جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • معرفی بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی
    30 آوریل 2020 - 13:32
    شناسه : 988
    پذیرش کم دانشگاه های دولتی و نیاز روز افزون جامعه به انس های های توانمند این مسئله را مطرح کرد که برای جبران پذیرش کم دانشگاه های دولتی، موسسات آموزش عالی تشکیل شوند. موسسات آموزش عالی و دانشگاه های غیر انتفاعی سعی در تربیت نیروهای متخصص، کارآفرین و فعال برای جامعه دارند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    نگاهی به معرفی بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی

    در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی ایران بپردازیم. قبل از بررسی این مسئله لازم است کمی درباره موسسات آموزش عالی و دانشگاه های غیر انتفاعی کشور صحبت کنیم. رسالت این دانشگاه ها چیست؟ دقیقا چه هدفی را دنبال می کنند؟ کدام دانشگاه های غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی برای ادامه تحصیل مناسبند؟ با رسانه خبری و مجله الکترونیکی مانا همراه باشید.

    موسسات آموزش عالی و دانشگاه های غیرانتفاعی

    پذیرش کم دانشگاه های دولتی و نیاز روز افزون جامعه به انس های های توانمند این مسئله را مطرح کرد که برای جبران پذیرش کم دانشگاه های دولتی، موسسات آموزش عالی تشکیل شوند. موسسات آموزش عالی و دانشگاه های غیر انتفاعی سعی در تربیت نیروهای متخصص، کارآفرین و فعال برای جامعه دارند.

    اما امروزه رشد قارچ وار دانشگاه های غیر انتفاعی و غیر دولتی، باعث سردرگمی بسیاری از دانش آموزانی شده است که قصد ورود به جامعه دانشگاهی را دارند. لذا تیم ما برآن شد که اقدام به بررسی و معرفی بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی کشور بکند.

    abstract mash line point graduation cap books diploma polygonal e learning distant graduate certificate 47649 588 - معرفی بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی

    بهترین موسسات آموزش عالی کشور

    جالب است بدانید که وزارت علوم اخیرا اقدام به رتبه بندی موسسات آموزش عالی ایران کرده است که در این مقاله در معرفی بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی از این آمار استفاده می کنیم. طبق بررسی های که انجام داده ایم، بیشتر دانشگاه و موسسات آموزش عالی در این آمار و در ۱۰۰ دانشگاه غیر انتفاعی برتر، از کلان شهرها می باشند.

    در بررسی و رتبه بندی این موسسات، ملاک های مختلفی وجود دارد. از تعداد مقالات و امکانات دانشگاه گرفته تا تعداد هیئت علمی و دانشجو و افتخارات دانشگاه.

    اگر قصد دارید در یکی از موسسات آموزش عالی کشور تحصییل کنید، پیشنهاد می کنم که از سایت وزارت علوم و سایتی که در آخر این صفحه معرفی شده است، ۱۰۰ دانشگاه غیر انتفاعی کشور را انتخاب کنید. دانشگاه هایی که رو به پیشرفت بوده و از اساتید خبره و متخصصی برخوردار هستند. در لینک زیر، اسامی موسسات آموزش عالی و تعداد مقالات منتشر شده را مشاهده می کنید.

    در کلان شهر تبریز

    از آنجایی که عمده فعالیت ما در کلان شهر زیبای تبریز است،  در معرفی بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی بهتر است دو دانشگاه پیشتاز را معرفی کنیم. یکی دانشگاه غیر انتفاعی  نبی اکرم ص تبریز می باشد که از اساتید بسیار خبره ای برخوردار است و مقام ها و افتخارات دانشجویان این دانشگاه زبان زد محافل علمی است، دیگری دانشگاه  سراج می باشد که تعداد مقالات قابل توجهی دارد.

    لینک سایت رتبه بندی دانشگاه ها و تعداد مقالات آنها :

    https://www.uniref.ir/Ranking5

     

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.