جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

یکشنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۱ Sunday, 25 September , 2022 ساعت تعداد کل نوشته ها : 364 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 30×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • جدید ترین آپدیت گوگل، بزرگ ترین تغییرات
    14 سپتامبر 2022 - 13:09
    شناسه : 3248

    زمان مطالعه: ۲ دقیقه جدید ترین آپدیت گوگل چیست؟ آخرین به‌روزرسانی Google Core یک به‌روزرسانی الگوریتم نیست. این یک تغییر طراحی است، به همین دلیل به آن به روز رسانی هسته گوگل می گویند. این تغییر طراحی باعث شده است تا افراد به راحتی بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند در موتور جستجو پیدا کنند. این به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    جدید ترین آپدیت گوگل چیست؟

    آخرین به‌روزرسانی Google Core یک به‌روزرسانی الگوریتم نیست. این یک تغییر طراحی است، به همین دلیل به آن به روز رسانی هسته گوگل می گویند.

    این تغییر طراحی باعث شده است تا افراد به راحتی بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند در موتور جستجو پیدا کنند. این به روز رسانی به کاربران کمک می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند سریعتر و کارآمدتر پیدا کنند.

    Google Core Update تغییری در نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط گوگل است. در ۲۲ مارس ۲۰۱۹ معرفی شد و به روز رسانی الگوریتم گوگل است که وب سایت ها را بر اساس کیفیت آنها رتبه بندی میکند.

    آخرین به روز رسانی هسته گوگل، به روز رسانی الگوریتم گوگل است که وب سایت ها را بر اساس کیفیت آنها رتبه بندی می کند. هدف از این به‌روزرسانی کمک به کاربران برای یافتن محتوای باکیفیت‌تر و آسان‌تر کردن آن‌ها برای یافتن چیزی است که به دنبال آن هستند.

    آپدیت هسته (Core Update) جدید چیست؟

    آنطور که گوگل گفته است، بروزرسانی در تاریخ ۱۲ سپتامبر لانچ شده است و طی هفته های آینده کامل اعمال می شود. آنطور که پیداست، این تغییر به قدری گسترده خواهد بود که اکثر سئوکاران آن را احساس خواهند کرد.  این بروزرسانی آنطور که گفته شده تمرکز بر رتبه محتوا دارد. به نظر می رسد این آپدیت سایت هایی را هدف قرار می دهد که با کلمه کلیدی روز محتواهای بی ارزشی تولید می کنند. عمق محتوا در این بروزرسانی مورد نظر است.

    وضعیت خوب یا بد؟

    قطعا کسانی که محتواهای بی ارزش تولید کرده اند، یا صرفا کلمه کلیدی روز به کار برده اند، باید نگران این اپدیت باشند.در توضیح این بروزرسانی گوگل گفته است: «این تغییر در نحوه رتبه‌بندی محتواها کمک می‌کند مطمئن شویم که محتوای غیراورجینال و با کیفیت پایین در نتایج جست‌وجو رتبه بالایی ندارد.»

    معرفی کسب و کار در گوگل

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.