جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 553 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • مزایای خرید رپورتاژ آگهی
    06 می 2022 - 21:39
    شناسه : 2540

    زمان مطالعه: ۴ دقیقه آشنایی با مزایای خرید رپورتاژ آگهی آیا در مورد مزایای خرید رپورتاژ آگهی اطلاعاتی دارید؟! علاقه دارید که در این زمینه دانش خود را افزایش بدهید ؟! اگر پاسخ شما به سوالات ذکر شده در بالا مثبت است تا پایان این مقاله ی بسیار مفید همراه ما باشید . توضیح کلی در مورد رپورتاژ آگهی […]

    ارسال توسط : نویسنده : حدیثه ساسانیان
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۴ دقیقه

    آشنایی با مزایای خرید رپورتاژ آگهی

    آیا در مورد مزایای خرید رپورتاژ آگهی اطلاعاتی دارید؟! علاقه دارید که در این زمینه دانش خود را افزایش بدهید ؟!

    اگر پاسخ شما به سوالات ذکر شده در بالا مثبت است تا پایان این مقاله ی بسیار مفید همراه ما باشید .

    توضیح کلی در مورد رپورتاژ آگهی

    وقتی یک موضوع تبلیغاتی یا معرفی شغل و پیشه ی خود و یا معرفی کلی یک محصول؛ را به مسئول سایت های دیگری میدهیم و آن مسئول مطلب مورد نظر را داخل سایت خود منتشر میکند و باعث دیده شدن محصول ، شرکت ، خدمات ، برند و ….میشود به آن رپورتاژ آگهی میگویند .

    اولین نکته ای که باید در خصوص رپورتاژ آگهی رعایت کنیم این است که قالب رپورتاژ ها حتما باید بصورت متنی باشد زیرا باعث افزایش رتبه ی سایت ما در گوگل می‌شود و دائمی است .

    رپورتاژ آگهی از قدیمی ترین روش های بازاریابی در جامعه ی ما می‌باشد و اتفاقا یکی از بهترین روش های کسب درآمد برای رسانه ها یعنی صدا و سیما و مجله و …است .

    بعضی از رپورتاژها مثل رپورتاژ دانشجویی بصورت یک گزارش کار نوشته میشود و تمامی اصول گزارش نویسی توصیفی در آن ها رعایت میشود . یکی از مهم ترین‌ مزایای خرید رپورتاژ آگهی سفارشی این است که ، کسب و کار یا فردی آن را درخواست میدهد بنابراین به گونه ای تنظیم میشود که خواسته ی آن فرد هم در نظر گرفته شده باشد .

    در سال های پیشین رسانه ها به هیچ وجه مسئولیت مالی را قبول نمی‌کردند و سعی خود را می‌کردند هزینه های رپورتاژ آگهی را انکار کنند ولی با بالا رفتن اطلاعات مخاطبان ، دیگر راه فراری برای آن ها نمانده است .

    رپورتاژ مانا0 - مزایای خرید رپورتاژ آگهی

    بیشتر بخوانید:

    خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت

    برخی از مزایای خرید رپورتاژ آگهی

    • ۱_معرفی کسب و کارها به دنیای اینترنت : رپورتاژ آگهی در واقع گفتاری است که بطور غیر مستقیم کسب و کاری را در نشریات معتبر معرفی می‌کند زیرا  رپورتاژ تبلیغات نیست بلکه صرفا یک مقاله می‌باشد . در یک مقاله میتوانید اطلاعات بسیاری به مخاطب منتقل کنید ولی در گام اول بهتر است که احساس نیاز را در افراد ایجاد کنید ، در گام دوم خصوصیات محصول ، شرکت یا خدمات را عنوان کنید و در گام آخر معرفی را انجام دهید. در رپورتاژ آگهی مخاطب قرار نیست تبلیغات بخواند بلکه باید مطلبی یاد بگیرد و سپس ترغیب شود که محصول را خریداری نماید .
    • ۲_ درصد بالایی احتمال دارد که رپورتاژ آگهی خوانده شود : جایگاه رپورتاژاگهی در بین متن ها و تصاویر اصلی سایت های معتبر می‌باشد و در بخش های تبلیغاتی خبری از آن ها نیست بنابراین مورد استقبال مخاطبان بیشتری قرار میگیرند . رپورتاژها بطور دائمی در سایت مورد نظر قرار میگیرند و هیچگاه حذف نمیشوند پس این مورد نشان دهنده ی بازید همیشگی کاربران از رپورتاژها می‌باشد .
    • ۳_رپورتاژاگهی به صرفه جویی در هزینه ها کمک میکند : رپورتاژاگهی در مقایسه با روش های تبلیغاتی دیگر هزینه ی کمتری دارد . برای مثال اگر شما بخواهید خبری را در سایت های معتبر برای مدت کوتاهی درج کنید باید چند میلیون تومان هزینه کنید اما برای رپورتاژاگهی یک بار هزینه میکنید ، دائمی است و هرگز حذف نخواهد شد .
    • ۴_تاثیر رپورتاژاگهی بر سئو‌ : تاثیر رپورتاژ در سئو بر هیچ کس پوشیده نیست. در این قسمت میخواهیم در مورد مهم ترین‌ مزایای خرید رپورتاژ آگهی صحبت کنیم . اگر فردی دارای سایت باشد ، داشتن رپورتاژاگهی در سایت میتواند تاثیر بسیار خوبی بر سئوی سایت مورد نظر بگذارد . زمانی که سایت های دارای اعتبار در میان مردم به سایت شما بک لینک بدهند ، این پیام به گوگل می‌رسد که سایت شما آنقدر معتبر است که توسط رسانه های بسیار خوب به مخاطبان معرفی میشود و این موضوع برای رتبه بندی سایت ها نیز بسیار اهمیت دارد ‌.

    نکاتی کلیدی در مورد رپورتاژ اگهی

    • ۱_ما هر روز نباید رپورتاژ بدهیم و حداقل باید سه الی چهار هفته از نظر زمانی با هم فاصله داشته باشد .
    • ۲_واجب است که در نوشتن رپورتاژ آگهی خلاقیت و نوآوری داشته باشیم و به هیچ وجه از متون تکراری در نوشتن رپورتاژ ها استفاده نکنیم یعنی محتوای کپی نداشته باشیم .
    • ۳_باید سعی کنیم از تیتر های گیرا در نوشتن رپورتاژ آگهی استفاده کنیم برای مثال برترین ، بهترین ، عالی ترین و …
    • ۴_متن رپورتاژ خود را با نوشتن تبلیغات بصورت مستقیم شروع نکنید ، تلاش کنید که محتوا بیشتر پایه ی داستان نویسی داشته باشد و یا بهتر است با محتوای آموزشی اینگونه تبلیغات را پیش ببریم که در پس تبلیغات مطالب آموزنده ای نیز به دنبال کنندگان خود منتقل کنیم ، در این نوع متن ها سوالات افراد را به خوبی پاسخ دهید و بعد به محصول خود لینک بدهید و توضیحات لازم را بگویید که این مورد نیز از مزایای خرید رپورتاژ آگهی سفارشی می‌باشد ‌.

    بخشی از کاربردهای رپورتاژ آگهی

    رپورتاژ آگهی را میتوان یکی از موثرترین شیوه های ارائه ی محتوا در نظر گرفت ، البته تا زمانی که مخاطب احساس نکند که دارد یک رپورتاژ اگهی را میخواند زیرا افراد کلا از نظر ذهنی یا آمادگی پذیرش تبلیغات بصورت مستقیم را ندارند و یا احساس میکنند تبلیغات به دنبال متقاعد کردن آن ها میباشد اما اگر در برابر رپورتاژ آگهی حرفه ای قرار بگیرند احساس میکند دارند آگاه تر میشوند و خب این قضیه برای ما که این پول را هزینه کردیم برای رپورتاژ آگهی ، میتواند زمان بیشتری را در اختیار ما بگذارد که ارتباط بیشتری با مخاطبمان را برقرار کنیم .

     برای داشتن یک رپورتاژ آگهی موفق باید به نکات زیر هم توجه کرد :

    • ۱_ پیدا کردن یک رسانه ی مناسب برای کسب و کارمان ، بتوانیم خوب شناسایی اش بکنیم و ارزش ها و الگوهایش را پیدا بکنیم .
    • ۲_ ظاهر رپورتاژ آگهی ما خیلی نباید با سایر محتواهایی که در این رسانه است فرق داشته باشد .
    • ۳_ داشتن صداقت ، یعنی ما از بیان نقاط ضعف خود نترسیم و یادمان باشد در دنیای امروزی داشتن صداقت ورای ارزش اخلاقی میتواند ارزش اقتصادی هم برای ما داشته باشد .
    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.