جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ Monday, 18 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 551 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • کیش پذیرای جام جهانی
    24 می 2022 - 15:01
    شناسه : 2678

    زمان مطالعه: ۲ دقیقه کیش پذیرای جام جهانی کیش پذیرای جام جهانی! خبری که این روزها به گوش میرسد. اما حقیقت چیست؟ مسافران و توریست هایی که به قطر سفر می کنند و نمی توانند برای اقامت مکانی پیدا کنند کشور کیش این امکان را می دهد که در هتل های کیش مقرر شوند . رییس جامه هتلداران کیش […]

    ارسال توسط : نویسنده : شیدا فرزانه
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    کیش پذیرای جام جهانی

    کیش پذیرای جام جهانی! خبری که این روزها به گوش میرسد. اما حقیقت چیست؟ مسافران و توریست هایی که به قطر سفر می کنند و نمی توانند برای اقامت مکانی پیدا کنند کشور کیش این امکان را می دهد که در هتل های کیش مقرر شوند .

    رییس جامه هتلداران کیش میگوید : هزینه اقامت هرشب در هتل های قطر در دوران جام جهانی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است میتوانیم ۴ هزار اتاق با قیمت مناسب در جزیره کیش برای اقامت ایرانی ها و خارجی ها آماده کنیم .

    بنابراین تعدادی از سفر کننده ها و یا تماشاچی های جام جهانی  فوتبال که در نظر دارد در قطر اقامت داشته باشند ولی به دلیل محدودیت ، این کشور به آنها اجازه اقامت نمی دهد.

    تصمیم کیش برای میزبانی

    در این میان کیش تصمیم گرفته است که از این مسافران که به خاطر مسابقات جام جهانی که میخواهند به قطر سفر کنند میزبانی کنند.

    هتلداران کیش می توانند چند نفر از مسئولین سابقه دار که هم به زبان فارسی مسلط هستند و هم زبان خارجه را در قطر به عنوان لیدر کشور کیش مسئول کند تا مسافرانی که امکان اقامت در قطر را ندارند همراهی کنند و به کشور کیش بفرستند.

    لیدر هایی که به قطر فرستاده میشوند می توانند با گفتن چند جمله ( اقامت مطمعن و امکانات عالی در هتل های کیش ) و همچنین تور های گردشگری برای کسانی که اقامت در کیش را انتخاب می کنند دعوت به این کشور بکنند.

    بیشتر بخوانید:

    استادیوم های جام جهانی قطر

    حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

    صحبت های دبیر شورای مناطق ازاد

    در این میان سعید محمد _ دبیر عالی شورای مناطق آزاد که گفته است برای مشارکت در میزبانی بخشی از جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در دو جزیره قشم و کیش اعلام آمادگی کرده بود گفته است :

    با توجه به گنجایش کم : کشور قطر در پذیرش گردشگران و مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ برنامه ریزی کاملی داریم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در قشم و کیش باعث شویم تا توریست ها رضایت مندانه منطقه را ترک کنند برخی از مسئولان از فرصتی که در جام جهانی ۲۰۲۲ پیش و رو دارند به خوبی استفاده می کنند و می گوند حضور گردشگران جام جهانی فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ ایرانی اسلامی ما به جهانیان است.

    و می توتانیم با در نظر گرفتن چند برنامه مناسب فرهنگ ایرانی اثرات بسیار مثبتی در ذهن گردشگران ایرانی و خارجی بر جای بگذاریم .

    منظور از در نظر گرفتن چند برنامه در جام جهانی ایم است که می توانیم با برپایی یک نمایشگاه ایرانی در کیش مسافران خارجی و ایرانی را بیشتر با فرهنگمان آشنا کنیم.

    کیش می تواند با در نظر گرفتن یک مکان مشخص و دعوت برخی از شهر های ایران برای معرفی اداب و رسوم و فرهنگ خودشان ( شیراز ، یزد ، اصفهان و… ) از هر شهر یک یا دو نفررا به عنوان نماینده دعوت کند و در آن نمایشگاه هر شهری که دعوت شده است می تواند تمامی آداب و رسوم و صنایع دستی شهر اطلاعات مختصر و مفید و لذت بخشی به مسافران ایرانی و خارجی بازگو کنند.

    کیش می تواند با در نظر داشتن این برنامه ها میزبان خوبی برای مسافران ایرانی و خارجی در جام جهانی باشد.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.