جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • معرفی سریال عاشقانه کره ای
    08 آگوست 2022 - 18:58
    شناسه : 3049

    زمان مطالعه: ۵ دقیقه معرفی سریال عاشقانه کره ای وقتی صحبت از کره می شود، سریال های عالی وزیبای آن همچنان در رده اول فکری ما هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی سریال عاشقانه کره ای بپردازیم . سریال هایی که شما را لحظاتی از زندگی روزمره جدا می کنند و به سرزمین عشق و عاشقی می […]

    ارسال توسط : نویسنده : حدیثه ساسانیان
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۵ دقیقه

    معرفی سریال عاشقانه کره ای

    وقتی صحبت از کره می شود، سریال های عالی وزیبای آن همچنان در رده اول فکری ما هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی سریال عاشقانه کره ای بپردازیم . سریال هایی که شما را لحظاتی از زندگی روزمره جدا می کنند و به سرزمین عشق و عاشقی می کشانند. سرزمین زیبا و دلنشین. اگر علاقمند و طرفدار سریال های کره ای هستید تا پایان همراه مجله مانا باشید .

    دلایل علاقمندی مردم به سریال های کره ای

    به دنبال علاقمند بودن مردم به سریال های کره ای ، تحقیقاتی در این راستا انجام شد که بدانند ریشه ی این علاقمندی ها به کجا بازمیگردد ؟!

    نتایج تحقیقات نشان داده است که فرهنگ کشور ایران و کره ی جنوبی شباهت زیادی به همدیگر دارد و تقریبا ۱۳۰۰ سال پیش فرهنگی یکی داشتند ، به همین دلیل است که مخاطبان ایرانی به راحتی با سریال ها و فیلم های کره ای ارتباط میگیرند و بر روی زندگیشان تاثیر گذار است .

    منتقدان در پی نقد های فراوان به این نتیجه رسیدند که سریال های کره ای برای مخاطبان ایرانی مفاهیمی بسیار باور پذیر و آشنا دارند مانند صبر ، از خود گذشتگی ، صداقت ، نوع دوستی ، عشق و …

    از طرفی چهارچوب روابط آن ها در سریال‌هایشان برای ایرانیان ملموس تر می‌باشد تا سریال‌هایی که ساخته ی کشور های اروپایی است .

    استفاده از تعداد زیادی گوینده برای دوبله ی فیلم و سریال های کره ای ،  متن‌هایی حرفه ای و دلایل بسیار دیگر باعث شده است سریال های عاشقانه ی کره‌ای ازنظر ارتباط گیری با مخاطبان ایرانی موفق تر باشند و طوری باشد که گاهی افراد فراموش کنند یک اثر خارجی را برای اوقات فراغت خود انتخاب کرده اند . در ادامه قصد داریم به معرفی سریال عاشقانه کره ای بپردازیم پس همچنان ما را همراهی کنید ‌.

    معرفی چند سریال عاشقانه ی کره ای

    10531437050553661409 - معرفی سریال عاشقانه کره ای

    • الف ) سریال رویای بلند :

    برای شروع معرفی سریال عاشقانه کره ای میخواهیم سراغ سریال رویای بلند برویم که محصول سال ۲۰۱۱ است و دارای ژانر عاشقانه ، کمدی و موزیکال میباشد . داستان این سریال حول محور شش دانشجوی موسیقی است که در طول دوران تحصیل خود میخواهند مهارت های خود را در زمینه ی آواز خواندن و ترانه سرایی تقویت کنند و در نهایت به اهداف بزرگشان که یکی از آن ها ورود به آکادمی هنری معروف است برسند ، آن ها در این مسیر مشکلات و اتفاقات مهم و بزرگی را پشت سر میگذراند و مانند تعداد زیادی از سریال های عاشقانه ی کره ای مفهومی در راستای دوستی و وفای به عهد دارد .

