طریق نرم‌افزار PowerToys در ویندوز رفته است. این افزونه از قابلیت Run برنامه اشاره شده، بهره می‌گیرد که به عنوان یک لانچر برای دسترسی سریع به فایل‌ها، فولدرها و اپلیکیشن‌ها کاربرد دارد. ترکیب دو ویژگی مذکور در نهایت امکان دسترسی آسان به چت‌بات OpenAI تنها با فشردن یک کلید را برای کاربر فراهم می‌سازد. فرانکو در کارنامه خود، توسعه مجموعه ابزار WSATools را هم دارد که برای اجرای آسان‌تر اپلیکیشن‌های مبتنی بر اندروید روی ویندوز ۱۱ کاربرد دارد.

     

    .jpg - افزونه دسترسی به chatgpt کاملا رایگان برای ویندوز

     

    مایکروسافت به دنبال محبوبیت بیشتر با استفاده از chatgpt

    مایکروسافت در طی ماه‌های گذشته از چت‌بات بینگ که امکان دسترسی به ChatGPT به شکل رایگان را فراهم می‌سازد، به عنوان ابزاری تبلیغاتی برای افزایش محبوبیت مرورگر خود استفاده کرده است. حتی در آخرین به‌روزرسانی‌های مرورگر اج، تبلیغی تمام صفحه نمایش داده می‌شود و از کاربر درخواست می‌کند تا آن را به عنوان مرورگر پیش‌فرض رایانه یا تبلت خود انتخاب نماید. ناگفته نماند که آپدیت‌های اخیر ویندوز ۱۱ نیز امکان دسترسی به چت‌بات مذکور از طریق نوار جستجو را ممکن ساخته است؛ اما باز هم اج به عنوان یک گزینه تبلیغاتی نمایش داده می‌شود.

    حالا به نظر می‌رسد که در صورت محبوبیت افزونه مورد بحث، کاربران کمتری به سراغ استفاده از مرورگر اج یا نوار جستجوی ویندوز برای دسترسی به ChatGPT بروند. شایان ذکر است که PowerToys مجموعه‌ای از ابزارهای متن‌باز برای ویندوز است که توسط مایکروسافت طراحی شده و قدرت مانور زیادی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. آیا این محصول مایکروسافت می‌تواند موجب تضعیف دیگر محصول تجاری و مهم این شرکت شود؟ مسئله‌ای که تنها با گذر زمان به پاسخ آن خواهیم رسید.

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.