جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • عملیات سنتکام، آمریکا به دنبال چیست؟
    20 آوریل 2020 - 20:48
    شناسه : 948
    بر اساس این خبر منتشر شده در یک سرویس خبری معتبر ایرانی باید گفت که ایران همچنان در موضع دفاعی قرار دارند و این عمل بیشتر یک حرکت نمادین برای هشدار به آمریکایی های متجاوز بوده است .
    ارسال توسط : نویسنده : حسین محمدی اصل
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    عملیات سنتکام، آمریکا به دنبال چیست؟

    طی روز گذشته محاصره ی یک کشتی آمریکایی در خلیج فارس بازتاب گسترده ای در رسانه های کرونا زده ی جهان داشته است که علاوه بر شبکه های خبری ایالات متحده و بریتانیا آنتن های خبر پراکنی کشورهای عربی مرعوب از جنگ میکروبی را نیز به خود معطوف کرد. اگر بخواهیم طی یک بررسی ساده،ریشه چنین اقدامای را بررسی کنیم باید گفت،  پیش ترتقابل بین ایران و آمریکا تحت عنوان جنگ نیابتی گروهک های تحت حمایت دو کشورمعنی میشد.

    اما با روی کار آمدن ترامپ و تغییر رویه ی سیاست بین المللی امریکا شاهد بروز اقداماتی هستیم که در نهایت زمینه ساز تقابل سخت تر بین جمهوری اسلامی و آمریکا میشود.

    پس از ترورسپهبد قاسم سلیمانی و تلافی جمهوری اسلامی ایران در حمله به پایگاه عین الاسد تحلیل ها بر احتمال رویایی نظامی ایران وآمریکا در منطقه قوت گرفته است و تاکید مقامات ایرانی بر خروج آمریکا ازخلیج فارس امری جدی و چالشی جدید برای دوره ایست که جهان با بحران جنگ میکروبی رو برو شده است و این بحران جهان را به وادی نامعلومی رهنمون میکند.

    ناوهای آمریکا به دنبال چه هستند؟

    اما ناوهای آمریکا در منطقه چه میکنند و قایق های نظامی ما از آنها چه میخواهند؟؟؟؟

    خلاصه اخبار این است به دنبال ماجراجویی های ترامپ در عراق ناو های ایالات متحده همچنان مجبور هستند بمانند و این حضور آنها یک حضور آرام نیست بلکه طبق گذارشات منتشر شده از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمرینات نظامی و اقدامات تحریک آمیز امنیتی آنها یکی از مسائلی است که نظر تحلیل گران را به خود جلب کرده است.

    این اقدامات در شرایطی رقم خورد که برخی اخبار و نظرات بر این گذاره تاکید دارند که امریکا ممکن است در پاسخ به حملات نیروهای مقاومت عراق به اماکن نظامی آنها دست به ترور سران مقاومت عراق و یا اقدامات نظامی بر علیه ایران یا مقاومت عراق بزند.
    و امادر پاسخ به اینکه چرا قایق های تند رو جمهوری اسلامی اقدام به محاصره ی کشتی آمریکا کرده اند باید گفت که «منابع ایرانی به شبکه الجزیره قطر گفته اند که چندی پیش یک جنگنده آمریکا تلاش داشت وارد حریم هوایی کشورمان شود اما هشدار پدافند هوایی ایران موجب تغییر مسیر این جنگنده شده است».و بر اساس این خبر منتشر شده در یک سرویس خبری معتبر ایرانی باید گفت که ایران همچنان در موضع دفاعی قرار دارند و این عمل بیشتر یک حرکت نمادین برای هشدار به آمریکایی های متجاوز بوده است .

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.