    برخی از بازیگران سریال کره ای رویای بلند عبارتند از :

    • ۱_جانگ وو یونگ
    • ۲_کیم سوهیون
    • ۳_بائه سوزی
    • ۴_اوک تک یون
    • ۵_هام ایون جونگ
    • ۶_ آی یو

    این سریال جوایز بسیاری هم گرفته است برای عناوین زیر :

    • ۱_ جایزه ی بخش ویژه ی درام خارجی
    • ۲_ جایزه ی بهترین بازیگر زن
    • ۳_جایزه ی برترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره
    • ۴_جایزه ی بزرگ گلدن رز

    run on kdrama1koreii blogix ir ادامه دادن ادامه بده سریال عاشقانه کره ای - معرفی سریال عاشقانه کره ای

    • ب ) سریال ادامه بده

    سریال عاشقانه ی کره ای ادامه بده داستان زندگی پسری است که در سال های گذشته عضو تیم ملی بود و دونده ای فوق العاده ،  اما به علت اتفاقاتی که در زندگیش رخ میدهد مجبور می‌شود حرفه و علاقه ی خود را رها کند و به دست سرنوشت مدیر برنامه ی ورزشی بزرگی شود . در ادامه ی این داستان پرماجرا پسر قصه با دختری که شغلش مترجمی است ملاقات میکند و این تازه آغاز ماجرای سریال ما می‌باشد . سریال عاشقانه ی ادامه بده محصول سال ۲۰۲۰ در کره می‌باشد و جزو برترین سریال های کره ای عاشقانه است که به همین علت در لیست معرفی سریال عاشقانه کره ای از آن به خوبی نام می‌بریم .

    The Flower Of Evil min - معرفی سریال عاشقانه کره ای

    • پ ) سریال گل اهریمنی :

    سریال گل اهریمنی از برترین سریال های کره ای عاشقانه است که در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است . ژانر این سریال را میتوان درام ، عاشقانه و هیجان انگیز گفت . داستان سریال گل اهریمنی از جذاب ترین و پر مفهوم ترین داستان های سریال های کره ای عاشقانه میباشد . قصه اینگونه است که  پدری فداکار و زحمت کش تمام سعی خود را میکند که هم برای خانواده ی خود و هم در محیط کاری انسانی پیروز و موفق باشد و اما در پشت پرده ی این داستان پرماجرا ، مادر خانواده است که با زیرکی تمام متوجه گذشته ی شوهر خود میشود و نهایت تلاشش را میکند که همه چیز را فاش کند .

    برخی بازیگران سریال عاشقانه ی کره ای گل اهریمنی عبارتند از :

    • ۱_سئو هیون وو
    • ۲_ لی جون گی
    • ۳_ مون چای وون
    • ۴_ جانگ هی جین

    5f3a3ccf55705 - معرفی سریال عاشقانه کره ای

    • ت ) سریال قلعه ی آسمان :

    سریال قلعه ی آسمان محصول سال ۲۰۱۸ در کره می‌باشد که دارای ژانر زیر است :

    درام و خانوادگی

    داستان سریال نمایانگر چهار بانوی خانه دار در یک شهرک لاکچری است که منطقه ی بسیار باشکوهی برای زندگی کردن می‌باشد . این چهار بانو تمام سعی خود را میکنند تا همسرانی داشته باشند که فکر و ذکرشان هر روز ، موفق تر و ثروتمند تر شدن باشد  و همچنین فرزندانشان با هر روشی که شده در برترین دانشگاه های جهان تحصیل کنند و برای این هدف بزرگ در سرشان بسیار میجنگند و موانع را پشت سر می‌گذارند . سریال قلعه ی آسمان  نیز از بهترین سریال های عاشقانه ی کره ای می‌باشد .

    photo 2019 05 28 16 49 06 - معرفی سریال عاشقانه کره ای

    • ث ) سریال آخرین ماموریت فرشته = عشق :

    آخرین سریالی که میخواهیم در لیست معرفی سریال عاشقانه کره ای به آن بپردازیم سریال اخرین ماموریت فرشته است که داستان ان اینگونه می‌باشد :

    دخترک این قصه جزو بهترین بالرین ها محسوب میشود ، او میتواند هر رقص باله ای را که میخواهد اجرا کند . بر حسب اتفاقی سهمگین بینایی خود را از دست میدهد و رفتارش با خانواده و دوستانش به کلی تغییر میکند که در این میان فرشته ای مهربان بر سر راه او قرار میگیرد.بهتر است برای درک بیشتر ماجرای سریال و ارتباط گرفتن با آن حتما یک بار هم شده سریال آخرین مامورین فرشته = عشق را تماشا کنید .

    سریال اخرین ماموریت فرشته = عشق یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه میباشد که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است.

    بیشتر بخوانید:

    نقد و بررسی سریال های کره ای عاشقانه

    معرفی پنج سریال برتر ده سال اخیر

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.