جمله امروز ما:
خدا به هر کی که دلش دریا باشه، کشتی میده.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 552 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 43×
  • اوقات شرعی


    Warning: A non-numeric value encountered in /home/manajour/public_html/wp-content/plugins/azan/index.php on line 122

  • نگاهی به فعالی رسانه خبری مانا
    07 آوریل 2020 - 15:42
    شناسه : 446
    رسانه خبری مانا یکی از اصلی ترین منبع خبری که مردم استفاده می کنند؛ رسانه خبری میباشد. اکثر رسانه های خبری اقدام به نقل خبر و ارائه اخبار مختلف میکنند. رسانه خبری مانا، یک تیم خبری نیست. بلکه تلاش میکند اخبار سیاسی؛ اجتماعی؛ فرهنگی؛هنری و... را به صورت کاملا بی طرفانه نقد کند. نقد و بررسی حوادث شاید یکی از مهم ترین نیازهای جامعه باشد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زمان مطالعه: ۲ دقیقه

    بررسی فعالیت بخش رسانه خبری مانا

    یکی از اصلی ترین منبع خبری که مردم استفاده می کنند؛ رسانه خبری میباشد. اکثر رسانه های خبری اقدام به نقل خبر و ارائه اخبار مختلف میکنند. رسانه خبری مانا ، یک تیم خبری نیست. بلکه تلاش میکند اخبار سیاسی؛ اجتماعی؛ فرهنگی؛هنری و… را به صورت کاملا بی طرفانه نقد کند. نقد و بررسی حوادث شاید یکی از مهم ترین نیازهای جامعه باشد.

    نگاهی به رسانه خبری مانا

    توجه داشته باشید که رسانه خبری و مجله الکترونیکی مانا در کنار مقالات مختلفی که برای شما ارائه میدهد؛ اقدام به تحلیل و نقد اخبار مختلف نیز می کند. تیم مانا در زمینه اخبار وزارت علوم و اخبار دانشگاه ها فعال است و در سایر زمینه ها اعم از سیاسی؛ فرهنگی؛ هنری؛ اجتماعی؛ مذهبی و ورزشی بیشتر به نقد و بررسی میپردازد.

    نیاز به تحلیل و نقد؛ نیاز امروز جامعه

    قطعا نیاز به تحلیل و نقد حوادث توسط متخصصان؛ نیاز اصلی جامعه امروزی ما می باشد. رسانه خبری مانا نیز این مسئله را به خوبی درک کرده است و تلاش میکند یک رسانه تحلیلی و خبری مناسبی برای مخاطبان باشد.

    متخصصان تحلیل در بخش های مختلف

    متخصصان مجله الکترونیکی مانا؛ بهترین متخصصان در زمینه خود هستند و تلاش میکنند با نقد و تحلیل منصفانه و علمی؛ اطلاعات شما را درباره مسائل مختلف روز بالا ببرند.

    اخبار دسته اول وزارت علوم و دانشگاه ها

    با توجه به رسالت رسانه خبری مانا و تیم تخصصی آن؛ ما تلاش میکنیم در زمینه اخبار دانشگاه ها و اخبار وزارت علوم پیشتاز باشیم.

    اخبار مربوط به وزارت علوم مخصوصا در سال های اخیر بسیار مورد توجه دانشجویان و اساتید قرار گرفته است و از طرفی خبرهای مربوط به دانشگاه ها، تشکلات دانشجویی، انجمن های دانشجویی، فعالین حوزه دانشگاه از پوشش کمی برخوردار هستند. به همین علت یکی از رسالت های رسانه خبری مانا، پوشش خبری فعالیت های دانشگاهی و تشکلاتی است.

    تلاش تیم رسانه خبری برای ایجاد نگرش جدید به تشکلات دانشجویی

    یکی از اهداف بخش رسانه خبری و مجله الکترونیکی مانا، پوشش گسترده فعالیت های دانشگاهی و تشکلات دانشگاهی اعم از انجمن ها و کانون ها و نقد و بررسی آنها می باشد. قطعا پوشش این اخبار باعث ایجاد هماهنگی و آموزش بیشتر در زمینه فعالیت های دانشجویی می شود. شما هم می توانید موارد مربوط به فعالیت های تشکلاتی را از قسمت تماس با ما در اختیار ما قرار دهید.

    تبلیغ در سایت مانا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.