جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • کشف درمان کرونا
    07 نوامبر 2021 - 6:38
    شناسه : 1406
    در زمان انتشار این مطلب در مجله الکترونیکی مانا ، حدود دو سالی است که با بحران کرونا در جهان رو به رو هستیم. همانطور که میدانید کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین پدیدار شد و منتشر یافت. در زمان انتشار این مطلب در مجله الکترونیکی مانا ، حدود دو سالی است که با بحران کرونا در جهان رو به رو هستیم. همانطور که میدانید کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین پدیدار شد و منتشر یافت.
    ارسال توسط : نویسنده : رضا سرخی
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۳ دقیقه

    کشف درمان کرونا

    در زمان انتشار این مطلب در مجله الکترونیکی مانا ، حدود دو سالی است که با بحران کرونا در جهان رو به رو هستیم. همانطور که میدانید کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین پدیدار شد و منتشر یافت. در این بین کارشناسان مربوطه نظرات مختلفی دارند از کوتاهی دولتها ، ناکارآمدی علم پزشکی تا دست کم گرفتن کرونا توسط مردم جهان. همه ی این موارد دست به دست هم داد تا شاهد مرگ و میر حدود چندین میلیونی کرونا و مبتلایان به این بیماری باشیم و خانواده های بیشتری را به دردسر بیاندازد.

    مختصری از بیماری کرونا

    متاسفانه کرونا به یک ویروس هوشمند شبیه است تا به یک بیماری. برای درک این موضوع بهتر است. به آمار مرگ و میر و مبتلیان نگاهی بیاندازید. علایم کرونا که تقریبا این علایم در تمامی جهان یکی میباشد ثبت شده و به شرح زیر است و در صورت مشاهده سریعا به پزشک متخصص مراجعه نمایید:

    • سر درددر مدت زمان بیشتر، که با انواع قرص های سردرد کاملا خوب نمیشود و ادامه دار است.
    • به همراه سر درد ایجاد تب شدید و از بین نرفتن این تب
    • علایم سرفه خشک و مشابه آن
    • کاهش بینایی ، چشایی ، و بویایی

    همه ی این علایم مریوط به کرونا است که در جهان شناخته شده است . و بهتر است بدانید که علایم کرونا در بعضی افراد شدیدتر و یا خفیف تر میباشد و در افراد مختلف بصورت های متفاوت بروز میکند.

    سرماخوردگی یا بیماری کرونا

    آن چیزی که بیشتر مردم را کلافه میکند این است که تقریبا علایم کرونا مشابه سرماخوردگی است که با مصرف قرص و شربت قابل بهبود است. اما در صورت درگیر شدن بدن انسان با ویروس کرونا میتوان گفت به همین سادگی ها هم نمیتوان از دست آن رهایی پیدا کرد

    ویروسی که کرونا را خطرناک میکند. ویروس سارسی است که با نام    SARS-CoV-2  است و این  ویروس است که مرتبا در حال جهش میباشد و از نوعی به نوعی دیگر که دارای علایم متفاوت است در حال تغییر چهره است.

    قبل از ادامه پیشنهاد می کنم مقاله ۱۰ پیشبینی سال ۲۰۵۰ کره زمین را بخوانید.

    واکسن کرونا

    خوشبختانه در سال اخیر با ساخت واکسن ، کرونا تا حدودی کنترل شد و جهش آن بسیار کاهش یافت. ولی همچنان مردم جهان با کرونا درگیر هستند. البته نظرات متفاوتی از سوی کارشناسان در حال منتشر شدن است که آیا واکسن کارایی لازم را دارد یا خیر؟ ولی آن چیزی که از آمار استنباط میشود کاهش و کنترل کرونا از طریق واکسن آن است .

    کشف دارو  و قرص  کرونا

    به تازگی کشور بریتانیا از دارویی کرونا سخن میگوید و در راستای آن از داروی قرصی شکل آن رونمایی میکند اما باید تست های لازم در جهت مشخص شدن دقیق عوارض آن بررسی های بیشتری صورت گیرد. و همچنین شرکت دارو سازی فایزر نیز از داروی درمان کرونا خبر میدهد که بصورت قرص است میتوان بلافاصله بعد از مشخص شدن علایم کرونا و یا مثبت شدن تست کرونا مصرف شود تا از آن عواقب خطرناک کرونا جلوگیری نماید.

    کاهش قدرت کرونا

    براساس نتایج بعمل آمده از بیمارستان ها و مراکز درمانی ، جهش کرونا کاهش یافته و رو به عقب میباشد ، بیشتر متخصصان این عکس العمل کرونا را بیشتر شدن افراد واکسینه در سراسر جهان میدانند.

    سهوی یا عمدی بودن کرونا

    بعد از همه ی این سخنها ، به این میرسیم که کرونا چگونه بوجود آمد؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید هیچکس در جهان در پی مجازات به وجود آورندگان کرونا نیست و به حال خود رها شده اند. همین موضوع کافی است تا حساسیت ها را بیشتر شده و بیشتر مردم به این فکر کنند که کرونا ویروسی بود که بدست بشر ساخته شد و منتشر یافت. تا در پی هدفی مشخص حرکت کند. واقعیت این موضوع کمی پیچیده است. و مجله الکترونیکی مانا سعی میکند به این موضوع ورود نکرده و صرفا به وظیفه خود در جهت آگاهی باقی بماند.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.